"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńskieg o" - Warszawa - Kraków, 400 km

Data: 2011-04-12 10:21:38
Autor: #:-) gps
"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńskieg o" - Warszawa - Kraków, 400 km
załączam treść i link:

#:-)
gps

http://niezalezna.pl/8675-na-rowerach-ku-pamieci

Byli współpracownicy śp. Lecha Kaczyńskiego rozpoczęli wyprawę rowerową do Krakowa przez miejscowości, w których wcześniej byli z prezydentem. Chcą dotrzeć na Wawel 18 kwietnia - rok po uroczystościach pogrzebowych Pary Prezydenckiej.

Uczestnicy rowerowej wyprawy to Marcin Wierzchowski, Michał Grodzki, Marek Martynowski, Tomasz Szczegielniak i Adam Kwiatkowski.

- Długo zastanawialiśmy się jak uczcić Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Ten pomysł wydał nam się najadekwatniejszy - mówi Niezależnej.pl Adam Kwiatkowski, który wierzy, że pogoda pozwoli im przejechać całą trasę. - Jesteśmy otwarci na spotkania z Polakami, którzy chcieliby nam zadać pytania o śp. Prezydenta i katastrofę smoleńską.

Byli pracownicy Kancelarii Prezydenta przejadą ponad 400 kilometrów. Będą zatrzymywać się w miejscowościach, w których wcześniej byli z Lechem Kaczyńskim, i prezentować tam film "Mgła" Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej. Planowane przystanki to Maciejowice, Radom, Skarżysko-Kamienna, Kielce, Jędrzejów i Wieliczka.

Patronat medialny nad tym wydarzeniem objęły "Gazeta Polska" i Niezależna.pl.

Data: 2011-04-12 10:13:40
Autor: karmi
Czyli jak zobaczê ekipê na rowerach z krzy¿em i pochodniami, to mam siê nie
dziwiæ? Ok, w sumie dziêki za ostrze¿enie. Ja siê raczej nie do³aczê, jako
zakamuflowana opcja niemiecka mogê siê poczuæ nieswojo w towarzystwie jedyne
prawdziwych Polaków.

Data: 2011-04-12 13:32:00
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-04-12 12:13,  karmi pisze:
[...]

Czy narodowo¶æ ¶l±ska ju¿ tak ma, ¿e udaj±cym siê na grób odmawia prawa do wiezienia krzy¿a?

Atnm, czy kto¶ z £odzi móg³by zapytaæ niejak± pos³ankê ¦ledziñsk±-Katarasiñsk±, dlaczego ju¿ nie maszeruje z pochodniami (to ona wszak ten obyczaj wprowadzi³a) no i pytanie dodatkowe: dlaczego abonament znienacka przesta³ byæ 'DANIN¡!'.

Przepraszam, odpowiedzi mog± udzielaæ równie¿ specjali¶ci narodowo¶ci ¶l±skiej.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 12:21:17
Autor: karmi
#:-) gps <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisa³(a):

Czy narodowo¶æ ¶l±ska ju¿ tak ma, ¿e udaj±cym siê na grób odmawia prawa do wiezienia krzy¿a?

Czy potrafisz czytaæ ze zrozumieniem? Czy w jakimkolwik zdaniu komukolwiek
czego¶ zabrania³em? Cz³owieku, rob co chcesz, mamy podobno demokracjê.

[...]
Nie mam pojêcia, nie wiem kim jest ta Pani, nie p³acê te¿ abonamentu z racji
nieposiadania odbiornika.
Przepraszam, odpowiedzi mog± udzielaæ równie¿ specjali¶ci narodowo¶ci ¶l±skiej.
Mi³o ¿e zosta³em nacjonalist±, nigdy siê o to nie podejrzewa³em, ale cz³owiek
uczy siê siebie ca³e ¿ycie.

A teraz drogi Panie gps, we¼ swoje polityczne zabawki i spierdalaj do swojej
piaskownicy. Chcesz pogadaæ o rowerach, podró¿ach, dylematach ¿ycia
codziennego cyklisty - zapraszam do dyskusji. Ale to nie jest grupa o
pielgrzymkch, polityce ani wypadkach lotniczych.

Data: 2011-04-12 14:36:33
Autor: szaman
On 04/12/2011 02:21 PM,  karmi wrote::

[...]

Oj znowu bitwa siê zaczyna. Nie wiem po co tyle jadu. Informacja zwi±zana z rowerami? Zwi±zana! Wiêc jak najbardziej na miejscu.

szaman

P.S.
Narodowo¶æ ¶l±ska w wiêkszo¶ci ma ju¿ po prostu do¶æ s³uchania dzieñ w dzieñ o Smoleñsku, etc... Trzeba ¿yæ...

Data: 2011-04-12 17:43:50
Autor: AL
W dniu 2011-04-12 14:36, szaman pisze:

P.S.
Narodowo¶æ ¶l±ska w wiêkszo¶ci ma ju¿ po prostu do¶æ s³uchania dzieñ w
dzieñ o Smoleñsku, etc... Trzeba ¿yæ...

http://static.kiepy.pl/1053.jpeg
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-04-12 14:44:22
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-04-12 14:21,  karmi pisze:
[...]

Pisz wiêcej - zacytujê "spierdalaj do..."
Hmm, te¿ kiepowa³e¶ pety na kobietach, misia krzy¿owa³e¶?

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 13:15:45
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-12, #:-) gps wrote:
Przepraszam, odpowiedzi mogą udzielać również specjaliści narodowości
śląskiej.
Miło że zostałem nacjonalistą, nigdy się o to nie podejrzewałem, ale człowiek
uczy się siebie całe życie.

A teraz drogi Panie gps, weź swoje polityczne zabawki i spierdalaj do swojej
piaskownicy. Chcesz pogadać o rowerach, podróżach, dylematach życia
codziennego cyklisty - zapraszam do dyskusji. Ale to nie jest grupa o
pielgrzymkch, polityce ani wypadkach lotniczych.

Pisz więcej - zacytuję "spierdalaj do..."
Hmm, też kiepowałeś pety na kobietach, misia krzyżowałeś?

I stał tam, gdzie stało ZOMO. Ta.

Masz ambicje zostania nowym Paroniem grupy?

Data: 2011-04-12 20:03:08
Autor: #:-) gps

Pisz więcej - zacytuję "spierdalaj do..."
Hmm, też kiepowałeś pety na kobietach, misia krzyżowałeś?

I stał tam, gdzie stało ZOMO. Ta.

Masz ambicje zostania nowym Paroniem grupy?

Też masz ambicje zostania cenzorem, jak bywało za starych dobrych ZOMO-wskich czasów?

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 18:13:18
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-12, #:-) gps wrote:

[...]

OK, jeszcze do tego momentu się łudziłem, że jesteś ciutkę jednak
poważny.

Bądź tak dobry i idź sobie z polityką z tej grupy. I nie chodzi mi o
linka zaczynającego wątek, tylko te "przemyślane" wypowiedzi potem.

Data: 2011-04-12 20:30:09
Autor: rower69.pl
Schowajcie swoje uprzedzenia
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):
B±d¼ tak dobry i id¼ sobie z polityk± z tej grupy. I nie chodzi mi o
linka zaczynaj±cego w±tek, tylko te "przemy¶lane" wypowiedzi potem.

Dajcie sobie spokój. Gps wklei³ info w temacie forum. Zarzucili¶cie go
negatywnymi komentarzami, wywo³uj±c beznadziejn± dyskusjê, a teraz piszecie o
"przemy¶lanych wypowiedziach", bo odpowiadaj±c na nie, nie pisze pod wasze
pogl±dy. Odrobiny uczciwo¶ci, panowie!

Podziwiam ch³opaka, ¿e wklei³ tu to info, nara¿aj±c siê na takie bezsensowne
ataki.

Data: 2011-04-12 20:38:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-12,  rower69.pl wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
Bądź tak dobry i idź sobie z polityką z tej grupy. I nie chodzi mi o
linka zaczynającego wątek, tylko te "przemyślane" wypowiedzi potem.

Dajcie sobie spokój. Gps wkleił info w temacie forum. Zarzuciliście go
negatywnymi komentarzami, wywołując beznadziejną dyskusję, a teraz piszecie o
"przemyślanych wypowiedziach", bo odpowiadając na nie, nie pisze pod wasze
poglądy. Odrobiny uczciwości, panowie!

To nie tak. Ta grupa nie jest grupą o polityce. Jeżeli wkleja się coś,
co o politykę zahacza, to trzeba być świadomym, że bardzo łatwo dyskusja
może przerodzić się we flejma - i jakby gps miał cokolwiek pomyślunku,
to by tego flejma nie podsycał w temacie, która, jak mniemam, jest dla
niego poważna.

A tak wyszedł na zwyczajnego pieniacza, o tyle szczególnego pośród
wielu, że on sam sprowokował.

Podziwiam chłopaka, że wkleił tu to info, narażając się na takie bezsensowne
ataki.

Za "cenzora ZOMO" i "gaszenie petów" również go podziwiasz?

Data: 2011-04-12 21:01:31
Autor: rower69.pl
Schowajcie swoje uprzedzenia
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisa³(a):

To nie tak. Ta grupa nie jest grup± o polityce. Je¿eli wkleja siê co¶,
co o politykê zahacza, to trzeba byæ ¶wiadomym, ¿e bardzo ³atwo dyskusja
mo¿e przerodziæ siê we flejma - i jakby gps mia³ cokolwiek pomy¶lunku,
to by tego flejma nie podsyca³ w temacie, która, jak mniemam, jest dla
niego powa¿na.

-- --

Ta grupa nigdy nie by³a wolna od polityki. Dlatego dziwi mnie piêtnowanie tego
akurat w tym momencie. Zrozumcie, ¿e je¶li nie nauczycie siê s³uchaæ tych o
pogl±dach konserwatywnych, etykietuj±c ich pieniaczami, nigdy nie bêdzie
normalnej dyskusji, bo nikt kto nie potrafi rzucaæ wyzwiskami nie bêdzie
chcia³ nara¿aæ siê na takie ataki.

A co do unikania wrzucania "kontrowersyjnych" tematów: One s± kontrowersyjne
tylko dla niektórych. Ci, którym burz± one krew w ¿y³ach, powinni siê nad sob±
g³êbiej zastanowiæ.

Data: 2011-04-13 00:03:13
Autor: #:-) gps
[...]

Nie chrzań. Odczekałem do 5 postów. Poza wyjściowym moje to wszystko odpowiedzi. Starałem się wczuć w poetykę komentatorów, to oni nanieśli brud na swoich butach.

Za "cenzora ZOMO" i "gaszenie petów" również go podziwiasz?

Hmmm, sam mi chcesz założyć kaganiec jak psu, a teraz się dziwisz i mrugasz niewinnie oczkami - arbiter z Bożej łaski.

#:-)
gps

Data: 2011-04-13 12:51:12
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-12, #:-) gps wrote:

[...]

A Ty nie pozostałeś dłużnym w "najlepszym" stylu.

Za "cenzora ZOMO" i "gaszenie petów" również go podziwiasz?

Hmmm, sam mi chcesz założyć kaganiec jak psu, a teraz się dziwisz i mrugasz niewinnie oczkami - arbiter z Bożej łaski.

Mam wrażenie, że kompletnie Ci się pomyliły epoki oraz sposoby przekazu
informacji.

Data: 2011-04-12 20:54:39
Autor: #:-) gps

Bądź tak dobry i idź sobie z polityką z tej grupy. I nie chodzi mi o
linka zaczynającego wątek, tylko te "przemyślane" wypowiedzi potem.

Umiesz pisać, więc i umiesz myśleć.

1. zamieściłem informację o przejeździe rowerami byłych urzędników prezydenckich, jeden z nich był obecny na lotnisku w Smoleńsku i był jednym z pierwszych, który dotarł na miejsce katastrofy
2. w opisie znalazła się informacja o trasie i możliwości spotkania oraz obejrzenia filmu
3. cel ich podróży - upamiętnienie pary prezydenckiej w rocznicę pogrzebu na Wawelu
4. natychmiast zareagowało kilka osób:
- Kto za to płaci?
- Spodziewają się tsunami na Wiśle, trzęsienia ziemi?
- ...zasługi śp. L. Kaczyńskiego w czasach, gdy był prezydentem Stolicy ("Nie przesadzajmy z budową ścieżek rowerowych")...
- trzeba czasem wyjsc poza radyjko z torunia
- ...to co PiS ma na ustach od roku: Para prezydencka poległa a reszta osób zginęła.
- a płacony jest pewnie ze składek PiS - i zaczyna się kampania JK
- A ten z przodu zamiast dzwonka będzie miał megafon i wrzeszał będzie - "Spieprzaj dziadu!"
- Czyli jak zobaczę ekipę na rowerach z krzyżem i pochodniami, to mam się nie dziwić? ... Ja się raczej nie dołaczę, jako zakamuflowana opcja niemiecka mogę się poczuć nieswojo w towarzystwie jedyne prawdziwych Polaków.
- ... A teraz drogi Panie gps, weź swoje polityczne zabawki i spierdalaj do swojej piaskownicy ...
- Masz ambicje zostania nowym Paroniem grupy?

5. Pytanie: dlaczego do mnie piszesz: "...te "przemyślane" wypowiedzi..."?

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 20:12:20
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-04-12, #:-) gps wrote:

[...]

[..]
- Masz ambicje zostania nowym Paroniem grupy?

To nie była odpowiedź na zamieszczenie pierwszego posta.

5. Pytanie: dlaczego do mnie piszesz: "...te "przemyślane" wypowiedzi..."?

Widzisz. Niektóre odzywki faktycznie są prymitywne. Ale skoro wrzucasz tutaj
artykuł, który chcąc nie chcąc ma pewne konotacje polityczne, a potem
podsycasz dyskusję idiotycznymi wstawkami o gaszeniu papierosów czy cenzorze,
to powinieneś doskonale wiedzieć, dlaczego do Ciebie piszę o "przemyślanych"
wypowiedziach.

Data: 2011-04-12 15:03:00
Autor: karmi
#:-) gps <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Hmm, te¿ kiepowa³e¶ pety na kobietach, misia krzy¿owa³e¶?

Oczywi¶cie, s± na to twarde dowody. Podobnie jak to, ¿e inspirowa³o mnie lobby
¿ydowskie/masoñskie/pedalskie - niepotrzebne skre¶liæ. Jestem te¿ nowym
ruskim, krypto-faszyst±, przyczajonym tygrysem, ukrytym smokiem, czerwonym
paj±kiem, czarn± zaraz± i francuska chorob±. Dopisz sobie, co tam jeszcze
potrzebujesz, ¿eby obraz mojej osoby by³ ju¿ kompletny w Twoich oczach.

Data: 2011-04-12 16:11:28
Autor: Ignac

Pisz wiêcej - zacytujê "spierdalaj do..."

Hmm, te¿ kiepowa³e¶ pety na kobietach, misia krzy¿owa³e¶?

gps

 ...gps dla mnie jeste¶ swoistym testem na tolwerancjê...
 dlatego proszê aby¶ zrozumia³ ¿e s± tacy którzy maj± biegunowo  odleg³e pogl±dy od twoich i to nie oni s± tak jak ty prowokacyjni.

 Ignac

Data: 2011-04-12 16:09:15
Autor: Panek
Ignac <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisa³(a):
 dlatego proszê aby¶ zrozumia³ ¿e s± tacy którzy maj± biegunowo  odleg³e pogl±dy od twoich i to nie oni s± tak jak ty prowokacyjni.

 Ignac

Ignac, (i inni awersarze)
a ja proszê aby¶ zrozumia³, ¿e s± tacy, którzy maj± biegunowo ODMIENNE pogl±dy od twoich i to nie oni s± tak prowokacyjni.
Dowód: liczba postów napisanych przez rzekomo tolerancyjne osoby "¶wiêcie" oburzone zamieszczon± przes gps-a informacj±.

Panek

Data: 2011-04-12 19:32:10
Autor: Ignac

Panek

 ...nawet na odrobine oryginalno¶ci ciê nie staæ...
 i nic wiecej nie powiem bo siê "zmieni³em".

  Ignac

Data: 2011-04-12 19:51:38
Autor: Panek
Ignac <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisa³(a):
Panek

...nawet na odrobine oryginalno¶ci ciê nie staæ...
i nic wiecej nie powiem bo siê "zmieni³em".

 Ignac

Je¿eli nie widzisz, ¿e cytuj±c twoje s³owa jawnie zakpi³em z twojej "tolerancyjno¶ci" to i dobrze, ¿e nic wiêcej nie powiesz. Nie bêdê musia³ prowadziæ z tob± dyskusji. Móg³by¶ mnie sprowadziæ do swojego poziomu i pokonaæ do¶wiadczeniem.

EOT
Panek

Data: 2011-04-12 10:35:20
Autor: Piotr
"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńsk iego" - Warszawa - Kraków, 400 km
W dniu 2011-04-12 10:21, #:-) gps pisze:
załączam treść i link:

#:-)
[...]

Kto za to płaci?

Data: 2011-04-12 11:01:37
Autor: BoDro
"Na rowerach ku pamiêci ¶p. L. Kaczyñskiego" - Warszawa - Kraków, 400 km
Piotr pisze:

Kto za to p³aci?

Nie b±d¼ taki centu¶...
Mimo wszystko zas³ugi ¶p. L. Kaczyñskiego w czasach, gdy by³ prezydentem Stolicy ("Nie przesadzajmy z budow± ¶cie¿ek rowerowych") s± tak znaczne, ¿e warto Jego osobê rajdem rowerowym uhonorowaæ...
A na czele rajdu powinien jechaæ p. Marek Wo¶, by³y rzecznik prasowy ZDM("Warszawa to nie wie¶, ¿eby po niej rowerem je¼dziæ")...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-12 13:20:51
Autor: #:-) gps
[...]

Nie znam sprawy - podaj kontekst.
Ale byæ mo¿e ideologizujesz - je¿d¿ê sporo na rowerze, ale nigdy nie przysz³o mi do g³owy, ¿e jestem ¶wiêt± rowerow± krow±.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 13:45:02
Autor: granat
#:-) gps pisze:

Nie znam sprawy - podaj kontekst.

jestes jedyny nie w temacie.

granat

Data: 2011-04-12 14:59:18
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-04-12 13:47, granat pisze:
granat pisze:
#:-) gps pisze:

Nie znam sprawy - podaj kontekst.

jestes jedyny nie w temacie.

trzeba czasem wyjsc poza radyjko z torunia.

granat

Nie znam sprawy, bo nie jestem z Warszawy.
Wieszzzz, jestem narodowo¶ci ¦wiêtokrzyskiej.

Co do s³uchalno¶ci (najbardziej lubiê w³asne zbiory muzyczne radio jest nieczêsto), to mam taki przekrój (w kolejno¶ci s³uchalno¶ci):
Internet, PR2, PR 1, RM, RFama, PR 3, RKielce, RPlus.
Wieszzzz mo¿e by¶ czasem wyjszed³ poza Kupê Gminn±?

Acha, a ten KONTEKST mo¿e by¶ jednak poda³, conie?
Wieszzz, Warszawa mo¿e i jest wiêkszym i ciekawszym miastem od wielu innych, ale z pewno¶ci± siê domy¶lasz, ¿e nie jedynym z problemami.
Je¶li masz racjê, to wyra¿ê ubolewanie i wspó³czucie, ¿e rz±d kaczystowski i pisuary nie dali ci je¼dziæ rowerem i rozradujê, jak to opozycyjny gabinet cieni PO to wszystko naprawi³.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 16:57:02
Autor: granat
#:-) gps pisze:

Acha, a ten KONTEKST mo¿e by¶ jednak poda³, conie?
Wieszzz, Warszawa mo¿e i jest wiêkszym i ciekawszym miastem od wielu innych, ale z pewno¶ci± siê domy¶lasz, ¿e nie jedynym z problemami.

nie trzeba byc z warszawy zeby znac ta sprawe. glosna i jak smierdzacy bumerang powracajaca na praeclu w i innych podobnych.

likwidowano sciezke rowerowa przy jednej z glownych ulic w centrum warszawy... w sumie nie likwidowano bo cala ta sciezka to byl pas wymalowany na chodniku. rzecznik miejskiej instytucji odpowiedzialnej za drogi, chodniki, sciezki rowerowe tak wlasnie skomentowal ta akcje.

granat

Data: 2011-04-12 20:31:51
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-04-12 16:57, granat pisze:
#:-) gps pisze:

[...]

granat (tzc, owoc, czy rêczny?),

Dziêkujê za wyja¶nienia.

Mo¿e z pkt. widzenia Warszawy, ¶wiat siê krêci wokó³ kolejnego odcinka metra, obwodnicy, ¶cie¿ek itp. Ale wierz mi, wystarczy od stolicy odjechaæ na 50 km i te problemy nie maj± ju¿ wiêkszego znaczenia. Tyle w temacie 'g³o¶no¶ci' i nawracaj±cych bumerangów z fetorem.

Chyba co¶ kojarzê - czy idzie o tê samowolkê, czyli zamalowanie czê¶ci chodnika w celu wymuszenia status quo? [My¶la³em, ¿e to by³o w Krakowie.] Pomys³ ciekawy w sam raz dla sfrustrowanych rebeliantów z zapasami spray'u, ale przepraszam - do bani. Wyja¶nij mi, co jest szczególnie m±drego i godnego pochwa³y w zaw³aszczaniu terenu dla pieszych - rowerzy¶ci to tylko jedna sk³adowa ekosystemu. To tak jak z tzw. masami krytyczymi: domagamy siê ¶cie¿ek, to zablokujemy ruch nieszczêsnym kierowcom, którzy akurat ma³o s± temu winni, ¿e ¶cie¿ek nie ma. To taka Lepperada. Mo¿e trzeba zmieniæ formu³ê dzia³ania i zablokowaæ parkingi w³adzom miasta, hê? Czyli uderzaæ tam, gdzie s± decydenci, czêsto pozbawieni wyobra¼ni, niezale¿nie od barw partyjnych.

Pozdrawiam,

#:-)
gps

P.S. Dwa dni temu mia³em okazjê sporo rowerem poje¼dziæ po Warszawie z koleg±, który mnie obwozi³. By³o szybko, sympatycznie i kulturalnie, ale te¿ by³a to niedziela. Smutne to, ¿e jest beznadziejnie p³asko.

Data: 2011-04-13 10:02:39
Autor: granat
#:-) gps pisze:

zapasami spray'u, ale przepraszam - do bani. Wyja¶nij mi, co jest szczególnie m±drego i godnego pochwa³y w zaw³aszczaniu terenu dla pieszych - rowerzy¶ci to tylko jedna sk³adowa ekosystemu.

ten chodnik ma 8 a miejscami nawet 18 metrow szerokosci. owe zawlaszczenie mialo na celu pokazanie ze i dla rowerow znajdzie sie tam miejsce.

granat

Data: 2011-04-12 23:06:21
Autor: reme.k
"Na rowerach ku pamiêci ¶p. L. Kaczyñskiego" - Warszawa - Kraków, 400 km
Mimo wszystko zas³ugi ¶p. L. Kaczyñskiego w czasach, gdy by³ prezydentem Stolicy ("Nie przesadzajmy z budow± ¶cie¿ek rowerowych")

nie bój, Bufetowa wam wybuduje :)

Data: 2011-04-13 10:09:47
Autor: granat
reme.k@vp.pl pisze:

nie bój, Bufetowa wam wybuduje :)

Rowerzysta zawsze ma pod wiatr, niezaleznie od opcji.
Urzedowanie ¶p Lecha K. na stolcu warszawskim kojarzy mi sie tylko z jednym... ze zlikwidowaniem wspolnego biletu na komunikacje miejska i pociagi Kolei Mazowieckich.

granat

Data: 2011-04-13 10:59:33
Autor: BoDro
granat pisze:

nie bój, Bufetowa wam wybuduje :)

Rowerzysta zawsze ma pod wiatr, niezaleznie od opcji...

.... o czym na w³asnej skórze przekona³a siê by³a szefowa MSZ p. Fotyga, kiedy w 3M zosta³a potr±cona na drodze rowerowej przez auto...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-12 13:18:27
Autor: #:-) gps
"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńsk iego" - Warszawa - Kraków, 400 km

Kto za to płaci?
Czy chcesz wyrazić obawę, że to za twoje? Myślę, że by się brzydzili.

Spodziewają się tsunami na Wiśle, trzęsienia ziemi?
Nie wiem, czy ci to tłumaczyć, ale spróbuję - to nie są zjawiska pogodowe.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 10:54:12
Autor: AL
[...]

Nie żebym się czepiał - ale nazywanie tego rajdu jako "Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńskiego" dobitnie podkresla to co PiS ma na ustach od roku: Para prezydencka poległa a reszta osób zginęła.

Gdyby ten rajd był pamięci osób, które zginęły w katastrofie lotniczej - to bym sam przyklasnął.
Niedługo nie będziemy pamiętac o tych osobach a tylko o tym, że LK poległ pod Katyniem ;/

Data: 2011-04-12 13:27:48
Autor: #:-) gps
"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńsk iego" - Warszawa - Kraków, 400 km

A ten z przodu zamiast dzwonka będzie miał megafon i wrzeszał będzie -
"Spieprzaj dziadu!"

Gdybyś mi wyszedł pod kółko nawalony i naćpany, raczej poszedłbym szerokim łukiem i krzyczał dosadniej.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 19:06:07
Autor: Menel
> [...]

> "Spieprzaj dziadu!"

Gdybyś mi wyszedł pod kółko nawalony i naćpany, raczej poszedłbym szerokim łukiem i krzyczał dosadniej.

Nie znasz sprawy? - podaæ kontekst?

Data: 2011-04-12 21:15:05
Autor: #:-) gps

Nie znasz sprawy? - podaæ kontekst?

Podaj, i nie zapomnij o borubarze, irasiadzie i co tam jeszcze.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 13:23:42
Autor: #:-) gps
[...]

No cóż, sam wiesz, że kłamiesz.

Gdyby ten rajd był pamięci osób, które zginęły w katastrofie lotniczej -
to bym sam przyklasnÄ…Å‚.
Niedługo nie będziemy pamiętac o tych osobach a tylko o tym, że LK
poległ pod Katyniem ;/

JadÄ… na rocznicÄ™ pogrzebu pary prezydenckiej do Krakowa.
A poza tym j.w., również z tym klaskaniem.

a płacony jest pewnie ze składek PiS - i zaczyna się kampania JK ;)

j.w.

#:-)
gps

Data: 2011-04-12 19:43:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńskieg o" - Warszawa - Kraków, 400 km
#:-) gps, Tue, 12 Apr 2011 10:21:38 +0200, pl.rec.rowery:
za³±czam tre¶æ i link:

No to teraz siê zacznie...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-04-13 01:51:23
Autor: szaman
On 04/12/2011 07:43 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::
#:-) gps, Tue, 12 Apr 2011 10:21:38 +0200, pl.rec.rowery:

za³±czam tre¶æ i link:

No to teraz siê zacznie...

too late - sie juz zaczelo

Data: 2011-04-13 21:37:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Na rowerach ku pamiêci ¶p. L. Kaczyñskiego" - Warszawa - Kraków, 400 km
szaman, Wed, 13 Apr 2011 01:51:23 +0200, pl.rec.rowery:

Ale tak jak rok temu to nie poleci.

Data: 2011-04-18 11:11:19
Autor: MichałG
[...]

kolegao! błagam! nie tutaj. Chcesz miec tez tu PIsowskoPełowkie bagno?

Mic

"Na rowerach ku pamięci śp. L. Kaczyńskieg o" - Warszawa - Kraków, 400 km