Na rowerze wokół Brennej

Data: 2011-04-07 08:52:57
Autor: bans
Na rowerze wokół Brennej
https://picasaweb.google.com/artur.goc/2011_04_02WokoBrennej#slideshow/5590996913344792514

i następne.

Zdjęcia wyglądają dość ponuro, ale zaręczam, że pogoda idealna, na trasie Brenna-Salmopol spotkałem tylko jedną turystkę i pana z obsługi Telesforówki. Potem było więcej turystów, ale i tak mało.

No i okazało się, że kondycja całkiem niezła :)

--
bans

Data: 2011-04-07 21:25:30
Autor: Ryszard Seweryn
Na rowerze wokół Brennej
W dniu 2011-04-07 08:52, bans pisze:

Zdjęcia wyglądają dość ponuro, ale zaręczam, że pogoda idealna,

Zdjęcia i fajne, ale nie ma czasu ich obejrzeć chcąc przeczytać podpis.

rychu

Data: 2011-04-08 07:48:57
Autor: bans
Na rowerze wokół Brennej
W dniu 2011-04-07 21:25, Ryszard Seweryn pisze:

Zdjęcia i fajne, ale nie ma czasu ich obejrzeć chcąc przeczytać podpis.

Tam jest pauza i strzałeczki :)

Mogłem dać linka do pełnego albumu, ale znając życie mało kto wtedy kliknie w "pełny ekran", a picasa bez tego szkaradnie niszczy zdjęcia pokazując je zmniejszonym ekranie, na białym tle i zagubione wśród miliona różnych opcji wokoło.

--
bans

Na rowerze wokół Brennej