Na rozluźnienie napiętej atmosfery.

Data: 2011-09-22 00:08:23
Autor: Leszczur
Na rozluźnienie napiętej atmosfery.
Jedzie Ziobro samochodem i potrącił dwóch pieszych na przejściu.
Przychodzi do sędziego i się pyta: - Co z tym zrobimy?
Sędzia się zastanowił i odpowiada: - Myślę, że ten, który głową rozbił
przednią szybę może dostać 5 lat za uszkodzenie cudzego mienia, a ten
drugi, co odleciał w krzaki, 8 lat za próbę ucieczki.

I dla równowagi;

Donald Tusk spotyka się z Chińczykami na budowie autostrady.
Chińczycy siedzą i nic nie robią.
- Panowie, dlaczego wy tych autostrad nie budujecie? - pyta oburzony
Tusk.
Jeden z Chińczyków odpowiada: - Bo ja nie umiem, ja jestem kucharz.
- Jak pan nie umie, to po cholerę się pan bierze za budowanie? - pyta
zdziwiony premier.
- A pan po co się bierze za rządzenie? - mówi Chińczyk.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 09:12:49
Autor: Zdzisław Dziabas
Użytkownik - Leszczur napisał:
[...]

Takie sobie - mocno naciągane.

[...]

Świetne! :-D

Data: 2011-09-22 01:02:11
Autor: Leszczur
Na rozluźnienie napiętej atmosfery.
On 22 Wrz, 09:12, Zdzisław Dziabas <przegh...@te.wybohy.po> wrote:
U ytkownik - Leszczur napisa :

> Jedzie Ziobro samochodem i potr ci dw ch pieszych na przej ciu.
> Przychodzi do s dziego i si pyta: - Co z tym zrobimy?
> S dzia si zastanowi i odpowiada: - My l , e ten, kt ry g ow rozbi
> przedni szyb mo e dosta 5 lat za uszkodzenie cudzego mienia, a ten
> drugi, co odlecia w krzaki, 8 lat za pr b ucieczki.

Takie sobie - mocno naci gane.

ROTFL.

Na rozluźnienie napiętej atmosfery.