Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka

Data: 2009-11-23 17:45:15
Autor: george
Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:6wxOm.74907$Gz1.45264newsfe25.ams2...
Zloto bije jak gejzer juz od nocnych rynkow w azji od wczoraj. Obecnie+20$
HUI(a nie chuj zaden) + 17 gdy te slowa pisze, robi wlasnie kobre
Galantas- moja kopalnia zlota gdzie mam 1 %0 udzialu- w dol!
Kurrrwa!  Jak ktos nie ma szczescia w zyciu to nawet w czulym damskim miejscu
na zyletke natrafi- tak mowi stare wojskowe porzekadlo.
Cale szczescie ,ze chociaz moje srebrne nocniki mnie podratowaly troche -pewnie jakis tysiaczek dolarkow
w gore. Ale co ten tysiac dolarkow dzisiaj warty? Jutro juz pewnie nic.

fatso

prawda, a ten GAL to naprawde jakis syf (ostatnio brak korelacji z AU to sugerowal).

Szmacenie dolara w toku. W tym tempie sixpacka ugotuja tak ze zaraz zacznie piszczec,
bo zamiast go powoli dogrzewac to benkowi sie kurki pomylily i z junkersa buchnal zywy ogien.

george

Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka