Na sprzedaż Suzuki TL1000S

Data: 2010-07-10 19:49:35
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Witam,
po kilku latach śmigania nadszedł czas na zmiany. Zatem informuję, że moje moto jest na sprzedaż. Szczegóły tutaj:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2037939

pozdrawiam,
DP
TL-S na wydaniu

Data: 2010-07-11 10:04:02
Autor: Piotr Klimek
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Dnia (Sat, 10 Jul 2010 19:49:35 +0200) ktos podajacy sie za Don Pedro
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam,
po kilku latach śmigania nadszedł czas na zmiany. Zatem informuję, że moje moto jest na sprzedaż. Szczegóły tutaj:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2037939

Co sie kupuje po TLu? :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-11 08:17:00
Autor: doktorski
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 11 Lip, 12:04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Co sie kupuje po TLu? :)
Wozek, dla dziecka.... :)

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-11 13:51:13
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Piotr Klimek pisze:
[...]

V-maxa w starej budzie? ;)
Na poważnie to mam kilka pomysłów, ale po kilku latach TL mi się już znudził. Z moich wszystkich motocykli to i tak jego miałem najdłużej.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-11 15:19:30
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
kocyk pisze:
Piotr Klimek wrote:
[...]

Sam jesteś poteflon.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-11 18:35:38
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Don Pedro wrote:
kocyk pisze:
Piotr Klimek wrote:
[...]

Zwyczajnie zazdraszczam, zawsze chcialem szyc pieluchy 0,5-3kg. Taki fetysz.
K.

Data: 2010-07-11 22:48:26
Autor: Kryhu
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
W dniu 7/11/10 6:35 PM, kocyk pisze:

Hej

Co sie kupuje po TLu? :)

Singera.

Sam jesteś poteflon.

Zwyczajnie zazdraszczam, zawsze chcialem szyc pieluchy 0,5-3kg. Taki

Wszystko przed Tobą, hehe.
Potem my będziemy się śmiać, ja już powoli zaczynam ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-07-11 18:40:21
Autor: Karambol
Na sprzedaż Suzuki TL1000S

"Don Pedro" <no.fear@op.pl> wrote in message news:i1abre$qfb$1news.onet.pl...
Witam,
po kilku latach śmigania nadszedł czas na zmiany. Zatem informuję, że moje moto jest na sprzedaż. Szczegóły tutaj:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2037939

Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S. Przesiadka z LC4 na jeden, dwa sezony i później znowu powrót do enduro, ewentualnie dokupienie enduro jako drugie moto.
Ale naczytałem sie, ze TL ma duzo wad a nie miałem nigdy okazji porozmawiać z użytkownikiem. Czy te modele 97/98 rzeczywiście maja taką skłonność do simi? Pękające ramy przy głowce? dobijający przód i słaby tyl? Troche mi sie nie chce wierzyć, ze az tyle tych wad.
Nie stac mnie na twojego ale np czy taki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1101600008

Warty zainteresowania?

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-07-11 19:19:03
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Karambol pisze:

[...]

Fabryczne z 1997 miały najwięcej wad i stąd najwięcej jest ich w odsprzedaży. Typowe usterki tamtego rocznika to pękająca rama pod główką (tak jak kilka lat temu w Kawasaki ZX-6 i ZX-9) i pękające mocowanie tylnego amora (tak jak np. Yamaha XJ600 Diversion z pierwszych lat). W 1998r te problemy już wyeliminowano. Dodatkowo TL miał skłonności do shimmy jak cholera, dlatego we wszystkich egzemplarzach Suzuki w ramach akcji serwisowej mocowało amortyzatory skrętu.

Pękające ramy przy głowce? dobijający przód i słaby tyl? Troche mi sie nie chce wierzyć, ze az tyle tych wad.

Rocznik 1997 miał jeszcze jedną usterkę - zbyt bogata mieszanka powodowała, że benzyna przechodziła do oleju a od jazdy na kole potrafiły stanąć dęba panewki na wale.

Dlatego ja kupiłem rocznik 1998, w który m nic z powyższego nie występowało. Co do dobijania przodu to może pomyliło Ci się z SV - tam faktycznie miało to miejsce. W TL-u nie wiem, co trzeba by zrobić aby przód dobił. A tylne zawieszenie, jak się wie jak ustawić, nie sprawia problemów.

Nie stac mnie na twojego ale np czy taki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1101600008

Warty zainteresowania?

Nie, bo:
1. Rocznik 1997 - możesz się spodziewać samych niespodzianek z wcześniej wymienionych powodów.
2. Z prawej strony jest crashpad, z lewej nie - dlaczego?
3. Plastik pod tylnym siedzeniem nieoryginalny, do tego poklejony power tapem.
4. Na dzień dobry opona tył do wymiany - dolicz min. 500 PLN do ceny. Przód też wygląda, jakby bieżnika już nie było.
5. Bak wgnieciony po prawej stronie - musiał nieźle przydzwonić.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-11 19:30:39
Autor: Karambol
Na sprzedaż Suzuki TL1000S

Nie, bo:

Dzieki!
W takim razie jak bym szukal to od 98 w góre.

Data: 2010-07-12 05:00:17
Autor: Piotr Klimek
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Dnia (Sun, 11 Jul 2010 19:30:39 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
wyklawiaturowal co nastepuje:

Nie, bo:

Dzieki!
W takim razie jak bym szukal to od 98 w góre.

Albo SV, chociaz moze byc za malo wsciekly :)

Data: 2010-07-12 10:37:13
Autor: Karambol
Na sprzedaż Suzuki TL1000S

"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.i3l8b1.724.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

SV tez super tylko nie stac mnie w tej chwili.

Data: 2010-07-15 17:47:23
Autor: Ivam
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Użytkownik "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1cs5m$7gl$1@inews.gazeta.pl...
Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S.

Jechales? To sie karnij. Ja powiedzialem sobie, ze nigdy przenigdy nie kupie nic tak narwanego jak litrowy TL. Zastanow sie 10 razy - to wymagajaca maszyna.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-15 23:07:33
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Ivam pisze:
[...]

Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby go rozgryźć? No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? Każdy zakręt albo odejście spod świateł przynajmniej powoduję natychmiastową reakcję w postaci banana na twarzy. Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa, ale nie o to w tym motocyklu chodzi, żeby po prostu pojechać i wrócić.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-15 14:31:15
Autor: AZ
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 15 Lip, 23:07, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
[...] No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? Każdy
zakręt albo odejście spod świateł przynajmniej powoduję natychmiastową
reakcję w postaci banana na twarzy.
V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2
spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-15 14:53:42
Autor: AZ
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 15 Lip, 23:31, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

z pod świateł? [...]

Ale fstyd, oczywiście miało być "spod".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-16 00:08:39
Autor: Tytus
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka

*** "AZ"
V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2
spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem.

To o mnie - choc altor lekko koloryzuje, wszak to prawda subtelne 98 kucy V2 hondy w spotkaniu z brutalnymi 160 PSami z KHI ma na prostych rzeczywiscie ma niewielkie szanse, ale zdziwienie budzi niechec spotkania goliata z dawidem na kretym torze.
....moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejsca codziennych napraw??
Spoko...rozwiazaniem jest mala ciezarowka serwisowa...i cysterenka z oliwa.
Ale nic nie wyprostuje winkli...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-07-15 15:21:45
Autor: AZ
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 16 Lip, 00:08, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Koloryzuje? Musiałem się oponowywać z manetką coby przykro Ci nie
było... Ale dumny się poczułem czytając o brutalnych 160 PSach ;-)
...moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejsca
codziennych napraw??
Spoko...rozwiazaniem jest mala ciezarowka serwisowa...i cysterenka z oliwa.
Nie będę reagował na takie zaczepki.
Ale nic nie wyprostuje winkli...

Przyjdzie jeszcze czas i wpaść do tego Lublina, ale nikt o zdrowych
zmysłach nie będzie w pełnym słońcu przy 35 stopniach kręcił kółek po
torze kartingowym...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-16 06:49:44
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
AZ pisze:
[...]

Jakoś niespecjalnie widziałem, żeby Twoja kanapa rwała do przodu jak szalona, może za zimno było? No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniej publicznie.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-16 00:12:17
Autor: AZ
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 16 Lip, 06:49, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:

Jakoś niespecjalnie widziałem, żeby Twoja kanapa rwała do przodu jak
szalona, może za zimno było?
Zimno było i jeździłem na drewnianych BT020 więc trzeba było się
opanowywać ;-)
No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniej
publicznie.

On się nade mną i nad moim KHI nie lituje ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-16 09:24:14
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
AZ pisze:
[...]

Ahaaaaa...

No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniej
publicznie.

On się nade mną i nad moim KHI nie lituje ;-)

Śmigacie gdzieś w weekenda?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-16 00:39:12
Autor: AZ
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 16 Lip, 09:24, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:

Śmigacie gdzieś w weekenda?

Tytus teraz to tylko trasa Wawa-Lublin, ja akurat wybywam dzisiaj. Ale
może za tydzień wpadłbyś do Nowodworu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-16 09:52:25
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
AZ pisze:
On 16 Lip, 09:24, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Śmigacie gdzieś w weekenda?

Tytus teraz to tylko trasa Wawa-Lublin, ja akurat wybywam dzisiaj. Ale
może za tydzień wpadłbyś do Nowodworu?

Hehe, za tydzień to ja już pewnie będę na porodówce z małżonką. Teraz to tylko krótkie, szarpane wypady.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-16 11:15:12
Autor: Tytus z fabryki
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka

*** "Don Pedro"
Śmigacie gdzieś w weekenda?

No ja planuje niedziele na Lublinringu - kolega AZ po emocjach zwiazanych z odkrecaniem na prostej jedzie posmigac lódeczka z elektrycznym silnikiem :).
Coby panewki odpoczely :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-07-16 07:27:46
Autor: Monster
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
W dniu 2010-07-15 23:31, AZ pisze:

V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2
spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem.
Noo...pierwsze 50m zawsze było moje,przy skromnych 77KM:-)autobusy miały dylemat czy się ślizgać czy na koło, V2 zawsze do przodu:-P
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-16 06:34:07
Autor: Ivam
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ntb2$2lf$1@news.onet.pl...
Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby go rozgryźć?

To nie stanowi problemu. Problemem jest IMO rekacja na gaz - strasznie nerwowa i brutalna.

Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa,

Jakby chodzilo o kilofazera to nie mowilbym o tym, ze ma sie przewiezc, bo to grzecznie reagujaca na polecenia maszyna. TL jest specyficzna;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-16 06:53:39
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Ivam pisze:
[...]

Hehe, i tak ma być :)

Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa,

Jakby chodzilo o kilofazera to nie mowilbym o tym, ze ma sie przewiezc, bo to grzecznie reagujaca na polecenia maszyna. TL jest specyficzna;)

Kilofazer poza tym, że grzecznie przyspiesza i ładnie hamuje to ma w sobie dokładnie nic. Ot, taki UJM z lekkim zacięciem długodystansowym.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-16 17:21:54
Autor: Ivam
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ookm$kht$1@news.onet.pl...
Kilofazer poza tym, że grzecznie przyspiesza i ładnie hamuje to ma w sobie dokładnie nic. Ot, taki UJM z lekkim zacięciem długodystansowym.

Zgadza sie;) Po malym fazerze na 100% sie duzym tez zainteresuje, albo hornetem. Moze nawet jakims plastikiem, albo czoperem - niczego nie wykluczam tak bardzo jak zakupu TL'ki ;) Maszyna tak specyficzna, ze trzeba po prostu ja lubic.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-16 18:37:26
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Ivam wrote:
[...]

Ze jaka? Conajwyzej w miare spektakularna, ale nie przesadzajmy. Jedyna trudnoscia w jezdzie tym motocyklem jest fakt, ze nie skreca. Trzeba z nim walczyc. Ale sportowe suzuki z tych lat to takie drewniaki byly, trzeba to pokochac albo kupic inne moto.

Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa,

Jakby chodzilo o kilofazera to nie mowilbym o tym, ze ma sie przewiezc, bo to grzecznie reagujaca na polecenia maszyna. TL jest specyficzna;)

No wlasnie. Grzecznie reagujaca. A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki. To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu.
K.

Data: 2010-07-16 18:41:30
Autor: Tytus z fabryki
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka

*** "kocyk"
 To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu.

Kocu piszesz o KTM???
Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...

Tytus z fabryki

Data: 2010-07-16 10:15:39
Autor: doktorski
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 16 Lip, 18:41, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Kocu piszesz o KTM???
Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...
Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow....

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-16 22:37:53
Autor: Tytus
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka
***Uzytkownik "doktorski"
 Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow....

Nie zdarza mnie sie mowic nie probujac.
Jezdzilem na KTM demo days jakims takim pomaranczowym z napisem 990 R chyba super duke...
silnik jak kazdy KTM zawiecha WP i cena 2x za wysoka
oddaje moc liniowo jak melex.
Chyba ze to kastrat byl jakis...ale watpie bo nawet przyspieszal
rozmiary jak buel przodu nie widac, tylu nie widac...

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-07-17 09:02:18
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Tytus wrote:
Siemka
***Uzytkownik "doktorski"
[...]

990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk. 990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950 zdecydowanie wymaga uwagi.
K.

Data: 2010-07-17 22:07:44
Autor: Tytus
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka
***"kocyk"
990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk.
990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950 zdecydowanie wymaga uwagi.

Aha - jak juz pisalem
SD 990 R oddaje moc jak melex - oczywiscie zapierdala ale nudnie
w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil.

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-07-18 10:59:43
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Tytus wrote:
Siemka
***"kocyk"
[...]

To mnie zajebiscie cieszy, bo chce kupic sm990t i jako, ze bedzie to motocykl turystyczny, to tak sobie jednak myslalem, ze moglby byc spokojniejszy.

w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil.

Hehe, spoko, silnik lc4 po 20 latach produkuja juz bezawaryjny, ten sie tez naucza.
K.

Data: 2010-07-18 02:10:16
Autor: doktorski
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
On 16 Lip, 22:37, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

[...]
Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako
posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i
tak dalej...

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-07-19 00:14:58
Autor: Tytus
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Siemka
*** "doktorski"
Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako
posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i
tak dalej...

Doktorski - pisze o wspolczesnych moto z dzisiejszej cywilnej oferty, a wiem ze i Taddy tez chyba uzywa KTM
W sumie byly dwa rodzaje moto z jednym cylindrem i z dwoma. Pomimo ze niby bylo z 8 modeli
Na ten mniejszy nie wsiadalem
Te wieksze roznily sie rozmiarami i cena.
Wszystkie projektowane przez mostostal.
Ale rowery robia niezle - duzo w nich japonii

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-07-16 19:49:49
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Tytus z fabryki wrote:
> [...]
>
> Kocu piszesz o KTM???
> Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne...

Aha. A ktory ktm? Bo wiesz, ja honda to jezdzilem, w stosunku do mojego ktma to owieczka jest. A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego, ot taki poziom tl-a.
K.

Data: 2010-07-17 21:43:05
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
kocyk pisze:
(...)
> A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego,
ot taki poziom tl-a.

Znaczy nuuuda?

;)
pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-18 10:57:42
Autor: kocyk
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Don Pedro wrote:
kocyk pisze:
(...)
 > A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego,
ot taki poziom tl-a.

Znaczy nuuuda?

Far away from nuda, ale jezdzilem trudniejszymi, hehe.
K.

Data: 2010-07-16 19:56:58
Autor: Ivam
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1q1s6$6ss$1@news.onet.pl...
[...]

Moze racja... ale i tak polecam najpierw sie karnac, a potem sie zastanawiac i szukac, zeby kupic. Mam jednego takiego znajomego, ktory napalil sie na teelke i po zakupie do domu nie dojechal (w zakrecie dodal gazu, dupa ujechala, maszyna i jezdziec w rowie). Nie byla to jego pierwsza (ani pierwsza mocna) maszyna, a mimo to nie spodziewal sie tak nerwowej reakcji. Mi na prostej wystarczylo emocji, zeby nie probowac przeginac w zakrecie.

Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj!

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-19 22:25:41
Autor: Karambol
Na sprzedaż Suzuki TL1000S

> Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj!

Na pewno najpierw wypróbuje zanim kupie. Na razie musze swojego LC4 wydać.

Data: 2010-07-17 21:41:40
Autor: Don Pedro
Na sprzedaż Suzuki TL1000S
kocyk pisze:
[...]

Tia, a potem przychodzi czas, że fałka też się nudzi. Ale po wczorajszej wieczornej rundzie dochodzę do wniosku, że zaczynam odkładać na drugie moto, a TL u mnie zostanie na razie jako notoryczny poprawiacz humoru. Poza tym mało ich jest w dobrym stanie i robi mi się szkoda go pozbywać.

pozdr
DP
TL-S

Na sprzedaż Suzuki TL1000S