Data: 2010-07-10 19:49:35 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Witam,
po kilku latach śmigania nadszedł czas na zmiany. Zatem informuję, że moje moto jest na sprzedaż. Szczegóły tutaj: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2037939 pozdrawiam, DP TL-S na wydaniu |
|
Data: 2010-07-11 10:04:02 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Dnia (Sat, 10 Jul 2010 19:49:35 +0200) ktos podajacy sie za Don Pedro
wyklawiaturowal co nastepuje: Witam, Co sie kupuje po TLu? :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-07-11 08:17:00 | |
Autor: doktorski | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 11 Lip, 12:04, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Co sie kupuje po TLu? :)Wozek, dla dziecka.... :) pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-07-11 13:51:13 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Sat, 10 Jul 2010 19:49:35 +0200) ktos podajacy sie za Don Pedro V-maxa w starej budzie? ;) Na poważnie to mam kilka pomysłów, ale po kilku latach TL mi się już znudził. Z moich wszystkich motocykli to i tak jego miałem najdłużej. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-11 15:10:00 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Piotr Klimek wrote:
Dnia (Sat, 10 Jul 2010 19:49:35 +0200) ktos podajacy sie za Don Pedro Singera. K. |
|
Data: 2010-07-11 15:19:30 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
kocyk pisze:
Piotr Klimek wrote: Sam jesteś poteflon. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-11 18:35:38 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Don Pedro wrote:
kocyk pisze: Zwyczajnie zazdraszczam, zawsze chcialem szyc pieluchy 0,5-3kg. Taki fetysz. K. |
|
Data: 2010-07-11 22:48:26 | |
Autor: Kryhu | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
W dniu 7/11/10 6:35 PM, kocyk pisze:
Hej Co sie kupuje po TLu? :) Wszystko przed Tobą, hehe. Potem my będziemy się śmiać, ja już powoli zaczynam ;) -- Pozdro Kryhu FJR |
|
Data: 2010-07-11 18:40:21 | |
Autor: Karambol | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
"Don Pedro" <no.fear@op.pl> wrote in message news:i1abre$qfb$1news.onet.pl... Witam, Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S. Przesiadka z LC4 na jeden, dwa sezony i później znowu powrót do enduro, ewentualnie dokupienie enduro jako drugie moto. Ale naczytałem sie, ze TL ma duzo wad a nie miałem nigdy okazji porozmawiać z użytkownikiem. Czy te modele 97/98 rzeczywiście maja taką skłonność do simi? Pękające ramy przy głowce? dobijający przód i słaby tyl? Troche mi sie nie chce wierzyć, ze az tyle tych wad. Nie stac mnie na twojego ale np czy taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=1101600008 Warty zainteresowania? -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://www.youtube.com/user/MarcinKabat http://www.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2010-07-11 19:19:03 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Karambol pisze:
Fabryczne z 1997 miały najwięcej wad i stąd najwięcej jest ich w odsprzedaży. Typowe usterki tamtego rocznika to pękająca rama pod główką (tak jak kilka lat temu w Kawasaki ZX-6 i ZX-9) i pękające mocowanie tylnego amora (tak jak np. Yamaha XJ600 Diversion z pierwszych lat). W 1998r te problemy już wyeliminowano. Dodatkowo TL miał skłonności do shimmy jak cholera, dlatego we wszystkich egzemplarzach Suzuki w ramach akcji serwisowej mocowało amortyzatory skrętu. Pękające ramy przy głowce? dobijający przód i słaby tyl? Troche mi sie nie chce wierzyć, ze az tyle tych wad. Rocznik 1997 miał jeszcze jedną usterkę - zbyt bogata mieszanka powodowała, że benzyna przechodziła do oleju a od jazdy na kole potrafiły stanąć dęba panewki na wale. Dlatego ja kupiłem rocznik 1998, w który m nic z powyższego nie występowało. Co do dobijania przodu to może pomyliło Ci się z SV - tam faktycznie miało to miejsce. W TL-u nie wiem, co trzeba by zrobić aby przód dobił. A tylne zawieszenie, jak się wie jak ustawić, nie sprawia problemów. Nie stac mnie na twojego ale np czy taki: Nie, bo: 1. Rocznik 1997 - możesz się spodziewać samych niespodzianek z wcześniej wymienionych powodów. 2. Z prawej strony jest crashpad, z lewej nie - dlaczego? 3. Plastik pod tylnym siedzeniem nieoryginalny, do tego poklejony power tapem. 4. Na dzień dobry opona tył do wymiany - dolicz min. 500 PLN do ceny. Przód też wygląda, jakby bieżnika już nie było. 5. Bak wgnieciony po prawej stronie - musiał nieźle przydzwonić. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-11 19:30:39 | |
Autor: Karambol | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
> Nie, bo: Dzieki! W takim razie jak bym szukal to od 98 w góre. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://www.youtube.com/user/MarcinKabat http://www.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2010-07-12 05:00:17 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Dnia (Sun, 11 Jul 2010 19:30:39 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
wyklawiaturowal co nastepuje: > Albo SV, chociaz moze byc za malo wsciekly :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-07-12 10:37:13 | |
Autor: Karambol | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.i3l8b1.724.usenetpiko.homelinux.net... Dnia (Sun, 11 Jul 2010 19:30:39 +0200) ktos podajacy sie za Karambol SV tez super tylko nie stac mnie w tej chwili. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://www.youtube.com/user/MarcinKabat http://www.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2010-07-15 17:47:23 | |
Autor: Ivam | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Użytkownik "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1cs5m$7gl$1@inews.gazeta.pl...
Ja właśnie zastanawiam sie nad TL1000S. Jechales? To sie karnij. Ja powiedzialem sobie, ze nigdy przenigdy nie kupie nic tak narwanego jak litrowy TL. Zastanow sie 10 razy - to wymagajaca maszyna. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-15 23:07:33 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Ivam pisze:
Użytkownik "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1cs5m$7gl$1@inews.gazeta.pl... Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby go rozgryźć? No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? Każdy zakręt albo odejście spod świateł przynajmniej powoduję natychmiastową reakcję w postaci banana na twarzy. Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa, ale nie o to w tym motocyklu chodzi, żeby po prostu pojechać i wrócić. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-15 14:31:15 | |
Autor: AZ | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 15 Lip, 23:07, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
[...] No to chyba tego się oczekuje od sportowego V2? KażdyV2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2 spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-15 14:53:42 | |
Autor: AZ | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 15 Lip, 23:31, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Ale fstyd, oczywiście miało być "spod". -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-16 00:08:39 | |
Autor: Tytus | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
*** "AZ" V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2 spod świateł, to znaczy w lusterku widziałem. To o mnie - choc altor lekko koloryzuje, wszak to prawda subtelne 98 kucy V2 hondy w spotkaniu z brutalnymi 160 PSami z KHI ma na prostych rzeczywiscie ma niewielkie szanse, ale zdziwienie budzi niechec spotkania goliata z dawidem na kretym torze. ....moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejsca codziennych napraw?? Spoko...rozwiazaniem jest mala ciezarowka serwisowa...i cysterenka z oliwa. Ale nic nie wyprostuje winkli... -- Tytus żółta motorynka |
|
Data: 2010-07-15 15:21:45 | |
Autor: AZ | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 16 Lip, 00:08, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Koloryzuje? Musiałem się oponowywać z manetką coby przykro Ci nie było... Ale dumny się poczułem czytając o brutalnych 160 PSach ;-) ...moze problem tkwi w ryzyku tak dalekiego odjechania KHI od miejscaNie będę reagował na takie zaczepki. Ale nic nie wyprostuje winkli...Przyjdzie jeszcze czas i wpaść do tego Lublina, ale nikt o zdrowych zmysłach nie będzie w pełnym słońcu przy 35 stopniach kręcił kółek po torze kartingowym... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-16 06:49:44 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
AZ pisze:
On 15 Lip, 23:07, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote: Jakoś niespecjalnie widziałem, żeby Twoja kanapa rwała do przodu jak szalona, może za zimno było? No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniej publicznie. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-16 00:12:17 | |
Autor: AZ | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 16 Lip, 06:49, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Zimno było i jeździłem na drewnianych BT020 więc trzeba było się opanowywać ;-) No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniejOn się nade mną i nad moim KHI nie lituje ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-16 09:24:14 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
AZ pisze:
On 16 Lip, 06:49, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote: Ahaaaaa... No i zlituj się nad Tytusem, przynajmniejOn się nade mną i nad moim KHI nie lituje ;-) Śmigacie gdzieś w weekenda? pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-16 00:39:12 | |
Autor: AZ | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 16 Lip, 09:24, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Tytus teraz to tylko trasa Wawa-Lublin, ja akurat wybywam dzisiaj. Ale może za tydzień wpadłbyś do Nowodworu? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-16 09:52:25 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
AZ pisze:
On 16 Lip, 09:24, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote: Hehe, za tydzień to ja już pewnie będę na porodówce z małżonką. Teraz to tylko krótkie, szarpane wypady. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-16 11:15:12 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
*** "Don Pedro" Śmigacie gdzieś w weekenda? No ja planuje niedziele na Lublinringu - kolega AZ po emocjach zwiazanych z odkrecaniem na prostej jedzie posmigac lódeczka z elektrycznym silnikiem :). Coby panewki odpoczely :) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-07-16 07:27:46 | |
Autor: Monster | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
W dniu 2010-07-15 23:31, AZ pisze:
V2 i odejście z pod świateł? :-) Ja już widziałem odejście jednego V2Noo...pierwsze 50m zawsze było moje,przy skromnych 77KM:-)autobusy miały dylemat czy się ślizgać czy na koło, V2 zawsze do przodu:-P -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-07-16 06:34:07 | |
Autor: Ivam | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ntb2$2lf$1@news.onet.pl...
Bo ja wiem? Mi się po trzech latach znudził. Ot, motocykl z jajami, ale bez przesady. A że zapierdala i trzeba nakręcić trochę kilometrów żeby go rozgryźć? To nie stanowi problemu. Problemem jest IMO rekacja na gaz - strasznie nerwowa i brutalna. Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa, Jakby chodzilo o kilofazera to nie mowilbym o tym, ze ma sie przewiezc, bo to grzecznie reagujaca na polecenia maszyna. TL jest specyficzna;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-16 06:53:39 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Ivam pisze:
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ntb2$2lf$1@news.onet.pl... Hehe, i tak ma być :) Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa, Kilofazer poza tym, że grzecznie przyspiesza i ładnie hamuje to ma w sobie dokładnie nic. Ot, taki UJM z lekkim zacięciem długodystansowym. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-16 17:21:54 | |
Autor: Ivam | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ookm$kht$1@news.onet.pl...
Kilofazer poza tym, że grzecznie przyspiesza i ładnie hamuje to ma w sobie dokładnie nic. Ot, taki UJM z lekkim zacięciem długodystansowym. Zgadza sie;) Po malym fazerze na 100% sie duzym tez zainteresuje, albo hornetem. Moze nawet jakims plastikiem, albo czoperem - niczego nie wykluczam tak bardzo jak zakupu TL'ki ;) Maszyna tak specyficzna, ze trzeba po prostu ja lubic. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-16 18:37:26 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Ivam wrote:
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1ntb2$2lf$1@news.onet.pl... Ze jaka? Conajwyzej w miare spektakularna, ale nie przesadzajmy. Jedyna trudnoscia w jezdzie tym motocyklem jest fakt, ze nie skreca. Trzeba z nim walczyc. Ale sportowe suzuki z tych lat to takie drewniaki byly, trzeba to pokochac albo kupic inne moto. Nie są to jakieś taczki w postaci fazera czy gieesa, No wlasnie. Grzecznie reagujaca. A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki. To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu. K. |
|
Data: 2010-07-16 18:41:30 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
*** "kocyk" To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu. Kocu piszesz o KTM??? Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne... -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-07-16 10:15:39 | |
Autor: doktorski | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 16 Lip, 18:41, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Kocu piszesz o KTM???Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow.... pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-07-16 22:37:53 | |
Autor: Tytus | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
***Uzytkownik "doktorski" Moze najpierw sprobuj Tytusie, potem mow.... Nie zdarza mnie sie mowic nie probujac. Jezdzilem na KTM demo days jakims takim pomaranczowym z napisem 990 R chyba super duke... silnik jak kazdy KTM zawiecha WP i cena 2x za wysoka oddaje moc liniowo jak melex. Chyba ze to kastrat byl jakis...ale watpie bo nawet przyspieszal rozmiary jak buel przodu nie widac, tylu nie widac... -- Tytus zólta motorynka |
|
Data: 2010-07-17 09:02:18 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Tytus wrote:
Siemka 990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk. 990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950 zdecydowanie wymaga uwagi. K. |
|
Data: 2010-07-17 22:07:44 | |
Autor: Tytus | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
***"kocyk" 990 a 950 to dwa mocno odbiegajace od siebie silniki. Gaznik a wtrysk. 990 podobno jest bardzo ucywilizowany, podobno - bo nie jezdzilem. 950 zdecydowanie wymaga uwagi. Aha - jak juz pisalem SD 990 R oddaje moc jak melex - oczywiscie zapierdala ale nudnie w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil. -- Tytus zólta motorynka |
|
Data: 2010-07-18 10:59:43 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Tytus wrote:
Siemka To mnie zajebiscie cieszy, bo chce kupic sm990t i jako, ze bedzie to motocykl turystyczny, to tak sobie jednak myslalem, ze moglby byc spokojniejszy. w ogole bylem najbardziej zainteresowany tym sportowym LC8 ale chyba org cykal sie ze siem zepsuje i caly czas jakis kolo od nich nim jezdzil. Hehe, spoko, silnik lc4 po 20 latach produkuja juz bezawaryjny, ten sie tez naucza. K. |
|
Data: 2010-07-18 02:10:16 | |
Autor: doktorski | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
On 16 Lip, 22:37, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Nie zdarza mnie sie mowic nie probujac.Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i tak dalej... pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-07-19 00:14:58 | |
Autor: Tytus | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Siemka
*** "doktorski" Ale byles uprzejmy popelnic uogolnienie. KTM to nie tylko 990. Jako posiadacz EXC525 wiem, ze nie jest nudny, nie oddaje mocy liniowo i Doktorski - pisze o wspolczesnych moto z dzisiejszej cywilnej oferty, a wiem ze i Taddy tez chyba uzywa KTM W sumie byly dwa rodzaje moto z jednym cylindrem i z dwoma. Pomimo ze niby bylo z 8 modeli Na ten mniejszy nie wsiadalem Te wieksze roznily sie rozmiarami i cena. Wszystkie projektowane przez mostostal. Ale rowery robia niezle - duzo w nich japonii -- Tytus zólta motorynka |
|
Data: 2010-07-16 19:49:49 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Tytus z fabryki wrote:
> Siemka > > *** "kocyk" > To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu. > > Kocu piszesz o KTM??? > Przeciez to rowerki som, oddajace moc jak pojazdy elektryczne... Aha. A ktory ktm? Bo wiesz, ja honda to jezdzilem, w stosunku do mojego ktma to owieczka jest. A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego, ot taki poziom tl-a. K. |
|
Data: 2010-07-17 21:43:05 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
kocyk pisze:
(...) > A ja nie uwazam ktma za jakos bardzo wscieklego, ot taki poziom tl-a. Znaczy nuuuda? ;) pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-18 10:57:42 | |
Autor: kocyk | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Don Pedro wrote:
kocyk pisze: Far away from nuda, ale jezdzilem trudniejszymi, hehe. K. |
|
Data: 2010-07-16 19:56:58 | |
Autor: Ivam | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1q1s6$6ss$1@news.onet.pl...
A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki. Moze racja... ale i tak polecam najpierw sie karnac, a potem sie zastanawiac i szukac, zeby kupic. Mam jednego takiego znajomego, ktory napalil sie na teelke i po zakupie do domu nie dojechal (w zakrecie dodal gazu, dupa ujechala, maszyna i jezdziec w rowie). Nie byla to jego pierwsza (ani pierwsza mocna) maszyna, a mimo to nie spodziewal sie tak nerwowej reakcji. Mi na prostej wystarczylo emocji, zeby nie probowac przeginac w zakrecie. Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj! -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-19 22:25:41 | |
Autor: Karambol | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
> Podsumowywujac dla Karambola: przewiez sie, a dopiero potem kupuj! Na pewno najpierw wypróbuje zanim kupie. Na razie musze swojego LC4 wydać. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://www.youtube.com/user/MarcinKabat http://www.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2010-07-17 21:41:40 | |
Autor: Don Pedro | |
Na sprzedaż Suzuki TL1000S | |
kocyk pisze:
No wlasnie. Grzecznie reagujaca. A przychodzi w motocyklowej karierze taki moment, ze to sie staje zwyczajnie nudne. Miales juz 200 kucy, latales juz 300, wiedziales, ze jestes najszybszy, ale wszystko to ci sie znudzilo, i zaczynasz szukac wyzwan. Wtedy jest czas na wsciekle fauki. To mowilem ja, zdeklarowany fan duzych r4 z dwoma faukami w garazu. Tia, a potem przychodzi czas, że fałka też się nudzi. Ale po wczorajszej wieczornej rundzie dochodzę do wniosku, że zaczynam odkładać na drugie moto, a TL u mnie zostanie na razie jako notoryczny poprawiacz humoru. Poza tym mało ich jest w dobrym stanie i robi mi się szkoda go pozbywać. pozdr DP TL-S |