Na statkach przewożono broń dla Hamasu...

Data: 2010-05-31 13:23:33
Autor: Tzva Adonai
Na statkach przewożono broń dla Hamasu...
Na abordażowanych statkach przewożono broń i amunicję dla bojowników Hamasu..
Wśród załogi byli obecni uzbrojeni agenci Hamasu, którzy jako pierwszy otworzyli
ogień do izraelskich komandosów.. Udział niektórych europosłów i znanych osobistości w tym akcie terroru wobec
cywilnej ludności izraelskiej powinien stać się przedmiotem procesu w
europejskich trybunałach, a służby specjalne państw europejskich należy
zobowiązać do zweryfikowania związków jakie ich obywatele mają ze zbrojnymi
organizacjami islamskimi..

***

Nie był to konwój z pomocą humanitarną, a na statkach przewożono broń dla Hamasu.

Tego typu konwoje są również inwigilowane przez służby specjalne obu stron
konfliktu, więc na pewno na pokładach tych statków znajdowali się oficerowie
służb specjalnych Hamasu. Być może doszło tam do prowokacji. Izrael od początku zapowiadał, że nie pozwoli dotrzeć statkom do rządzonej przez
radykalny palestyński Hamas Strefy Gazy.

Według izraelskiej armii, jej komandosi zostali ostrzelani i zaatakowani nożami.
Komandosi marynarki wojennej przejęli sześć statków, które chciały naruszyć
blokadę morską (Strefy Gazy). Podczas przejęcia żołnierze spotkali się z
fizyczną przemocą ze strony (propalestyńskich) działaczy, którzy zaczęli do nich
strzelać z ostrej amunicji - podała armia. W efekcie co najmniej czterech
żołnierzy zostało rannych.

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-izrael-zaatakowal-konwoj-z-pomoca-dla-strefy-gazy,nId,280874

Data: 2010-05-31 04:37:28
Autor: J-23
On 31 Maj, 13:23, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
[...]

Jasne ze tak. Co to za akcja "humanitarna" gdzie czlonkowie sa
uzbrojeni. To po pierwsze, bo przede wszystkim jedynie glupiec nie
zatrzyma sie na wezwanie uzbojonego po zeby odzialu wojska. Glupiec,
albo przeciwnik???

J-23 itede...

Data: 2010-05-31 13:50:25
Autor: Lorn
J-23 pisze:

Jasne ze tak. Co to za akcja "humanitarna" gdzie czlonkowie sa
uzbrojeni.

W kije? :> Dla jednej i drugiej strony *prawda* nie istnieje. :>

Data: 2010-05-31 13:55:49
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:47fa5777-9aac-4215-ba1d-690c6766ffd0f13g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Co to znaczy, żeby naród głodzić i terroryzować, co to znaczy, żeby wchodzić uzbrojonym po zęby na obce statki z pomocą humanitarną? Na Ruskich jakby natrafili, to by ich pozamiatali, patrz co zrobili z Somalijskimi piratami...

boukun

Data: 2010-05-31 08:35:35
Autor: J-23
On 31 Maj, 13:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:47fa5777-9aac-4215-ba1d-690c6766ffd0f13g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

natrafili, to by ich pozamiatali, patrz co zrobili z Somalijskimi piratami...

przeczytaj bo nie masz pojecia o czym piszesz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autonomia_Palesty%C5%84ska

Data: 2010-05-31 17:43:47
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bd42185c-1624-4029-9e02-83783071358dy12g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

boukun

przeczytaj bo nie masz pojecia o czym piszesz

Ale co chciałeś tym udowodnić? że Hitler był założycielem Izraela, a o Palestyńczykach świat zapomniał?

boukun

Data: 2010-05-31 08:52:41
Autor: Tzva Adonai
boukun napisał(a):

Palestyńczykach świat zapomniał?

Świat przejmuje się tylko losem tzw. "palestyńczyków", a regularnie
gnoi i pluje na Żydów... Antyizraelskie poglądy stały się swego
rodzaju "przepustką" do europejskich elit.. Uczciwych Żydów budujących
swój dom na pustyni i walczących z hordami pojebów spod znaku
półksiężyca, zaczęliście komusze kurwy gnębić od czasu, gdy oni
oficjalnie odwrócili się od waszego socjalizmu i wybrali
kapitalistyczne USA... Do dziś napierdalacie w nich czym tylko
wlezie... Sram na twoich pustynnych czarnuchów i na ciebie też,
postpeerelowska kurwo pasożytnicza o ryju ukraińskiego debila... I mam
nadzieję, że w XXI wieku komory gazowe będzie się budować tym razem
dla takich jak ty...

Data: 2010-05-31 17:56:25
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1ce4b327-8409-43e7-8446-c1945c4ecbb2z17g2000vbd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
To wyjaśnij mi w takim razie, dlaczego od 1946 roku nie ma dwóch niezależnych od siebie państw, Izraela i Palestyny?

boukun

Data: 2010-05-31 08:57:11
Autor: J-23
On 31 Maj, 17:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:bd42185c-1624-4029-9e02-83783071358dy12g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

Ale co chciałeś tym udowodnić? że Hitler był założycielem Izraela, a o

Zarowno Zydzi iak i palestynczycy nie mieli swojego terytorim, i albo
wypracuja jakies zasady wspolistnienia, albo nie bedzie szans na
pokojowe rozwiazanie istniejacego konfliktu.

Data: 2010-05-31 18:02:07
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f79947ee-d3d5-4f92-89af-cb7ce62d41ecj9g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

wypracuja jakies zasady wspolistnienia, albo nie bedzie szans na
pokojowe rozwiazanie istniejacego konfliktu.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tyle, to zdaje się każde dziecko na świecie wie... Niemcy już dawno chciały w Palestynie inwestować, w budowę przemysłu, dróg, komunikacji i całej infrastruktury, ale Izrael blokuje uzyskanie niepodległości przez Palestynę a teraz nawet nie zezwala na przybycie humanitarnej pomocy...

boukun

Data: 2010-05-31 09:06:25
Autor: Tzva Adonai
Na statkach przewożono broń dla Hamasu...
boukun napisał(a):

Niemcy juz dawno chcialy w  Palestynie inwestowac

Mało im białoskórych, niedźwieckich palestyńczyków u siebie, muszą
jeszcze szukać na dalekiej pustyni mord do wykarmienia?..

Data: 2010-05-31 09:16:34
Autor: J-23
On 31 Maj, 18:06, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
boukun napisał(a):

> Niemcy juz dawno chcialy w  Palestynie inwestowac

Mało im białoskórych, niedźwieckich palestyńczyków u siebie, muszą
jeszcze szukać na dalekiej pustyni mord do wykarmienia?..

Zdaniem bokuna, szukaja nastepnych chetnych do zycia z niemieckiego
socjalu. Niemcy jak powietrza potrzebuja marnowac dorobek swoich
obywateli na utrzymywanie bezrobotnych nygusow???

J-23 itede...

PS.
Imigrant z Somalii przyjeżdża do Niemiec. Na ulicy zatrzymuje pierwszą
napotkaną osobę chwyta ją za rękę i mówi:
- Dziękuję za wpuszczenie mnie do tego kraju, za mieszkanie, pieniądze
na jedzenie, opiekę medyczną, darmową szkołę i zwolnienie z podatków.
- To pomyłka - odpowiada przechodzień. - Ja jestem Afgańczykiem.
Somalijczyk idzie więc do kolejnej osoby.
- Dziękuję, że stworzyliście taki piękny kraj!
- To nie ja, ja jestem z Iraku - słyszy odpowiedź.
Wreszcie widzi matkę z dzieckiem.
- Czy pani jest Niemka? - pyta.
- Nie, pochodzę z Indii. - To gdzie się podziali wszyscy Niemcy?
Kobieta zerka na zegarek i mówi:
- Pewnie są w pracy.

Data: 2010-05-31 18:50:45
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:432bd212-b7c4-4191-8925-7fbc7fdfe09fd12g2000vbr.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Niemcy juz dawno chcialy w  Palestynie inwestowac

Mało im białoskórych, niedźwieckich palestyńczyków u siebie, muszą
jeszcze szukać na dalekiej pustyni mord do wykarmienia?..
-- -- -- -- -- -- --
Niemcy czują w tym i w tamtym dalekosiężny interes...

boukun

Data: 2010-05-31 09:08:56
Autor: J-23
On 31 Maj, 18:02, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f79947ee-d3d5-4f92-89af-cb7ce62d41ecj9g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

infrastruktury, ale Izrael blokuje uzyskanie niepodległości przez Palestynę a
teraz nawet nie zezwala na przybycie humanitarnej pomocy...

no dobra ale jakiej niepodleglosci? i gdzie? wyobraz sobie ze np.w
Polsce ludnosc muzulmanska pochodzenia tureckiego (a jest taka od
czasow Sobieskiego) pragnie uzyskac suwerennosc i autonomie obecnia
zamieszkalego terytorium???

Data: 2010-05-31 18:57:19
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:492b1b10-7fda-4c22-8ac2-91afff0e10fec13g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

Polsce ludnosc muzulmanska pochodzenia tureckiego (a jest taka od
czasow Sobieskiego) pragnie uzyskac suwerennosc i autonomie obecnia
-- -- -- -- -- -- -- -
Kurwa, co to za durny przykład?
A gdzie był Izrael przed 1948 rokiem?

Po I wojnie światowej Liga Narodów zgodziła się na stworzenie Mandatu Palestyny pod brytyjskim protektoratem, z celem utworzenia "żydowskiej siedziby narodowej"[5]. W 1947 Organizacja Narodów Zjednoczonych zgodziła się na podział Palestyny na dwa państwa: żydowskie i arabskie[6]. 14 maja 1948 (5 ijar 5708)[7] zgodnie z decyzją ONZ państwo Izrael proklamowało niepodległość...

Żydowskie mamy, a gdzie państwo palestyńskie?

boukun

Data: 2010-05-31 11:19:20
Autor: J-23
On 31 Maj, 18:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:492b1b10-7fda-4c22-8ac2-91afff0e10fec13g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

zgodnie z decyzją ONZ państwo Izrael proklamowało niepodległość...

Żydowskie mamy, a gdzie państwo palestyńskie?

fajnie sie denerwujesz, super. ale wiedzy nie posiadasz

Żydzi sa na terenie Palestyny od circa 3000lat:
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBydzi

Palestyńcycy cus od XVI, ale na szeroko pojetym terenie Bliskiego
Wschodu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Palesty%C5%84czycy

to kto jest bardziej u siebie?

dalej, na tych statkach znajdowali sie bojowkarze Hamasu, plus jakis
tam przywodca, pewnie okaze sie ze jest tam ukryta bron i costam do
prowadzenia walki

J-23 itede...

Data: 2010-05-31 21:17:03
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2a580d40-5419-43c3-b708-4367fe2b6343v37g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

dalej, na tych statkach znajdowali sie bojowkarze Hamasu, plus jakis
tam przywodca, pewnie okaze sie ze jest tam ukryta bron i costam do

Ha, ha, ha i ha! W Polsce są Żydzi też od ca. 1000 lat..., a my wciąż jak nie u siebie...

Dobrze, że po tekstach dowiadujemy się, z kim mamy do czynienia...

boukun

Data: 2010-06-01 00:53:48
Autor: J-23
On 31 Maj, 21:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:2a580d40-5419-43c3-b708-4367fe2b6343v37g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

siebie...

Dobrze, że po tekstach dowiadujemy się, z kim mamy do czynienia...

ale kto jest nie u siebie? ze bezrobotna, i niezdarna czesc rodakow
nie jezdzi mercedesami? ch*j z nimi, moga pozdychac!

wsluchaj sie czlowieku w madre slowa:
http://www.youtube.com/watch?v=UXWbBpyGLEs&feature=related

czy chcesz by twoje dzieci staly sie miesem armatnim muzulmanskich
bojowkarzy?

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 00:44:58
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:020abc4c-b237-42b2-b310-2d940df5ffecc11g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=UXWbBpyGLEs&feature=related

czy chcesz by twoje dzieci staly sie miesem armatnim muzulmanskich

Jesteś pojebany przygłup, tak samo jak ten moherowy Wolniewicz...
Dopóki było PRL i przyjaźń z ZSRR nikomu nawet do głowy nie przychodziły takie psychozy. Nie trzeba z arabami zadzierać, a wróg gnębi nas od wewnąrz i skłóca z arabami, właśnie dlatego, żebyśmy się pchali w łapy Żydów i godzili sie nato, żeby to oni bylio naszymi panami, a my ich niewolnikami. Chuj z taką cywilizacją... Dopóki nie zadaliśmy się z tą amerykaską cywilizacją, nie napadliśmy z nimi na Irakj i Afganistan, nawet do głowy nikomu takie idiotyzmy jak teraz pieprzysz nie przychodziły. Kiedyś, to budowaliśmy drogi, kombinaty w Iraku i Libii...

boukun

Data: 2010-06-02 02:22:57
Autor: J-23
On 2 Cze, 00:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:020abc4c-b237-42b2-b310-2d940df5ffecc11g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

jak teraz pieprzysz nie przychodziły. Kiedyś, to budowaliśmy drogi, kombinaty w

tyle ze PRL stala sie panstwem niewydolnym gospodarczo
ocet na polkach w sklepach, i kartki na wszystko
chcesz, to zawsze mozesz sobie pojechac do Iraku, lub do Libii
jak bedziesz mial szczescie to glowy ci nie urwa
przy okazji przypominam ze ZSRR, tysz juz nie ma,
to z kim chcesz sie tak przyjaznic?

J-....

Data: 2010-06-02 12:37:09
Autor: boukun
[...]

Znów pierdolisz bez sensu. Od sierpnoa 1980 do pamiętnego 13 grudnia 1981 roku w Polsce ukazywały się na półkach towary, o jakich się Polakom nawet nie śniło i niezależni Polacy mieli nagle po raz pierwszy szansę wejść do Rad Narodowych, to się SBeckim doradcom Solidarności nie podobało i Geremek zasugerował Jaruzelskiemu wprowadzenie stanu wojennego...

Umiesz liczyć, licz na siebie..

A tu masz odpowiedź na tych pokretnych wyznawców żydowskiej religii spod znaku Radia Maryja, co się zachowują jak wytrawni talmudyści, mając swój syjonistyczny interes na uwadze, bądź będących upośledzonymi umysłowo zmanipulowanymi tępymi moherami http://www.youtube.com/watch?v=GR-jHPtBAjc&feature=email

boukun

Data: 2010-06-02 04:20:38
Autor: J-23
On 2 Cze, 12:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

interes na uwadze, bądź będących upośledzonymi umysłowo zmanipulowanymi tępymi

nie odpowiadasz na moje pytania!
z kim chcesz sie przyjaznic?
skoro ZSRR juz nie ma
co mnie obchodzi radiozryjem.
jak ktos chce niech sie modli
mam to w ... i to gleboko
masz jakies materialy dowodowe na to
ze Geremek byl sprawca stanu wojennego?
czy tak sobie ubzdurales?

J-23 itede...

PS.tobie jest wszedzie zle, w PRL-u i zwiales do rajchu, w rajchu bo
trzeba pracowac, w RP bo nie masz kwalifikacji i ochoty pracowac, jedz
na Madagaskar to bedziesz wciskal kit murzynom

Data: 2010-06-02 13:35:15
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b003c105-fc51-49a7-83b9-aa9b6a6cd2dcd12g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

interes na uwadze, bądź będących upośledzonymi umysłowo zmanipulowanymi tępymi

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Polska czy chce czy nie chce, musi żyć pokojowo ze swoimi najubliższymi sąsiadami, a najlepiej się dogadywać ze słowiańskimi braćmi, o podobnej kulturze i języku...

Na temat inspiracji Geremka zachowały się materiały w aktach STASI:
Geremek za to dostał Orła Białego

Geremek

Ostatnim z dluzszego szeregu odznaczonych jest Bronislaw Geremek. Po
dekoracji powiedzial "Gazecie Wyborczej": "Jestem wzruszony. To szczeg lne
odznaczenie, bo odnowione po latach, staje sie pomnikiem polskiej
dzialalnosci niepodleglosciowej. Przyznanie mi tego orderu pozwala sadzic,
ze sierpniowy zryw 1980 r. i Okragly St l 1989 r. oraz p zniejsza praca nad
zmiana Polski wpisuja sie w polska tradycje niepodleglosciowa".
Kpi - czy o droge pyta? To pytanie wydaje sie niestosowne w stosunku do
czlowieka, kt ry od 1950 roku byl czlonkiem PZPR, byl jej funkcjonariuszem
na Uniwersytecie Warszawskim do 1968 roku (wtedy z niej wystapil, ale wcale
nie po tak zwanych wydarzeniach marcowych...) i przez prawie dwie dekady
pilnowal czystosci klasowej na najwiekszej polskiej uczelni. Dobrze, ze
przynajmniej nie plakal ze wzruszenia, jak to sie przydarzylo Brezniewowi,
gdy go Jaruzelski odznaczal Virtuti Militari I klasy. Ale Brezniew byl
w wczas ponoc pijany...
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

PS.tobie jest wszedzie zle, w PRL-u i zwiales do rajchu, w rajchu bo
trzeba pracowac, w RP bo nie masz kwalifikacji i ochoty pracowac, jedz
na Madagaskar to bedziesz wciskal kit murzynom
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I znów w kółko pierdolisz rzeczy, których sam nie rozumiesz i nigdy nie zrozumiesz. Naciągasz mnie, żeby się powtarzał. Ja wyjebałem z Polski daleko jak ludzie kiszczaka w tym geremkowszczyzna i michnikowszczyzna rozprawiła się z niezależnymi Polakami w Solidarności, po sześciu latach stagnacji mnie zniechęcili, w 1987 roku. To już dawno nie była wolna Polska. Powtarzam za inną odpowiedzią udzieloną przed chwilą innemu dyskutantowi. Polska była wolna tylko półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku,
potem już nigdy więcej. Zbrodniarze stanu wojennego i ich kontynuatorzy spotkali
sie przy okragłym stole i rządzą Polakami do dziś...

Z RFN mnie wyjebali nękaniami, z wielu czynników, m. in. bo się zajmowałem taką pisaniną na grupach, o tym, kto rządzi Polską i Polakami, a inspiracje szły..., nie wiadomo skąd... Teraz nie mam wyboru, ale mam prawo głosić swoje niezmienne poglądy w tej materii...

boukun

Data: 2010-06-02 05:57:11
Autor: J-23
On 2 Cze, 13:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b003c105-fc51-49a7-83b9-aa9b6a6cd2dcd12g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

nie wiadomo skąd... Teraz nie mam wyboru, ale mam prawo głosić swoje niezmienne

jedna pani powiedziala drugiej pani, ze najadla sie bani i nie moze
srac
tyle wart jest przytoczony material "dowodowy", w sensie poznawczo-
naukowym.
z rajchu "wyjebali" cie za antysjonistyczna propagande, bo Niemcy sa
b.uczuleni w tej kwestii
teraz to mozesz zrobic kupe, bo twoje poglady nadaja sie do
podtarcia...
myslisz ze wroci czas perelowskich zakladow, gdzie sie obijalo chu*em
gruchy za 3000zeta?
na co komu te fabryki kurzu?

J-....

Data: 2010-06-02 15:49:20
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:66ec8724-c161-4dd8-a6c7-1e2a9d4e7373v37g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

podtarcia...
myslisz ze wroci czas perelowskich zakladow, gdzie sie obijalo chu*em

Materiał dowodowy potwierdzają cały czas i na okragło składane hołdy Geremka, Kuronia, Kwaśniewskiego, Michnika, Lecha Kaczyńskiego itp. Kiszczakowi i Jaruzelskiemu , za tę ich pokojową wspoólną "rewolucję"...

Pierdu, pierdu, za TAMTEGO PRLu byliśmy swego czasu 10 potęgą gospodarczą świata.., a za TEGO PRLu jestśmy pośmiechowiskiem i w ogonie trzeciego świata... No to masz teraz blaszane łagry pracy, z 5 zł na godzinę przy kasie i rzeszę polskich emigrantów zarobkowych pałętających się po całym świecie, no i neoliberała Belkę z gażą setki polskich niewolników...

A jednak im się przydały te fabryki, te nieruchomości przejąć za bezcen i być teraz panami Polski i niewolników Polaków... i wciąż i wiecznie jedynymi psucicielami i naprawiaczami i "ulepszaczami" Polakom życia na ich wzór...

boukun

Data: 2010-06-02 18:11:21
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu5cdq$et$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zupełnie jak w tym kawale, różne nacje chwalą się osiągnięciami w dziedzinie medycyny np przyszyciem ręki, wstawieniem oka itp i nagle ktoś strzela jakąś piramidalną bzdurę, drugi się pyta, a kto to widział,? A ten ze wstawionym okiem.
A ty te towary po 80 roku też musiałeś widzieć takim wstawionym okiem.

--
stevep

Data: 2010-06-02 21:08:30
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hu5vr9$34i$1news.vectranet.pl...
[...]

Były, były i gdyby nie stan wojenny, nie takie towary najwyższej polskiej jakości byśmy dzisiaj mieli i nie byłoby tej szumowiny dzisiaj u władzy, a Polska by była pierwszym prawdziwie wolnym krajem na świecie...
A po drugie, nkt, ale to nikt nie jest sobie w stanie wyobrazić, jak Polska by dzisiaj wyglądała, gdyby nie stan wojenny i w jego następstwie powstały dzisiajszy system i czy Polska byłaby dzisiaj socjalistyczna, kapitalistyczna, ale na pewno wolna i mlekiem i miodem płynąca...

boukun

Data: 2010-06-03 09:02:17
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu6aco$s0h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Były, ale w konsumach.

--
stevep

Data: 2010-06-03 12:16:46
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hu7k1p$n8v$1news.vectranet.pl...
[...]

To cały czas, ale i tak nie takie jak ukazywały się nagle od sierpnia 1980 roku we wszystkich sklepach, za przykład biorę Wrocław, gdzie jeździłem akurat do szkoły i nie mogłem wyjść z podziwu, widząc takie pełne sklepy i wypełnione przeróżnistym kolorowym towarem..., który po 13 grudnia 1981 roku i tak zniknął...

boukun

Data: 2010-05-31 18:07:04
Autor: konserwator
Wojna z krzyzakami tez sie zaczela od broni przewozonej na statkach....

Data: 2010-05-31 14:02:01
Autor: Tytus

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:47fa5777-9aac-4215-ba1d-690c6766ffd0f13g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

-- -
Albo ktos odwazny i zdeterminowany.

Data: 2010-05-31 08:30:58
Autor: J-23
On 31 Maj, 14:02, "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

uzbrojeni. To po pierwsze, bo przede wszystkim jedynie glupiec nie
zatrzyma sie na wezwanie uzbojonego po zeby odzialu wojska. Glupiec,

Mnie sie wydaje za taka akcje humanitarna ustala sie z obiema stronami
konfliktu. Dodatkowo, zatrudnia sie miedzynarodowych obserwatorow,
ktorzy pilnuja przestrzegania stosownych umow. W kazdym innym
przypadku istnieje podejrzenie ze cus jest nie w porzadku.

Data: 2010-05-31 13:41:36
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000465.4c039c35newsgate.onet.pl...
[...]

Ha, ha, ha, w Polsce przede wszystkim należy zweryfikować, jaki udział "nasze" służby specjalnye mają związki z izraelskimi służbami.... Wystarczy tylko prześwietlić tożsamość osób tradycyjnie trzymajćych pieczę nad polskimi służbami, Zemke, Wassermann, Macierewicz i tak w kółko macieju...

Palestyna w końcu powinna uzyskać niepodległość i atak zbrojny przez armię izraelską na taki konwój byłby wypowiedzeniem wojny.. zresztą już jest, wobec całego świata...

boukun

Data: 2010-05-31 13:41:08
Autor: Tzva Adonai
Na statkach przewożono broń dla Hamasu...
Palestyna w końcu powinna uzyskać niepodległość i atak zbrojny przez armię izraelską na taki konwój byłby wypowiedzeniem wojny.. zresztą już jest, wobec całego świata...

Nie ma czegoś takiego jak "Palestyna", są tylko tereny należące do Izraela,
tymczasowo zamieszkiwane przez ludność arabską.. Poza tym bekon, bądźmy
szczerzy, ty jako fanatyczny antysemita z kryminalną przeszłością w ogóle nie
powinieneś wypowiadać się w tym temacie, bo brak ci obiektywizmu i rzetelnego
podejścia do tematu.. Dla ciebie liczy się tylko robienie Żydom na złość...

Data: 2010-05-31 13:53:37
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000046d.4c03a054newsgate.onet.pl...
[...]

Nie mam żadnej kryminalnej przeszłości idioto, a usiłowanie zrobienia ze mnie tzw. antysemity i szykanowanie żydowskimi artykułami biorę sobie za zaszczyt. Mnie tam Żydzi w Izraelu najmniej obchodzą, ale nie mogę patrzeć, jak naród wybrany do rządzenia gojami panoszy się i uciska mnie i Polaków w Polsce. W obliczu tego, co się dzisiaj stało, cały świat będzie krzyczał, WOLNOŚĆ DLA PALESTYNY! Izrael popełnił śmiertelny błąd i nic już nie pomogą żydowscy namiestnicy obsadzeni u władzy w Polsce, tym bardziej, że "bóg" wielu z nich w Smoleńsku pokarał...

boukun

Data: 2010-05-31 14:16:46
Autor: Tytus

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> wrote in message news:60b5.0000046d.4c03a054newsgate.onet.pl...
[...]

Nie ma czegos takiego jak Izrael, sa tereny palestynskie i arabskie od wielu lat okupowane przez zydow.

Data: 2010-05-31 15:51:02
Autor: awe

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu09bi$4c3$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
to wlasnie chcialem powiedziec, ze tez cvel an to nie zwrocil uwagi
awe

Data: 2010-05-31 14:16:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 31 May 2010 13:23:33 +0200, Tzva Adonai napisał(a):

Na abordażowanych statkach przewożono broń i amunicję dla bojowników Hamasu..

Trudno było się spodziewać czegoś innego.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-05-31 14:19:51
Autor: Piotr
Dnia Mon, 31 May 2010 14:16:37 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Trudno było się spodziewać czegoś innego.

Mówisz, zgrzesiu? Wpadają na pokład i zabijają... Na wodach
miedzynarodowych...
Hm, ja się jednak liczyłem z tym, że zaczekają... I, że nie będą zabijali.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-31 14:27:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 31 May 2010 14:19:51 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 31 May 2010 14:16:37 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Trudno było się spodziewać czegoś innego.

Mówisz, zgrzesiu?

Dokładnie pieciu. Wylicz trzy najbardziej prężne gałęzie gospodarki w Strefie Gazy.

Co wytwarzają?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-03 21:05:18
Autor: kogutek
> [...]

> Mówisz, zgrzesiu?

Dokładnie pieciu. Wylicz trzy najbardziej prężne gałęzie gospodarki w Strefie Gazy.

Jedną znam. To rolnictwo. Uprawiają młodych chłopaczków do przerobienia na
mielone w zamachach bombowych. Jako Polak i Łodzianin popieram akcję Izraela w
100 procentach. Tak trzymać chłopaki. Robicie dobrą robotę. Rannym żołnierzom
sił izraelskich życzę szybkiego powrotu do zdrowia. --

Data: 2010-06-03 21:57:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Na statkach przewożono "broń" dla Hamasu... [wersja Izraela bez detali]
"kogutek" <kogutek44@op.pl> pisze:

> [...]

popieram akcję Izraela w 100 procentach. Tak trzymać chłopaki. Robicie
dobrą robotę. Rannym żołnierzom sił izraelskich życzę szybkiego

A Izrael *matole* zostawił im jakąś alternatywę?

Nie ucz księdza pacierza.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-03 22:45:47
Autor: kogutek
Na statkach przewoşono "bro�" dlaHamasu... [wersja Izraela bez detali]

> JednÄ&#65533; znam. To rolnictwo. UprawiajÄ&#65533; mĹ&#65533;odych chĹ&#65533;opaczkĂłw do
> przerobienia na mielone w zamachach bombowych. Jako Polak i Ĺ&#65533;odzianin
> popieram akcjÄ&#65533; Izraela w 100 procentach. Tak trzymaÄ&#65533; chĹ&#65533;opaki. Robicie
> dobrÄ&#65533; robotÄ&#65533;. Rannym ĹźoĹ&#65533;nierzom siĹ&#65533; izraelskich ĹźyczÄ&#65533; szybkiego
> powrotu do zdrowia.

A Izrael *matole* zostawiĹ&#65533; im jakÄ&#65533;Ĺ&#65533; alternatywÄ&#65533;?

-- Andrzej Adam Filip : Ĺ&#65533;wiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej).
Nie ucz ksiÄ&#65533;dza pacierza.
  -- PrzysĹ&#65533;owie polskie (pl.wikiquote.org)
Jak jesteś antysemitą to dobrze by było jak byś znał tych co ich nienawidzisz.
Myślisz głąbie że Izraelczycy by nie chcieli normalnych stosunków z Arabami.
Chcieli by jak diabli, ale się nie da konstruktywnie rozmawiać z prymitywami. Na
pustyni zbudowali nowoczesne państwo. Są samowystarczalni jeśli idzie o żywność.
Stworzyli nowoczesny przemysł. Jako jedyni potrafią zreperować uszkodzony rdzeń
kręgowy. Żeby nie odstawać od reszty wyhodowali koszerną świnie. Żeby nie
powtórzył się holokaust wydali mnóstwo kasy na zbrojenia. Ten naród nigdy nie
prowadził wojen, zawsze był nastawiony pokojowo do innych narodów. I nagle ci z
którymi przyszło im dzielić kawałek ziemi stwierdzili że najlepiej będzie jak
się z nimi wszystkim podzielą. Bez pracy, bez wyrzeczeń. Tak po prostu mają im
dać. A jak nie dostali czego chcieli to się zaczęli burzyć. Dał byś coś
sąsiadowi nierobowi co tylko umie dzieci robić. Ja bym nic nie dał. Zaraz
nieroby dostały poparcie sąsiednich państw arabskich. I się zaczęła jazda bez
trzymanki. Poza tym wszystkim oni są u siebie. Długo ich tam nie było ale
wrócili. To ich kawałek ziemi. I jak ktoś chce u nich żyć to się musi im
podporządkować. Tak jest wszędzie w cywilizowanym Świecie. Chcesz mieszkać w
innym kraju, musisz przestrzegać praw jakie tam obowiązują. Jak nie to wyier... .

Data: 2010-05-31 18:15:03
Autor: PTR
Na statkach przewożono broń dla Hamasu...
Na początek pytanie: jaja sobie robisz? Na wypadek gdyby jednak nie, kilka moich
uwag:

Na abordażowanych statkach
W takiej sytuacji, mówi się i pisze: na napadniętych statkach. Weźcie sobie
mycki kilka lekcji polskiego.

przewożono broń i amunicję dla bojowników Hamasu..
No i gdzie ta broń? Acha, rozumiem, trzeba z niej usunąć znaki "Made in Israel".

Wśród załogi byli obecni uzbrojeni agenci Hamasu,
oraz 100 rycerzy Jedi, w ładowni zaś leżał rozmontowany Łunochod.

którzy jako pierwszy otworzyli ogień
Chyba z zapalniczek...

do izraelskich komandosów..
Od kiedy to do rzekomej kontroli ładunku wysyła się komandosów? W sumie jednak
racja - kto lepiej nadaje się do uprawiania piractwa niż komandosi.

Udział niektórych europosłów i znanych osobistości w tym akcie terroru wobec
cywilnej ludności izraelskiej
To jest mistrzostwo świata! Morderca oskarża ofiary o udział w zbrodni!
Że też na to wcześniej nie wpadłem... W życiu nie zapłaciłbym mandatu -
oskarżyłbym gliny albo kanarów o prowokację. Macie mycki kiepełe...

[...]
Ho, ho, IV Rzesza się nie pier...li... Norymberga dla Jasiewicz, pewnie zaraz
ryknie Barak lub inny Netanjahu.

Nie był to konwój z pomocą humanitarną, a na statkach przewożono broń dla >Hamasu.
Pokażcie ją macożercy.

Tego typu konwoje są również inwigilowane przez służby specjalne obu stron
konfliktu, więc na pewno na pokładach tych statków znajdowali się oficerowie
służb specjalnych Hamasu. Być może doszło tam do prowokacji.
To partie polityczne miewają swoje służby specjalne?? Ciekawe kto dowodzi
służbami PO...

Izrael od początku zapowiadał, że nie pozwoli dotrzeć statkom do rządzonej
przez radykalny palestyński Hamas Strefy Gazy.
Więc wszyscy powinni pokornie podkulić ogony i zawrócić, bo IV Rzesza, sorry
Izrael coś tam zapowiedziała.

Według izraelskiej armii, jej komandosi zostali ostrzelani i zaatakowani >nożami.
Biedactwa obrzezane... Czego się spodziewali? Fety na swoją cześć? Jakby mi ktoś
wparował do domu nieproszony, też by nożem dostał (w każdym razie miałby na to
duże szanse).

Komandosi marynarki wojennej przejęli sześć statków,
Znowu przejęzyczenie: mówi i pisze się: zrabowali.

które chciały naruszyć
blokadę morską (Strefy Gazy).
Strefa Gazy nie jest terytorium IV Rzeszy, oba kraje nie są w stanie wojny,więc
czosnkojady nie miały prawa ustanowić blokady morskiej.

Podczas przejęcia
Grabieży!!!
żołnierze spotkali się z
fizyczną przemocą ze strony (propalestyńskich) działaczy, którzy zaczęli do nich
strzelać z ostrej amunicji
Łgarstwo.

 - podała armia. Prawidłowa forma to: "nałgała armia"

W efekcie co najmniej czterech
żołnierzy zostało rannych.
Chyba się rozpłaczę...

Data: 2010-05-31 18:34:41
Autor: Andrzej Adam Filip
Tazva Adonai: Na statkach przewożono (nie powiem jaką=mityczną?) broń dla Hamasu...
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> pisze:
[...]

Jaką "broń" i dokładnie w których miejscach? Sugerujesz że załoga statku nie ma prawa obrony przed *bezprawnym*
abordażem na wodach międzynarodowych?

Uszom prędzej można dogodzić, niż oczom.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-03 09:13:23
Autor: japawel
Na statkach przewożono broń dla Hamasu...
Taaa , mieli broń, a ja widziałem w TV   zdjęcia satelitarne fabryk broni masowego rażenia w Iraku. Niestety nic nie znależiono.Ale jankesi twierdzli dłużgo że jest.
 Wy żydki tak samo jak jankesi łżecie w żywe oczy i niestety już nikt ściemy nie łyka.

Wy i jankesi 0 wiarygodności. Je*ani mordercy dzieci
Nadal wsi snajperzy strzelają w głowę dzieciom ? --

Data: 2010-06-03 09:26:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Na statkach przewożono broń (gospodarczą) dla Hamasu... [ile było cementu?]
japawel@onet.pl pisze:
Taaa , mieli broń, a ja widziałem w TV   zdjęcia satelitarne fabryk broni masowego raĹźenia w Iraku. Niestety nic nie znaleĹźiono.Ale jankesi twierdzli dłuĹźgo Ĺźe jest.
 Wy Ĺźydki tak samo jak jankesi łżecie w Ĺźywe oczy i niestety juĹź nikt ściemy nie łyka.

Wy i jankesi 0 wiarygodności. Je*ani mordercy dzieci
Nadal wsi snajperzy strzelają w głowę dzieciom ?

To ty nie wiesz że dla Izraela taki choćby cement to broń dla Hamasu? :-)
No bo przecież "złym antysemitom" nie wolno pozwolić na odbudowę tego co
ostatnio zniszczyli "dobrzy semici".

W Ĺźyciu jak na pustyni: oazy, miraĹźe.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-03 09:29:57
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 09:26, Andrzej Adam Filip pisze:
To ty nie wiesz że dla Izraela taki choćby cement to broń dla Hamasu? :-)
No bo przecież "złym antysemitom" nie wolno pozwolić na odbudowę tego co
ostatnio zniszczyli "dobrzy semici".

Było coś o współpracy Hamasu z IRA, ale to stare czasy. Mogą teraz
odnawiać kontakty pod przykrywką pomocy humanitarnej. Nie oznacza to
jednak, że takiej pomocy Izrael powinien zabronić.

Data: 2010-06-03 09:51:07
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Widać Izrael inaczej sumuje bilans *swoich* "zysków i strat".
Czy tobie przeszkadza że sami z siebie robią po szerokim świecie
publicznie sukinkotów praktycznie pełną (gospodarczą) blokadą Strefy Gazy?

Na pl.soc.polityka pytaniem jest co każdy z nas i Polska może zrobić by
Izraelowi bilans się gwałtownie zmienił oraz czy powinno się to robić
[bo będą "tacy" co napiszą że "nie powinno" się robić ].

Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko.
  -- Roosevelt, Theodore(1858-1919)

Data: 2010-06-03 09:59:33
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 09:51, Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Izrael jest daleko i nie widzę powodu, aby angażować się w ten konflikt
bliskowschodni. Wczoraj był Irak, a dzisiaj Afganistan. Wszytko jak kulą
w płot.

Data: 2010-06-03 17:44:12
Autor: cirrus
Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000624.4c075613newsgate.onet.pl...
[...]

A o kim wy jesz kretynie?

--
stevep

Na statkach przewożono broń dla Hamasu...