Na szczescie Bobr nie zostanie prezydentem

Data: 2010-06-23 19:56:28
Autor: konserwator
Na szczescie Bobr nie zostanie prezydentem
przeciez by nas na swiecie osmieszal tymi swoimi gafami i zwykla glupota.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Deutschland, Deutschland uber alles.

Data: 2010-06-23 19:58:09
Autor: u2
W dniu 2010-06-23 19:56, konserwator pisze:
przeciez by nas na swiecie osmieszal tymi swoimi gafami i zwykla glupota.

Te jego stwierdzenie w Moskwie o polskich wojskach na Kremlu nawet mi
się podobało :)

Data: 2010-06-23 20:29:31
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c224b33$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
mi tez, ale prawda o tej bytnosci polskich wojsk jest troche inna - powiedzmy ze to nie byla okupacja tylko wojska posilkowe Dymitra
awe

Data: 2010-06-23 20:30:54
Autor: u2
W dniu 2010-06-23 20:29, awe pisze:
mi tez, ale prawda o tej bytnosci polskich wojsk jest troche inna - powiedzmy ze to nie byla okupacja tylko wojska posilkowe Dymitra

Zauważ panikę wśród kagiebistów na Kremlu, które zrobiło z roku 1612
rocznicę. I to mi się podoba, wręcz jestem dumny z naszych przodków :)

Data: 2010-06-23 20:35:48
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2252e1$0$19177$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a ja mam mieszane uczucia. jednego jestem pewien. mieli dobra wole ale byli zle poinformowani. dzis mimo wysokiej techniki jest podobnie. Media nie informuja a kreuja i moderuja
awe

Data: 2010-06-23 20:40:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvtjnj$oo7$1news.onet.pl...

[...]

Coś na kształt okupacji Iraku? Nie pederasta, tylko kochający inaczej?

Na szczescie Bobr nie zostanie prezydentem