Na szybcika dostał Orła Białego

Data: 2019-09-30 13:56:43
Autor: boukun
Na szybcika dostał Orła Białego
Dodawał, że "przy życiu trzyma go rodzina i polityka".

https://wiadomosci.wp.pl/kornel-morawiecki-nie-zyje-posel-i-ojciec-premiera-mial-78-lat-6429122142410369a

I nie utrzymali...
....że też człowiek umierający jeszcze chciał być senatorem?

boukun

Data: 2019-09-30 05:39:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

Cześć Jego pamięci!

       ...że też człowiek umierający jeszcze chciał być senatorem?

Nie każdy pcha się do trumny na własną prośbę..

JB

Data: 2019-09-30 16:00:26
Autor: boukun
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na raka trzustki się szybko umiera, syn umierającemu ojcu odradzał start w wyborach, nie posłuchał...

boukun

Data: 2019-09-30 07:39:43
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego
   -- - Na raka trzustki się szybko umiera, syn umierającemu ojcu odradzał start w
wyborach, nie posłuchał...
-- -- --

Bo nigdy się nie poddawał.  Cześć Jego pamięci!

JB

Data: 2019-09-30 16:42:54
Autor: Runt
W dniu 2019-09-30 o 16:39, Jacek Bialy pisze:
    -- - Na raka trzustki się szybko umiera, syn umierającemu ojcu odradzał start w
wyborach, nie posłuchał...
-- -- --
Bo nigdy się nie poddawał.  Cześć Jego pamięci!
POddał się. Ty też się POddasz.

--
Runt

Data: 2019-09-30 17:32:17
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Hmm, nie poddawał się rakowi? A ten go zwyciężył...

boukun

Data: 2019-09-30 11:05:18
Autor: Bruno Brunowski
Na szybcika dostał Orła Białego
A zaległe faktury za remont siedziby partii zdążył zapłacić?

--
Bruno

Data: 2019-09-30 14:32:37
Autor: japanizer
On Monday, September 30, 2019 at 1:56:47 PM UTC+2, boukun wrote:
[...]

Od koryta nie tak łatwo odspawać...

Czyli afery Getback, w której Polacy okradzeni zostali na 4 mld zł już nikt nie wyjaśni, bo Morawiecki senior zabrał swoje tajemnice do grobu?

Data: 2019-09-30 15:09:02
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego
Od koryta nie tak łatwo odspawać...
Czyli afery Getback, w której Polacy okradzeni zostali na 4 mld zł już nikt nie wyjaśni, bo Morawiecki senior zabrał swoje tajemnice do grobu?
-- -- -- -- -- -- -- -- --

GetBack to wasze komusze machlojki - co Morawiecki miał z tym wspólnego?

JB

Data: 2019-09-30 15:23:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 1 października 2019 00:09:03 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

To może chociaż Dom Weterana "Solidarności Walczącej" za pieniądze Kukiz15 udało się wybudować?

--
Bruno

Data: 2019-09-30 21:13:18
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego

GetBack to wasze komusze machlojki - co Morawiecki miał z tym wspólnego?

   -- - To może chociaż Dom Weterana "Solidarności Walczącej" za pieniądze Kukiz15 udało się wybudować?

Jakie pieniądze?!  - tam każdy zap...dalał za damski ch..  Pies ogrodnika sam nie wziął i innym nie pozwolił.  Gdy się obudził w pustym sklepie, przeszedł na kończynkę i tyle po nim zostało.

JB

Data: 2019-09-30 15:57:19
Autor: japanizer
On Tuesday, October 1, 2019 at 12:09:03 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
[...]

No, i tak całkiem przypadkiem Getback sponsorował konwencje PiS, a prezes tej piramidy obściskiwał się z politykami PiS?

Takie kity to swoim kolesiom z SB możesz wciskać.

https://pbs.twimg.com/media/DfBQctFWsAAp5j9.jpg

A co Morawiecki miał wspólnego z tymi machlojkami, w których okradziono Polaków na 4 mld zł, to pewnie się nie dowiemy, bo tajemnice zabrał do grobu.

http://wyborcza.pl/7,75398,24037093,jak-getback-nagral-ojca-premiera-kornel-morawiecki-obiecal.html

  Lobbysta aresztowany w aferze GetBacku trzyma gdzieś w charakterze polisy dwa   nagrania z udziałem ojca premiera. Mają dowodzić, że Morawiecki senior   obiecywał państwową pożyczkę dla pogrążonej w kryzysie spółki windykacyjnej.

Data: 2019-09-30 22:04:41
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego
GetBack to wasze komusze machlojki - co Morawiecki miał z tym wspólnego?

  -- - No, i tak całkiem przypadkiem Getback sponsorował konwencje PiS

Dziecko w szkole dzisiaj wie, że to rutyna - płacą kasę i wywieszają baner reklamowy ze swoim logo.

   -- - , a prezes tej piramidy obściskiwał się z politykami PiS?

Pewnie szukał dojścia do nowych panów. Plichta o takie wzgledy zabiegać nie musiał. Plichtę służby wyciągnęły z mamra i postawiły w roli prezesa Amber Gold - jako zwykły słup nie musiał martwić się o wiele.

   -- - Takie kity to swoim kolesiom z SB możesz wciskać.
https://pbs.twimg.com/media/DfBQctFWsAAp5j9.jpg

A gdzie dowody?  Plakacik owszem, pasuje jako rozkładówka do Gazety Wyborczej - w sam raz dla starych peerelczyków kierujących się symboliką i emocjami. Od trzódki Ojca Redaktora niewiele się różnicie (ostatnio to jakbyście ich nawet przeskoczyli :)

JB

Data: 2019-10-01 00:43:53
Autor: japanizer
On Tuesday, October 1, 2019 at 7:04:42 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Dziecko w szkole dzisiaj wie, że to rutyna - płacą kasę i wywieszają baner reklamowy ze swoim logo.

To dziwne, bo sponsorowały firmy powiązane z PiS. Przypadek?

[...]

A już komisja śledcza ds. Amber Gold wyjaśniła, jak Plichta dostał miliony na rozkręcenie interesu w PiSowskich SKOKach?
Czy komisja śledcza ds. Amber Gold wyjaśniła, skąd tyle poufnych dokumentów SKOK było w siedzibie Amber Gold? Same od Stefczyka przyfrunęły?
Dziwnie cicho zrobiło się w komisji ds. Amber Gold jak wypłynęły na światło dzienne powyższe fakty (ot, takie trupy znalezione w szafie PiS).

Tak więc widzicie, synu ubeka, te wasze zaklinania rzeczywistości to o kant d...

   -- - Takie kity to swoim kolesiom z SB możesz wciskać.
https://pbs.twimg.com/media/DfBQctFWsAAp5j9.jpg

A gdzie dowody?

Gdzie dowody, że Getback sponsorował niemal każdą imprezę PiS? Jaja sobie robicie, synu ubeka?

Data: 2019-10-01 01:13:34
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego

Dziecko w szkole dzisiaj wie, że to rutyna - płacą kasę i wywieszają baner reklamowy ze swoim logo.

     -- - To dziwne, bo sponsorowały firmy powiązane z PiS. Przypadek?

'Sponsorem' jest każdy, kto zapłaci za umieszczenie reklamy na imprezie. A powiązany może sobie być z kim chce.

[...]

Plichta dostał pieniądze od WSIarzy (być może za pośrednictwem jakiegoś SKOK-u). Po odegraniu nadwyżki kasa poszła da dotowanie dumpingowych lotów OLT-Express. Rzecz była robiona pod bankructwo LOT-u i jego przejęcie przez Lufthansę.  Rzecz by się udała, gdyby niemieccy towarzysze sami wyłożyli kasę na OLT-Express, zamiast wysługiwać się WSIarnią (mądry Niemiec po szkodzie).

[...]
-- -- -- -- -- --

Jakie tam znowu trupy?

JB

Data: 2019-10-01 01:25:15
Autor: japanizer
On Tuesday, October 1, 2019 at 10:13:35 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

> [...]

'Sponsorem' jest każdy, kto zapłaci za umieszczenie reklamy na imprezie. A powiązany może sobie być z kim chce.

I dziwnym trafem sponsorem nie był Solorz czy Kulczyk, ale Getback. Cuda i dziwy, tyle przypadków, i wszędzie PiS!

    -- - A już komisja śledcza ds. Amber Gold wyjaśniła, jak Plichta dostał miliony na rozkręcenie interesu w PiSowskich SKOKach?

Plichta dostał pieniądze od WSIarzy (być może za pośrednictwem jakiegoś SKOK-u).

Chyba srarzy z PiSowskich SKOKów, synu ubeka.

Data: 2019-10-01 02:28:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Lata mi to koło d...

[...]

    -- - Chyba srarzy (...)

Nu - przestań się szmato pienić.. O wsiarni już za niedługo dzieci zaczną uczyć się w szkołach - i to niezależnie od tego, czy będzie rządził PiS, czy ktoś jeszcze inny (a i o Amber Gold będzie gdzieś w jakichś przypisach).

JB

Data: 2019-10-01 11:34:25
Autor: Runt
W dniu 2019-10-01 o 11:28, szmaciarz Jacek Bialy pisze:

Nu - przestań się szmato pienić..
Jesteś taką samą kanalią jak zenus czy lordzik.
Nie POtrafisz uznać argumentów drugiej strony tylko zaczynasz się pienić. Żalosny cienias! Pfu!

--
Runt

Data: 2019-10-01 11:32:31
Autor: Runt
Na szybcika dostał Orła Białego
W dniu 2019-10-01 o 10:13, Jacek Bialy pisze:

Jakie tam znowu trupy?

Wasze kanalio!

--
Runt

Data: 2019-10-01 03:39:39
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego
W dniu 2019-10-01 o 10:13, Jacek Bialy pisze:

Jakie tam znowu trupy?

   -- - Wasze kanalio!

Runt?  -  Na drzewo - tam się bujaj!

Data: 2019-10-01 12:54:01
Autor: Runt
W dniu 2019-10-01 o 12:39, pajac Jacek Bialy pisze:
W dniu 2019-10-01 o 10:13, Jacek Bialy pisze:

Jakie tam znowu trupy?

    -- - Wasze kanalio!

Runt?

Kałecki? ;-)))

-  Na drzewo - tam się bujaj!

Zejdź z drzewa łajzo! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-30 22:24:29
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nu: "mają dowodzić", "trzyma gdzieś", ... Na stare lata Ojciec Redaktor sam popada w teorio-spiskowe klimaty.    Buuu ha-ha!

        -- -  , że Morawiecki senior
  obiecywał państwową pożyczkę dla pogrążonej w kryzysie spółki windykacyjnej.
-- -- -- --

Pewnie chciał się odwdzięczyć esbekom za to, że mu syna nie zabili w tym lesie, gdzie sobie wykopał grób.

JB

Data: 2019-10-01 06:54:46
Autor: Runt
W dniu 2019-10-01 o 00:09, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

GetBack tak jak SKOK to afery PiS.

--
Runt

Data: 2019-09-30 22:27:45
Autor: Jacek Bialy
Na szybcika dostał Orła Białego
    -- - GetBack tak jak SKOK to afery PiS.

Słyszeliśmy już o tym towarzyszu Piszczyk..

_kolektyw

Data: 2019-10-01 11:31:54
Autor: Runt
W dniu 2019-10-01 o 07:27, kanalia Jacek Bialy pisze:
     -- - GetBack tak jak SKOK to afery PiS.

Słyszeliśmy już o tym towarzyszu Piszczyk..

Skoro "słyszczeliście" Kałecki to wypad na wyspę po kozy!

--
Runt

Data: 2019-09-30 20:08:23
Autor: u2
Na szybcika dostał Orła Białego
A zaległe faktury za remont siedziby partii zdążył zapłacić?

--
I love love

Na szybcika dostał Orła Białego