Na szybko...

Data: 2010-03-02 13:43:19
Autor: wiLQ
Na szybko...

1) 'Brand did not play on "Elton Brand Night."'
ROTFL! Mocna ironia i dobrze odzwierciedla sytuacje Sixers ;-)

2) Dlaczego Redd mial operacje kolana poltora miesiaca po kontuzji?

3) Zmiana numeru LeBrona. Intrygujaca o tyle, ze "The change only
applies if he stays with the Cavaliers." Hmmmmmmmmm...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-02 07:11:49
Autor: Leszczur
Na szybko...
On 2 Mar, 13:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
2) Dlaczego Redd mial operacje kolana poltora miesiaca po kontuzji?

Tez mnie dziwi to, ze takie zabiegi nie są wykonywane niemal
natychmiast.
Gdy zerwałem achillesa, to byłem na stole w ciągu 12 godzin od
kontuzji.
Ale moze w przypadku wiezadeł krzyzowych to nie jest az tak istotne.

3) Zmiana numeru LeBrona. Intrygujaca o tyle, ze "The change only
applies if he stays with the Cavaliers." Hmmmmmmmmm...

Nie doszukujmy sie w tym zbyt głębokiego sensu. LBJ chce grać z 6 w
przyszłym roku, ale tylko w przypadku Cavs musi poprosić o pozwolenie
na zmianę. To oznacza nie tyle, ze chce grać dla Cavs, a że ich nie
wyklucza :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-02 16:22:31
Autor: wiLQ
Na szybko...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 2) Dlaczego Redd mial operacje kolana poltora miesiaca po kontuzji?

Tez mnie dziwi to, ze takie zabiegi nie są wykonywane niemal
natychmiast.

A mozesz wyspekulowac jakis powod? Moze trzeba pobadac, przygotowac?
Albo moze od razu nie ma dostepu do uszkodzonych rejonow?
> [...]

przyszłym roku, ale tylko w przypadku Cavs musi poprosić o pozwolenie
na zmianę. To oznacza nie tyle, ze chce grać dla Cavs, a że ich nie

Tak czy inaczej to raczej dobra wiadomosc dla nich, bo gdyby
zaimponowaly mu ruchy okolodeadlinowe Knicks czy Bulls i juz planowal
odejscie to nie zawracalby sobie tym glowy ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-02 07:37:03
Autor: Leszczur
Na szybko...
On 2 Mar, 16:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

A mozesz wyspekulowac jakis powod? Moze trzeba pobadac, przygotowac?
Albo moze od razu nie ma dostepu do uszkodzonych rejonow?

Mozliwe, ze chodzi o opuchliznę, która musi nieco zejść zanim wejdzie
chirurg i wszystko pochlasta.

> Nie doszukujmy sie w tym zbyt g bokiego sensu. LBJ chce gra z 6 w
> przysz ym roku, ale tylko w przypadku Cavs musi poprosi o pozwolenie
> na zmian . To oznacza nie tyle, ze chce gra dla Cavs, a e ich nie
> wyklucza :-)

Tak czy inaczej to raczej dobra wiadomosc dla nich, bo gdyby
zaimponowaly mu ruchy okolodeadlinowe Knicks czy Bulls i juz planowal
odejscie to nie zawracalby sobie tym glowy ;-)

A moze chciał tylko stwarzac pozory, ze Cavs mają jeszcze szansę?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-02 07:49:22
Autor: sooobi
Na szybko...

> [...]
> odejscie to nie zawracalby sobie tym glowy ;-)

A moze chciał tylko stwarzac pozory, ze Cavs mają jeszcze szansę?

Wy naprawde nie macie o czym pisac? Sami pisaliscie ze macie po
dizurki w nosie dyskusji o tym offseason a teraz sami to robicie.
Jeszcze w najgllupszym temacie w jakim mozna;)

Data: 2010-03-02 08:10:58
Autor: Leszczur
Na szybko...
On 2 Mar, 16:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

dizurki w nosie dyskusji o tym offseason a teraz sami to robicie.
Jeszcze w najgllupszym temacie w jakim mozna;)

A w ryj chcesz?

Data: 2010-03-02 23:36:38
Autor: grzeda
Na szybko...
sooobi pisze:

Wy naprawde nie macie o czym pisac? Sami pisaliscie ze macie po
dizurki w nosie dyskusji o tym offseason a teraz sami to robicie.
Jeszcze w najgllupszym temacie w jakim mozna;)

Tez mi sie wydaje, ze Leszczur cos kreci z tym dostepem do youporna...

pozdr
PG

Data: 2010-03-03 09:25:17
Autor: Noller
Na szybko...
[...]

Dosc "glupawe" to moze tu nie bedzie przeszkadzac:

http://www.youtube.com/watch?v=uZAMc7Q6ZQ0

PS. Kurs 1000, ze wygra po raz trzeci konkurs wsadow.
Nie ma zwrotu za non-starters

Data: 2010-03-02 16:43:56
Autor: wiLQ
Na szybko...
> [...]

> odejscie to nie zawracalby sobie tym glowy ;-)

A moze chciał tylko stwarzac pozory, ze Cavs mają jeszcze szansę?

Po to by w offseason wbic im noz w plecy? Dziwna strategia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-02 16:49:05
Autor: Gerard
Na szybko...
wiLQ wrote:
[...]

Przecież nie odejdzie. Nie zostawi na stole gwarantowanych 30 baniek :-)

pozdr

Data: 2010-03-02 08:10:43
Autor: Leszczur
Na szybko...
On 2 Mar, 16:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A moze chcia tylko stwarzac pozory, ze Cavs maj jeszcze szans ?

Po to by w offseason wbic im noz w plecy? Dziwna strategia.

Moze jest sadystą jak.... no dobra mniejsza o nazwiska ;-)

Zakładasz że James ma plan, a IMO on go nie ma, a bedzie miał po tym
jak Cavs znowu odpadną w finałach wschodu. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Na szybko...