Na tablicy jest błąd :(

Data: 2010-08-13 12:22:52
Autor: Eulalia Browarek
Na tablicy jest błąd :(
Wg zasad protokołu dyplomatycznego w pierwszej kolejności powinien zostać wymieniony Ryszard Kaczorowski, a nie Lech Kaczyński.

Zennon

Data: 2010-08-13 05:28:22
Autor: DJ MC Donald Musk
Na tablicy jest błąd :(
On 13 Sie, 14:22, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Wg zasad protokołu dyplomatycznego w pierwszej kolejności powinien zostać
wymieniony Ryszard Kaczorowski, a nie Lech Kaczyński.

Zennon

tej tablicy (takiej) wogole nie powinno tam byc. To prowokacja
Komoroskiego.

Data: 2010-08-13 21:28:47
Autor: the_foe
Na tablicy jest błąd :(
Address.invalid>  wrote:
[...]

Prowokacja? przeciwko komu?

--
the_foe

Data: 2010-08-14 11:49:10
Autor: konserwator
Na tablicy jest błąd :(

Address.invalid>  wrote:
[...]

nie lepiej bylo ja w nocy powiesic?
-zlodzieje tak maja przeciez w zwyczaju... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-14 11:50:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Na tablicy jest błąd :(

Address.invalid>  wrote:
[...]

Tak jak krzyź w sejmie?

Data: 2010-08-14 02:59:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Na tablicy jest błąd :(
On 14 Sie, 11:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i45oqq$dpi$1adenine.netfront.net...

> Użytkownik "the_foe" <the_...@wupe.pl> napisał w wiadomości

> nie lepiej bylo ja w nocy powiesic?
> -zlodzieje tak maja przeciez w zwyczaju...

Tak jak krzyź w sejmie?

krzyza w sejmie nie pochwalam wiec kula w plot!

Data: 2010-08-14 12:12:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Na tablicy jest błąd :(

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:07cf5e4d-9bc1-40f4-be12-6c011555c0ccx21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> -zlodzieje tak maja przeciez w zwyczaju...

Tak jak krzyź w sejmie?

krzyza w sejmie nie pochwalam wiec kula w plot!

To już nie rozumiem. Wieszania nocą krzyża w sejmie nie pochwalasz, a wieszanie tablicy nocą pochwalasz?

Data: 2010-08-14 03:32:37
Autor: DJ MC Donald Musk
Na tablicy jest błąd :(

================================================>
To już nie rozumiem. Wieszania nocą krzyża w sejmie nie pochwalasz, a
wieszanie tablicy nocą pochwalasz?

czego tu nie rozumiesz?
- no jak na POwca to zrozumiale...
ludzie prywatni maja prawo wyrazac swoje poglady ale poslowie nie sa
"prywatni" tylko publiczni i musza chronic prawo, ktore tworza.
Krzyz w sejmie wieszali poslowie a jest rozdzial kosciola od panstwa a
pod palacem modla sie ludzie prywatni - to wielka roznica...

Data: 2010-08-14 03:36:33
Autor: DJ MC Donald Musk
Na tablicy jest błąd :(
> [...]

================================================>
To już nie rozumiem. Wieszania nocą krzyża w sejmie nie pochwalasz, a

a przepraszam -  (tak to jest jak sie robi pare rzeczy na raz...)
z tablica wieszana noca to byl zart...

Data: 2010-08-13 14:36:08
Autor: MH
Na tablicy jest błąd :(
Wg zasad protokołu dyplomatycznego w pierwszej kolejności powinien zostać wymieniony Ryszard Kaczorowski, a nie Lech Kaczyński.

================

Eee tam...  Z tego Kaczorowskiego to taki prezydent jak z koziej dupy wuwuzela.

MH

Data: 2010-08-13 14:58:56
Autor: boukun
Na tablicy jest błąd :(

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000012ae.4c653c38newsgate.onet.pl...
[...]

Ale biedak poadł ofiarą...

boukun

Data: 2010-08-13 16:51:55
Autor: cfana małpa
Na tablicy jest błąd :(
Bronek nie jest dyplomatą.
Teraz Bronek rządzi i on ustala zasady.
Wiwat Bronek!

Data: 2010-08-13 16:57:04
Autor: Slawek SWP
Na tablicy jest błąd :(
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
Wg zasad protokołu dyplomatycznego w pierwszej kolejności powinien zostać
wymieniony Ryszard Kaczorowski, a nie Lech Kaczyński.

Co chcesz, lebiegi tak mają, nie pomyślą tylko robią - jak zwierzęta...

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-13 21:27:48
Autor: the_foe
Na tablicy jest błąd :(
W dniu 2010-08-13 14:22, Eulalia Browarek pisze:
Wg zasad protokołu dyplomatycznego w pierwszej kolejności powinien zostać
wymieniony Ryszard Kaczorowski, a nie Lech Kaczyński.

Zennon

juz widze te piane na ustach pisofilii, ze im tu tablice obrazliwa wystawiaja gdzie Lech Kaczynski jest za jakims pseudo prezydentem...

--
the_foe

Data: 2010-08-14 01:45:27
Autor: Slawek SWP
Na tablicy jest błąd :(
Użytkownik the_foe napisał:
[...]

O tą czekoladkę nikt nie będzie strzępił klawiatury...