Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-29 08:50:41
Autor: Woland
Na tej grupie nie ma Polaków...
.... sami Rosjanie, Żydzi i Niemcy, ewentualnie komuchy, kryptokomuchy
i emeryci mundurowi...

Data: 2010-01-29 18:02:43
Autor: Polok_prawdziwy
Na tej grupie nie ma Polaków...
Woland wrote:

... sami Rosjanie, Żydzi i Niemcy, ewentualnie komuchy, kryptokomuchy
i emeryci mundurowi...

Uchmmmm....

- ajak według ciebie Polok wyglondo WUŁLANDZIE...?

Data: 2010-01-29 19:10:21
Autor: sofu
Na tej grupie nie ma Polaków...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
.... sami Rosjanie, Żydzi i Niemcy, ewentualnie komuchy, kryptokomuchy
i emeryci mundurowi...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chyba nie trzeba zgadywać do której grupy ty sie zaliczasz?

Data: 2010-01-30 16:02:30
Autor: awe
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-29 19:12:13
Autor: awe
Na tej grupie nie ma Polaków...

[...]
-- -- -- --
raczej jak juz to bardzo malo zydow, prawie wcale rosjan i podobnie niemcow, za to duzo komuchow, kryptokomuchow i emerytow mundurowych. Tych ostatnich poznasz po ciezkim sposobie myslenia
awe

Data: 2010-01-30 11:05:04
Autor: Antenka
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-30 11:33:35
Autor: Woland
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-30 11:52:21
Autor: Antenka
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-31 03:08:01
Autor: awe
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-31 07:34:25
Autor: Woland
Na tej grupie nie ma Polak�w...

Data: 2010-01-31 20:41:11
Autor: Jadrys
Na tej grupie nie ma Polak�w...

Data: 2010-01-31 14:16:42
Autor: cirrus
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-01-31 05:26:31
Autor: Antenka
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-02-01 09:35:35
Autor: cirrus
Na tej grupie nie ma Polaków...

Data: 2010-02-01 12:28:26
Autor: Antenka
Na tej grupie nie ma Polaków...
On 1 Lut, 09:35, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1531fe78-eec9-4bf9-a6b8-4b41891c0e80a32g2000yqm.googlegroups.com...

> Chyba o sobie piszesz matole! Spadaj umyslowa pokrako!
> Antenka
> "Polska tonie w morzy długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Ja się nie chwalę jak ty, ja po prostu mam talent kretynko. ;)

--
stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Debil, imbecyl, kretyn, matoł, świr, porąbaniec i POpapraniec! :-E

Antenka

Data: 2010-02-02 11:51:06
Autor: cirrus
Na tej grupie nie ma Polaków...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:59cbef04-c12d-479f-a39b-a8261658b887u26g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pięknie, mnie wystarczy nazwanie cię po imieniu kretynko.

--
stevep

Data: 2010-01-30 11:19:15
Autor: Hans Kloss