Na tej ziemi działał mój towarzysz broni

Data: 2010-07-02 13:11:41
Autor: awe
Na tej ziemi działał mój towarzysz broni
Data: 2010-07-02 13:18:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0khd8$jfm$1news.onet.pl...
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3316003,aktualnosc.html
http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=W%C5%82oszczowa

Data: 2010-07-02 13:33:22
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2dcb05$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
Bogdan opowiedz cos o sobie. Byles kiedys w partii? Dlaczego popierasz PO i Bronka?
awe

Data: 2010-07-02 13:45:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kill$n5u$1news.onet.pl...

[...]

Wyjątkowo. W skrócie.
Nie należałem, nie należę i nie będę należał do żadnej partii.
Nie popieram PO i Bronka.
Nie znoszę PiS.
Nie chcę by Kaczyński został prezydentem.
Nie chcę IV RP.

Data: 2010-07-02 14:12:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2dd178$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no ale dlaczego? zdaje sie masz 61 lat. jak to sie stalo ze nie znosisz PiS i nie chcesz aby JK zostalo prezydentem oraz nie chcesz IVRP. Jestes katolikiem?
awe

Data: 2010-07-02 14:35:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kkva$u5k$1news.onet.pl...

[...]

Mam 64 lata.
Dlatego, że jestem doświadczonym i myślącym człowiekiem.
Zapytanie o wyznanie wydaje się być niestosowne.

Data: 2010-07-02 15:50:44
Autor: Neko
Na tej ziemi działał mój towarzysz broni
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Mam 64 lata.
Dlatego, że jestem doświadczonym i myślącym człowiekiem.

W czym doswiadczonym? Panslavista jest doswiadczony w chlaniu,
karawan w kapowaniu. A Ty w czym brylujesz?

;)

Data: 2010-07-02 16:34:10
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ddd0d$1news.home.net.pl...

[...]

Jestes zydem?:-) Sluchaj mialem kiedys sasiadke ktora dostala wylewu krwi do mozgu. To niesamowite ale zupelnie zmienila sie jej osobowosc.
Pamietala wszystko co bylo 20 lat temu a nie pamietala nic z ostatniego okresu. Dalej jej sie wydawalo ze ma meza, podczas gdy sie rozwiodla wiele lat temu. Nawet czekala na niego w szpitalu i cialge pytala sie kiedy on przyjdzie.
Moze ciebie tez cos uciska na mozgu?
awe

Data: 2010-07-02 16:35:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0kt9t$ndu$1news.onet.pl...

[...]

Tak, jestem żydem. Nawet nazwisko i imię mam żydowskie.
Nie miałem wylewu.

Data: 2010-07-02 18:24:19
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2df93anews.home.net.pl...

[...]

no to ciekawe. ciekawe jak twoje zydowstwo determinuej wybory polityczne. czy uwazasz ze panstwo narodowe - ktore zakladam ze wg ciebie moze powstac pod kaczystami stanowiloby dla ciebie jakies zagrozenie. jesli tak to jakie? czego sie obawiasz?
awe

Data: 2010-07-02 18:29:23
Autor: awe

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0l3nn$9gg$1news.onet.pl...

[...]

a tak przy okazji idzikowscy to szlachta http://www.przodkowie.com/agad/index.php?nazw=Idzikowski&view=item
choc faktycznie mozesz byc pochodznia zydowskiego chocby po matce a do tego dosc powszechne bylo zjawisko przyjmowania nazwisk szlacheckich przez zydow.
awe

Data: 2010-07-02 18:47:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0l415$acq$1news.onet.pl...

[...]

Was wszystkich kompletnie posrało.
Jestem potomkiem zwykłego chłopa. Wywodzę się ze wsi z Centralnej Polski.
Wiem kim był mój dziadek ze strony ojca.
Wiem kim był mój dziadek ze strony matki. I to wszystko. Ze szlachtą, to mnie tyle łączy, że dziadek ze strony ojca przed dziedzicem czapką zamiatał.
W tym czasie dziadek ze strony matki zapierdalał na chleb w Niemczech, bo na wsi przed wojną była straszna bieda.

Data: 2010-07-02 19:44:28
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e1832$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
pochodzisz z mazowszcza prawda? nie przejmuj sie - tam bylo tak wiele szlachty ze wiekszosc schlopiala
awe

Data: 2010-07-02 20:25:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0l8cv$mar$1news.onet.pl...

[...]

Łódzkie - tam nie było nieszczęścia szlacheckiego! Chłop był chłopem i basta!

Data: 2010-07-03 00:40:04
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e2f2e$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
w lodzkim nie bylo szlachty? e cos nie tak, o ile pamietam to byla
awe

Data: 2010-07-02 18:39:14
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Czy ty , kurwa, nie widzisz, że kpię ciebie?
Od kiedy Idzikowski jest nazwiskiem żydowskim?

Data: 2010-07-02 19:45:31
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e1635$1news.home.net.pl...

[...]

nie twierdze ze to zydowskie nazwisko tylko twierdze ze moga je tez nosic zydzi. gdybys mial icykowski to juz inna sprawa
awe

Data: 2010-07-03 00:41:18
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2e2f5b$1news.home.net.pl...

[...]

to nie yes yes?
awe

Na tej ziemi działał mój towarzysz broni