Na temat kampanii PiS od kuchni

Data: 2010-09-27 10:02:54
Autor: wekon
Na temat kampanii PiS od kuchni
Ciekawy wywiad nt. ostatniej kampanii PiS, tej okrzykniętej przez salon jako "i tak niesamowity sukces"

http://toyah1.blogspot.com/2010/09/pawe-ta-kampania-to-bya-fikcja.html

wekon

Data: 2010-09-27 10:39:56
Autor: Tomek

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4ca04fad$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Ciekawy wywiad nt. ostatniej kampanii PiS, tej okrzykniętej przez salon jako "i tak niesamowity sukces"

http://toyah1.blogspot.com/2010/09/pawe-ta-kampania-to-bya-fikcja.html

wekon

Za długie... Niestrawne.
T.

Data: 2010-09-27 05:47:48
Autor: zbig
On 27 Wrz, 10:39, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisał w wiadomościnews:4ca04fad$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

> Ciekawy wywiad nt. ostatniej kampanii PiS, tej okrzykniętej przez salon
> jako "i tak niesamowity sukces"

>http://toyah1.blogspot.com/2010/09/pawe-ta-kampania-to-bya-fikcja.html

> wekon

Za długie... Niestrawne.
T.

Też próbowalem przebrnąć, ale szkoda na to czasu. Szczerze mówiąc, w
ogóle nie zal mi ani Luzik-Krostkowskiej, ani Jagłupiak ani
Ponciliusa. Nie wiem czy pracowali dobrze, czy źle. Pytanie brzmi  -
po co to robili? Przecież mają jakis rozum (z wyjątkiem Jagłupiak,
rzecz jasna). Czy niczego się o nim wcześniej wiedzieli?  Byli na
Marsie, czy w śpiączce??Ja faceta nie znam a wiem o nim wszystko co
trzeba, zeby sie trzymac od niego z daleka

Data: 2010-09-27 23:26:12
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1b6fe5aa-2fc4-4747-9503-c35723d1599ct20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Marsie, czy w śpiączce??Ja faceta nie znam a wiem o nim wszystko co
trzeba, zeby sie trzymac od niego z daleka
-- -- -- -- -- -- -- --
tez mam te zdolnosc i nie postawilbym na ciebie zlamanego szelonga;-)
awe

Data: 2010-09-27 10:58:29
Autor: awe

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ca05ac0$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Musisz wiec przerzucic sie na metro. ja czytalem zgadzam sie z bardzo wieloma tezami. sam zreszta 2 dni temu gdzies o tym pisalem. Walczyli o 2 procent populacji glosujacej na SLD, wyskakujac z Gierkiem i Oleksym, zamiast udezyc w prawie 50% tych ktorzy nie chodza do wyborow. Zachowanie Kluzik, Migalskiego i najmniej Jakubiak to smiech na sali.
Te ich bieganie w zrozami w zebach jako hippi to bylo dobre ale w cyrku
awe

Data: 2010-09-27 11:00:57
Autor: awe
[...]

chyba cos w tym jest bo w opiniach do tego tekstu znajdziesz tam
"No i tak na ogół - zawsze najciekawsze jest to co dzieje się na drugiej i trzeciej linii frontu. Ale tego nie ma w mediach - leming nie jest w stanie przyswoić sobie tak długiego tekstu.
"
awe

Na temat kampanii PiS od kuchni