Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie.

Data: 2020-04-02 17:18:22
Autor: Aleksander
Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie.
W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Data: 2020-04-02 17:50:41
Autor: Zenek Kapelinder
Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie.
Wszyscy mogli tak mieć jak my mamy. Szwedzi poszli na uodpornienie. Tam mało ludzi w stosunku do Polski żyje. Znaczy się dzięki uodpornieniu 308 osób już nigdy na nic nie zachoruje. Z obserwacji statystyk wychodzi że cykl trwa ok półtora miesiąca. Potem wirus się dezaktywuje. W tej chwili zarazić się wirusem w Polsce to tak jak dać się zabić na dzień przed końcem wojny.

Data: 2020-04-03 02:59:05
Autor: A. Filip
Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie (na razie?)
Aleksander <aleksander@calgary.ca> pisze:
W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57

https://www.worldometers.info/coronavirus/

0) Nie chwal dnia przed zachodem słońca.
   Ja mam nadzieje że (PiS-)Polska wypadnie dobrze także w finale Covid-19,
   ale pewności nie mam nawet za grosz.
1) Teraz nie jest ale po fakcie będzie ważne
  "ile osiągnięto *i jakim kosztem* ".

Jak najprościej zablokować cały spam? Zablokować całą pocztę.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-02 21:11:05
Autor: Aleksander
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:
[...]

Zgadza się oceniać powinniśmy po epidemii.
Jak na razie liczby są zachęcające.

Data: 2020-04-02 20:15:54
Autor: japanizer
On Friday, April 3, 2020 at 12:11:05 PM UTC+9, Aleksander wrote:
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:

> [...]
> 1) Teraz nie jest ale po fakcie będzie ważne
>    "ile osiągnięto *i jakim kosztem* ".
> Zgadza się oceniać powinniśmy po epidemii.

Zachęcające kogo? Kostuchę? Wczoraj w Polsce największy przyrost chorych i zmarłych od początku zarazy.

Data: 2020-04-02 21:32:55
Autor: Aleksander
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:
[...]

to znaczy że w Polsce robią to znacznie lepiej.

Data: 2020-04-03 06:55:17
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 05:32, Aleksander pisze:

W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57
to znaczy że w Polsce robią to znacznie lepiej.

jest sukces! ile masz od wiersza?
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-04 00:23:50
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r66ap5$7jn$1@dont-email.me>, Aleksander <aleksander@calgary.ca> napisał(-a):

W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57
to znaczy że w Polsce robią to znacznie lepiej.

tak z ciekawości - jesteś troll czy głupek ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-03 06:09:11
Autor: A. Filip
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:
[...]

Liczą się trendy (kierunek i wielkość) zmian liczy
_potwierdzonych testem_ zachorowań i zgonów.
"Nie zapluta/zaśliniona" opozycja może mówić że epidemia w Polsce jest
"opóźniona" względem innych krajów że dwa miesiące Polska może być
drugą Lombardią (aż tak źle raczej++ nie będzie po nauce na cudzych błędach).

AFAIR Polska *na razie* wypada całkiem nieźle na tle innych krajów
Europy i USA.  Jednak chwalić tak naprawdę na poważnie wypada zacząć
dopiero po tym jak tygodniowe liczby potwierdzonych testem zachorowań
i zgonów przestaną rosnąć. Całkiem niezłe podstawy do nadziei na
wypadnięcie "całkiem nieźle" w porównaniu do innych krajów są, gwarancji
*nie ma* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-04-02 22:25:05
Autor: Aleksander
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:
[...]

Przestań manipulować, jak bardziej podobają ci się działania rządu niemieckiego to jedź do Niemiec.

Data: 2020-04-04 00:25:16
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r66dqv$kgg$1@dont-email.me>, Aleksander <aleksander@calgary.ca> napisał(-a):

Przestań manipulować, jak bardziej podobają ci się działania rządu niemieckiego to jedź do Niemiec.

opinia lekarza
w europie tylko niemcy szybko i skutecznie poradzą sobie z covidem, bo działają
solidnie i systemowe (wiesz trollu że tam już mówią o poluzowaniu rygorów?)

pozostałe kraje (polska też) działają chałupniczo więc długo i boleśnie to
odczują

Data: 2020-04-03 10:58:42
Autor: z
W dniu 2020-04-03 o 06:09, A. Filip pisze:
względem innych krajów że dwa miesiące Polska może być
drugą Lombardią

KŁAMSTWO. Dwa ale tygodnie.

Data: 2020-04-03 06:55:11
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 05:11, Aleksander pisze:
On 4/2/2020 18:59, A. Filip wrote:
[...]

Do czego? Do euforii, że Polak potrafi?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-03 06:55:07
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 01:18, Aleksander pisze:
W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57

https://www.worldometers.info/coronavirus/

jest sukces! ile masz od linijki?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 23:08:02
Autor: Aleksander
On 4/2/2020 22:55, Runt wrote:
W dniu 2020-04-03 o 01:18, Aleksander pisze:
W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57

https://www.worldometers.info/coronavirus/

jest sukces! ile masz od linijki?

Widzę, że nadajesz z Niemiec czy Szwajcarii, to mówi samo za siebie

Data: 2020-04-03 07:20:45
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 07:08, Aleksander pisze:
On 4/2/2020 22:55, Runt wrote:
[...]

Tak, jestem na Sabacie ;-))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-03 02:14:57
Autor: Zenek Kapelinder
Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie.
6:55. Jak ktoś wstaje o tej godzinie do elity intelektualnej Świata raczej się nie zalicza. Mam rację pizdziak vel runt dziura w dupie?

Data: 2020-04-03 18:35:24
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 11:14, cwel Zenek Kapelinder pisze:
6:55. Jak ktoś wstaje o tej godzinie do elity intelektualnej Świata raczej się nie zalicza. Mam rację pizdziak vel runt dziura w dupie?

zenusiu, jak ktoś 13-tego grudnia spał do południa... tak jak ty dzisiaj ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-03 10:57:18
Autor: boukun
Użytkownik "Aleksander"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
W sąsiednich Niemczech zmarło już 1107 osób w Polsce zaledwie 57

https://www.worldometers.info/coronavirus/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Scenariusz wystąpienia pandemii jest wszędzie w Europie taki sam, albo podobny, tak to działa. W Niemczech na początku wystąpienia u nich wolniej się rozprzestrzeniał. W tej wojnie nie będzie wygranych, będą tylko przegrani.

Śmiertelność na koronawirusa w Polsce 51%

Closed Cases
115
Cases which had an outcome:
56 (49%)
Recovered / Discharged

59 (51%)
Deaths

boukun

Na tle innych krajów Polska radzi sobie świetnie.