Na tropie myśliwego

Data: 2012-01-26 07:27:36
Autor: jerzy.n
Na tropie myśliwego

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:e2330069-2cf5-490e-94af-50088ff35782j14g2000vba.googlegroups.com...
Proponuję prosty eksperyment: Wyjmijcie z pudełka dwie zapałki i
spróbujcie złamać jedną o drugą. Ja próbowałem nie raz i jeszcze nie
było takiego zdarzenia, aby obie strzeliły jednocześnie. Słabsza się
łamie, silniejsza pozostaje cała. Jaki z tego wniosek?
Następny knajpiany ekspert od lotnictwa ...

Data: 2012-01-26 06:19:34
Autor: jr
Na tropie myśliwego
On 26 Sty, 07:27, "jerzy.n" <barni...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:e2330069-2cf5-490e-94af-50088ff35782j14g2000vba.googlegroups.com...>Proponuję prosty eksperyment: Wyjmijcie z pudełka dwie zapałki i
> [...]
>łamie, silniejsza pozostaje cała. Jaki z tego wniosek?

Następny knajpiany ekspert od lotnictwa ...

Czy ten samolot rozbił sie wczoraj?!
Co robili wybitni eksperci przez dwa lata? Czy którykolwiek z nich w
ogóle widział to pogorzelisko? Nie ma spójnych wniosków, pozostaje
knajpa.

Na tropie myśliwego