Na tyle Tusk okradł ostatnio Polaków

Data: 2013-08-06 15:40:07
Autor: leming.show
Na tyle Tusk okradł ostatnio Polaków
Rząd chwali się tym ile sprywatyzował. W sumie sprzedał za ponad 1,8 mld zł

To Donek musi kombinowac, pozostalo jeszcze do opchniecia za  198,2mld pln aby uzbierac na reprywatyzacje, jak on to zrobi to ja nie wiem.
Obiecal niby 15-20% ale Donek swoje a lapowka swoje, goje splaca 65mld$ tj. 200mld pln:) Takich przyjaciol Ameryki i Izraela prozno szukac na calym globie.
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Zmiana rzadu zda sie raczej na nic:)  Brak alternatywy jak mowil Iosif Wissarionowicz.

Na tyle Tusk okradł ostatnio Polaków