Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!

Data: 2010-08-20 15:55:05
Autor: boukun
Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!
Fakt.pl | Piątek, 20 sierpnia 2010

Polski tupolew z prezydencką delegacją nadlatuje nad lotnisko Siewiernyj w Smoleńsku. Schodzi nisko nad ziemię. Za nisko. Uderza w drzewa, w końcu spada i staje w płomieniach - takie nagranie wykonane kamerą w telefonie komórkowym znajduje się najprawdopodobniej w materiałach, jakie w Moskwie Rosjanie przekazali naczelnemu prokuratorowi wojskowemu gen. Krzysztofowi Parulskiemu (53 l.).

O tym, że Rosjanie mają unikatowe i jednocześnie przez to też kluczowe dowody w tej sprawie od dawna przekonani byli nasi prokuratorzy. Do tej pory, mimo że w internecie krążyły od dnia katastrofy filmy i zdjęcia dokumentujące miejsce upadku tupolewa, o wielu z nich nasi śledczy mówili wprost: to filmy zmontowane, nie mamy oryginałów, a tylko ich części są autentyczne.

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12589907,wiadomosc.html

boukun

Data: 2010-08-20 16:02:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4m1n4$q8m$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pieprzenie kotka......
Dziennikarz "dymi".

Data: 2010-08-20 16:12:09
Autor: MH
> [...]

> O tym, że Rosjanie mają unikatowe i jednocześnie przez to też kluczowe > dowody w tej sprawie od dawna przekonani byli nasi prokuratorzy. Do tej > pory, mimo że w internecie krążyły od dnia katastrofy filmy i zdjęcia > dokumentujące miejsce upadku tupolewa, o wielu z nich nasi śledczy mówili > wprost: to filmy zmontowane, nie mamy oryginałów, a tylko ich części są > autentyczne.

=============

Ni mniej ni więcej to samo chciałem napisać.  Cholera , byłeś szybszy !!

MH

Data: 2010-08-20 16:07:27
Autor: Tomek
[...]

Jeszcze ze 3 miesiace i Rosjanie ujawnią film, jak do kabiny wchodzi Kaczor i rozkazuje pilotującemu Generałowi lądowanie na ślepo...
Tomek

Data: 2010-08-20 16:43:31
Autor: boukun

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i4m2me$29pl$1news.ett.com.ua...

[...]

Na razie się z nami bawią i testują odpowiedzialność polskich politykow...

boukun

Data: 2010-08-20 16:46:30
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 16:43, boukun pisze:
Na razie się z nami bawią i testują odpowiedzialność polskich politykow.

Później się wezmą za kolejne egzekucje.

Data: 2010-08-20 16:51:31
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e954d$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-20 16:43, boukun pisze:
Na razie się z nami bawią i testują odpowiedzialność polskich politykow.

Później się wezmą za kolejne egzekucje.

Po co komu egzekucje, wystarczy dać wariatowi(om) samolot...

boukun

Data: 2010-08-20 17:00:33
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 16:51, boukun pisze:
Później się wezmą za kolejne egzekucje.

Po co komu egzekucje, wystarczy dać wariatowi(om) samolot.

To dla takich bekonów jak ty.

Data: 2010-08-20 22:57:47
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e9898$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-20 16:51, boukun pisze:
Później się wezmą za kolejne egzekucje.

Po co komu egzekucje, wystarczy dać wariatowi(om) samolot.

To dla takich bekonów jak ty.

Nie, wariatowi dawno to wróżyłem..., niepotrzebne było odliczanie ile do końca kadencji...

boukun

Data: 2010-08-20 19:37:52
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-20 15:55, boukun pisze:
[...]

Kolejne jakieś matactwo kacapa. Dlaczego nie wspomnieli o tym filmie wcześniej? I jak do diabła można nagrać film g**nianym aparacikiem z telefonu w podobno gęstej mgle, -  w której ze 100 metrów niewidoczny był pas startowy i reflektory naprowadzające?

Data: 2010-08-20 22:43:49
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4mei4$m0l$1news.onet.pl...
[...]

Już powiedziałem, bawią się z obskurnymi i agresywnymi Polakami. Dlaczego mieliby mówić o tym wcześniej i komu? Macierewiczowi, Gosiewskiej? Przecież to się stało na ich terenie i oni prowadzą śledztwo, tylko w ich guście leży, kiedy zakończą śledztwo i kiedy udostepnią wszystkie materiały z tego śledztwa polskiej prokuraturze.

PS. Mgła było powyżej pułapu 50 metrów...

boukun

Data: 2010-08-21 15:34:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-20 22:43, boukun pisze:

[...]

Wszystkim Polakom grają na nosie. Żałować tylko należy że nasz rząd milczy w tej sprawie jak zaklęty..

No właśnie - obok (poniżej 50-ciu metrów) kogoś spada na ziemię potężny samolot, a ten zamiast uciekać, filmuje zdarzenie.. i to z przygotowanym do filmowania telefonem..

Data: 2010-08-21 19:18:27
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4okm7$4o6$2news.onet.pl...
[...]

Filozofujesz, jak przedszkolak... Kto ci powiedział, że ten ktoś filmował obok? W linii poziomej widoczność była ponoć na 300 metrów...

boukun

Data: 2010-08-21 23:23:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-21 19:18, boukun pisze:

[...]

A od kiedy to na widoczność we mgle ma znaczenie kąt patrzenia?  Tym bardziej że z góry powinno być widoczne silne lampy naprowadzające na pas startowy.

Data: 2010-08-22 00:42:59
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4pg4k$3se$2news.onet.pl...
[...]

Nie chce mi się z toba gadać, zachowujesz się już jak moher... Może odpocznij trochę od tej grupy...

boukun

Data: 2010-08-22 19:39:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-22 00:42, boukun pisze:

[...]

Twoja wola.
Bez komentarza.

Data: 2010-08-22 10:38:58
Autor: 'heÂŽsk'
Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!
On Sat, 21 Aug 2010 23:23:05 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

A od kiedy to na widoczność we mgle ma znaczenie kąt patrzenia?  Tym bardziej że z góry powinno być widoczne silne lampy naprowadzające na pas startowy.

 masz jakies doswiadczenie w pilotowaniu samolotow ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 19:38:50
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-22 10:38, 'heÂŽsk' pisze:
[...]

Tylko teoretyczne. Ale chociaż wiem o czym mówię.

Data: 2010-08-22 13:27:56
Autor: the_foe
W dniu 2010-08-21 23:23, jadrys pisze:
A od kiedy to na widoczność we mgle ma znaczenie kąt patrzenia?

LOL
kat patrzenia nie ma znaczenia ale kat padania swiatla - owszem.

--
the_foe

Data: 2010-08-22 19:38:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-22 13:27, the_foe pisze:
W dniu 2010-08-21 23:23, jadrys pisze:
A od kiedy to na widoczność we mgle ma znaczenie kąt patrzenia?

LOL
kat patrzenia nie ma znaczenia ale kat padania swiatla - owszem.

No i dobrze - przy ziemi, w lesie jest zawsze mgła gęstsza, więc jak ktoś mógł sfilmować telefonem tą katastrofę skoro z samolotu nie było widać nawet świateł naprowadzających  na pas startowy z wysokości 50-100 metrów?

Data: 2010-08-21 12:42:36
Autor: konus
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jeszcze nie jedna prawde dotad skrywana wkrotce poznamy .
Sa one dawkowane jak lekarstwo bo podane na raz wszystkie moga doprowadzic do zapasci w omawianym wypadku do domowej wojny w ktorej nie daj Boze zacznie sie rzez pisowcow , moherow , "obroncow krzyza" i innej holoty   .
Pomalu wyjdzie prawda o Kaczynskich a wiec tresc ich rozmow przez telefon satelitarny , wyjda polecenia ladowania , wyjdzie to , ze z nakazu L.Kaczynskiego general pilotowal samolot , zamiast kapitana , ze za caly schemat przygotowan do wizyty odpowiadali ludzie Kaczynskiego , on osobiscie i jego brat blizniak a takze  wiele innych " drobiazgow " .
I temu czlowiekowi matoly chca stawiac pomniki , chyba tylko po to aby je mozna bylo zaraz po tym burzyc a koszty ? co tam koszty . pis stac na to ....aby Polska realizowala ich chwilowe fanaberie .

kwakwa

Data: 2010-08-21 15:34:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-21 12:42, konus pisze:
[...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

Tak tak,  Rosjanie przygotowują nas do "bolesnej prawdy", to dlatego nie dopuszczają do śledztwa naszych śledczych..

Data: 2010-08-21 19:20:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4okm1$4o6$1news.onet.pl...
[...]

Dopuszczają, na tyle na ile mogą, by im nie utrudniać... Katastrofa była w Rosji, nie w Polsce i wszystko jest prawidłowo...

boukun

Data: 2010-08-21 23:22:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-21 19:20, boukun pisze:

[...]

Ale nie każ Polakom wierzyć w  prawdę którą od  początku przed nami się zataja, a później ( z 3 miesięcznym) opóźnieniem ujawnia..

Data: 2010-08-21 23:26:52
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-21 23:22, jadrys pisze:
[...]

PS. Śledztwo ws. katastrofy białoruskiego myśliwca pod łodzią prowadzili na terenie Polski Białorusini. Nikt im nie zabraniał dostępu do "czarnych skrzynek", i świadków..

Data: 2010-08-22 08:39:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4pgb6$4be$1news.onet.pl...
[...]

LInk potwierdzający twoje słowa. Bo z kolei ja słyszałem, że było jak wszędzie.

Data: 2010-08-22 19:37:11
Autor: jadrys
[...]

Niestety, źródła mojej wiedzy nie leżą w necie. Mam za słabe łącze żeby żubrowwć po stronach www, blogach różnych oszołomów, Wikipedii itd.

Data: 2010-08-22 19:54:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4rnc8$d9j$4news.onet.pl...

[...]

Żródła istnieją w twojej imaginacji.
A musk pracuje?

Data: 2010-08-22 20:05:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c71644e$1news.home.net.pl...

[...]

Dodaje w kwesti filmu, o którym mówiłem, że to "zadyma":

Wielki zawód polskich śledczych badających okoliczności katastrofy smoleńskiej! Film, który otrzymali od Rosjan, mimo zapowiedzi  zastępcy prokuratora generalnego Rosji Aleksandra Zwiagincewa, okazał się powszechnie znanym z internetu nagraniem wykonanym już po upadku tupolewa. Być może więcej o ostatnich chwilach tuż przed upadkiem prezydenckiego tupolewa powiedzą zdjęcia z pokładu samolotu, które bada Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
więcej:

http://www.fakt.pl/Sa-zdjecia-z-pokladu-tupolewa-,artykuly,80284,1.html

Data: 2010-08-22 00:44:27
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4pg4b$3se$1news.onet.pl...
[...]

Każdy normalny Polak wie, że winny katastrofy był przede wszystkim Lechu... Nie chce mi się na takie moherowe dywagacje dyskutować...

boukun

Data: 2010-08-22 19:36:43
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-22 00:44, boukun pisze:

[...]

Już mam dosyć tego twojego narzekania. Robię sobie przerwę w dyskusjach z tobą.. I nie mów że to moja wina.

Data: 2010-08-21 14:10:47
Autor: White Power
Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!
A czemu nie ma tego filmu na youtube?

Data: 2010-08-21 16:31:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4omp7$3f2$1inews.gazeta.pl...
A czemu nie ma tego filmu na youtube?

Bo taki film istnieje tylko w wyobraźni dziennikarza.

Data: 2010-08-21 19:21:47
Autor: boukun
Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4omp7$3f2$1inews.gazeta.pl...
A czemu nie ma tego filmu na youtube?

Bo go w porę rosyjska milicja zarekwirowała klientowi..., który się jej być może pochwalił...

boukun

Data: 2010-08-22 08:40:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4p274$4m0$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pieprzenie. Widział ktoś ten film? Przecież to zadyma.

Data: 2010-08-22 12:54:56
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c70c64cnews.home.net.pl...

[...]

Nie jest zadyma, bo potwierdzają polscy prokuratorzy, a tobie go nie pokażą, przynajmniej na razie.
Niech mohery najpierw trochę poujadają i się ośmieszają...

boukun

Data: 2010-08-22 13:08:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4qvu3$vpo$1mx1.internetia.pl...

[...]

Gdzieś ty słyszał od prokuratorów o tym drugim filmie? Podaj link.

Data: 2010-08-23 00:41:14
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c710537$1news.home.net.pl...

[...]

Prokurator na razie milczy, żeby tacy jak ty nie naciskali na publikację..., ale... takie nagranie wykonane kamerą w telefonie komórkowym znajduje się najprawdopodobniej w materiałach, jakie w Moskwie Rosjanie przekazali naczelnemu prokuratorowi wojskowemu gen. Krzysztofowi Parulskiemu (53 l.). O tym, że Rosjanie mają unikatowe i jednocześnie przez to też kluczowe dowody w tej sprawie od dawna przekonani byli nasi prokuratorzy.

boukun

Data: 2010-08-23 08:23:17
Autor: soothsayer
[...]

jesli mozna bylo sfilmowac takie rzeczy to moze nie mgla byla decydujacym problemem ale to zbyt niskie zejscie ... teraz powinno sie przebadac wszystkie socjotechniczne sposoby zamanipulowania pilotami (za pomoca danych map podejscia, komunikacji z wierza)lub techniczne zmanipulowania instrumentow nawigacyjnych lub urzadzen naziemnych. ale tego oczywiscie nikt nie zrobi, bo po co sie narazac wielkiemu niedzwiedziowi, ktory moze zakrecic korki z ropa albo gazem, a byc moze pociaga rowniez za inne sznurki ...

Data: 2010-08-23 08:33:08
Autor: Chiron

Użytkownik "soothsayer" <terreblanche@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4t44m$5d5$1@news.net.icm.edu.pl...
[...]

Zauważ, że przed zniszczeniem (jak się okazało- niecałkowitym) akt polskich służb - takich jak SB- akta te obejrzał sobie Adaś a także zostały one zmikrofilmowane i przekazane obcemu państwu. Nie wiesz, komu? Czy zachowanie młodego Donka podczas zamachu stanu z czerwca 92r nie jest wymowne?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 08:35:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "soothsayer" <terreblanche@o2.pl> napisał w wiadomości news:i4t44m$5d5$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Ależ wy lubicie rozbijać gówno na atomy.
Pieprzycie o czymś, czego nie ma.
Nie na takiego filmu.

Data: 2010-08-23 08:45:18
Autor: Panslavista
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c7216aanews.home.net.pl...

[...]

Hm, a może jest - zrobiony aby był hak na Tuska i Komorowskiego jako zamachowców...

Data: 2010-08-23 08:56:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c721901$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Ależ wy lubicie rozbijać gówno na atomy.
Pieprzycie o czymś, czego nie ma.
Nie na takiego filmu.

Hm, a może jest - zrobiony aby był hak na Tuska i Komorowskiego jako zamachowców...

No to jak go zobaczycie, to podyskutujecie. Na razie nikt nic nie widział, a pie.....cie od kilku dni.

Data: 2010-08-23 10:13:47
Autor: boukun
[...]

Wystarczyło wariata wypuścić i mamy katastrofę...

boukun

Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!