Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!

Data: 2010-08-20 16:02:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4m1n4$q8m$1mx1.internetia.pl...
Fakt.pl | Piątek, 20 sierpnia 2010

Polski tupolew z prezydencką delegacją nadlatuje nad lotnisko Siewiernyj w Smoleńsku. Schodzi nisko nad ziemię. Za nisko. Uderza w drzewa, w końcu spada i staje w płomieniach - takie nagranie wykonane kamerą w telefonie komórkowym znajduje się najprawdopodobniej w materiałach, jakie w Moskwie Rosjanie przekazali naczelnemu prokuratorowi wojskowemu gen. Krzysztofowi Parulskiemu (53 l.).

O tym, że Rosjanie mają unikatowe i jednocześnie przez to też kluczowe dowody w tej sprawie od dawna przekonani byli nasi prokuratorzy. Do tej pory, mimo że w internecie krążyły od dnia katastrofy filmy i zdjęcia dokumentujące miejsce upadku tupolewa, o wielu z nich nasi śledczy mówili wprost: to filmy zmontowane, nie mamy oryginałów, a tylko ich części są autentyczne.

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12589907,wiadomosc.html

Pieprzenie kotka......
Dziennikarz "dymi".

Data: 2010-08-20 16:12:09
Autor: MH
> [...]

> O tym, że Rosjanie mają unikatowe i jednocześnie przez to też kluczowe > dowody w tej sprawie od dawna przekonani byli nasi prokuratorzy. Do tej > pory, mimo że w internecie krążyły od dnia katastrofy filmy i zdjęcia > dokumentujące miejsce upadku tupolewa, o wielu z nich nasi śledczy mówili > wprost: to filmy zmontowane, nie mamy oryginałów, a tylko ich części są > autentyczne.

Ni mniej ni więcej to samo chciałem napisać.  Cholera , byłeś szybszy !!

MH

--

Na tym filmie widać, jak tupolew runął na ziemię!