"Na tym polega wasza hanba"

Data: 2011-12-15 12:21:24
Autor: brat_olin
"Na tym polega wasza hanba"
http://niezalezna.pl/20466-na-tym-polega-wasza-hanba

"Na tym polega wasza hańba"

 Antoni Macierewicz (PiS) zarzucił szefowi MSZ Radosławowi
Sikorskiemu, że "pcha Polskę" do scenariusza wzorowanego na traktacie
jałtańskim.

Macierewicz w debacie nad informacją rządu ws. przyszłości UE zarzucił
Sikorskiemu, że ten w swoich wystąpieniach w Berlinie oraz w Brukseli
posługiwał się "wzorem traktatu jałtańskiego". "To Jałtę pan przywołał
jako przykład obecnych swoich decyzji. To Jałta ma być wzorem, do
którego (...) pan nas pcha" - zwrócił się poseł PiS do szefa MSZ.

W odpowiedzi na słowa Macierewicza o Jałcie Sikorski tłumaczył, że
posłużył się w jednej z wypowiedzi "figurą retoryczną pokazującą, że
nie na wszystkie porozumienia państw trzecich Polska może mieć wpływ".

"Jak to jest, że faktycznie w sprawie polityki europejskiej dzisiaj
zgadzam się z tym, co mówił Leszek Miller, były człowiek politbiura, a
nie zgadzam się z tym, co mówił dzielny kiedyś człowiek,
współzałożyciel KOR Antoni Macierewicz?" - pytał Sikorski.

Jak ocenił, to dlatego, że Miller "zrozumiał już, iż sojusze, jakie
zawieraliśmy w czasie II wojny światowej, już niekoniecznie obowiązują
i że wrogowie z tamtych czasów też niekoniecznie obowiązują". "Tylko
dlatego, że Niemcy były naszym wrogiem 70 lat temu, nie znaczy, że są
dzisiaj" - podkreślił Sikorski, dodając, że Berlin jest dziś naszym
"traktatowym sojusznikiem".

W swoim wystąpieniu Macierewicz stwierdził ponadto, że rząd zyskał
dzisiaj "wspaniałych sojuszników", czyli SLD i Ruch Palikota.

"Pan Leszek Miller, który jeszcze nie zdążył rozliczyć się z
moskiewskiej pożyczki, już pragnie zapisać się do nowego państwa
federacyjnego - za waszą pomocą. (...) Klub Palikota, który chciałby
za wszelką cenę zalegalizować heroinę, chciałby także wesprzeć
koalicję. (...) Moje gratulacje, powstaje formacja, która może liczyć
na poklask, tylko jakiej Europy? (...) Co takiego się zdarzyło, jaką
to wojnę Polska przegrała, żeby mieć taką Europę - charakteryzowaną
przez byłych aparatczyków komunistycznych i ludzi, dla których
legalizacja narkotyków jest głównym celem politycznym" - mówił polityk
PiS.

Według Macierewicza, rząd przykłada rękę do niszczenia Unii
Europejskiej wolnych państw i narodów, a także zgadza się na to, że "z
każdego euro, które płynie do Polski z Unii Europejskiej, 85 centów
wpływa do przedsiębiorstw, których stolicą jest Berlin". "Szermujecie
nazwą UE na twór, który zniszczył Unię na naszych oczach. Bo te 24
państwa, które zgodziły się na unię fiskalną, przyjęły to zobowiązanie
poza Unią Europejską. Unia Europejska jako mechanizm pozostała w
istocie przy Wielkiej Brytanii" - mówił poseł PiS.

"Przyjmuję do wiadomości miny, jakie teraz pan minister stroi, bo mina
błazna jest często przez pana przyjmowana publicznie. Ale pan jest
ministrem spraw zagranicznych i ma obowiązek, nie tylko na sali
sejmowej, zachowywać się poważnie, ale także wtedy, gdy reprezentuje
pan państwo polskie" - powiedział Macierewicz.

Mówił też - odnosząc się do dyskusji o tym, czy polska suwerenność
została ograniczona poprzez przystąpienie do unijnego paktu fiskalnego
- że "trzy kolejne sejmy rozbiorowe same podjęły decyzję o likwidacji
suwerenności Polski". "A na koniec król Stanisław Poniatowski
dobrowolnie podpisał rezygnację z polskiej suwerenności. Tylko mało
ludzi wie, że podpisał w zamian za to, że Katarzyna zobowiązała się do
pokrycia jego długów, jego osobistych interesów. (...) I na tym polega
wasza odpowiedzialność i wasza hańba" - zakończył swoje wystąpienie
Macierewicz.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-15 21:32:28
Autor: Jan Kownacki - Pisarz
"Na tym polega wasza hanba"
On 12/15/2011 09:21 PM, brat_olin wrote:
[...]

O kurka ale jaja!!! Ale kto to jest Mascierewicz ?

Data: 2011-12-15 12:44:33
Autor: brat_olin
"Na tym polega wasza hanba"
Jan Kownacki - Pisarz <jan.kowna...@gazeta.pl> wrote:

O kurka ale jaja!!! Ale kto to jest Mascierewicz ?

Wyguglujcie sobie, p. literacie.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-16 04:52:14
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 15-12-2011 o 21:21:24 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Musisz cytować tego psychola?

--
stevep

Data: 2011-12-15 21:51:16
Autor: HaMMeR
"Na tym polega wasza hanba"
On 16 Gru, 04:52, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 15-12-2011 o 21:21:24 brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> pokrycia jego długów, jego osobistych interesów. (...) I na tym polega
> wasza odpowiedzialność i wasza hańba" - zakończył swoje wystąpienie

Przeciez nikt cie nie cytowal tania, agenciarska cioto!!

Data: 2011-12-16 08:57:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:93903cce-ef97-4d2c-ab60-a5a1b3ea6dfct16g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

--
stevep

Przeciez nikt cie nie cytowal tania, agenciarska cioto!!

Chamuś, ty lecz się człeku. Diagnozuję u ciebie początki "alhzajma".

BBR

Data: 2011-12-16 15:02:51
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 06:51:16 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

--
stevep

Przeciez nikt cie nie cytowal tania, agenciarska cioto!!

Ale pozostaje pytanie po co cytować nawiedzonego psychola?

--
stevep

Data: 2011-12-16 15:43:37
Autor: WW
"Na tym polega wasza hanba"
W dniu 2011-12-16 15:02, stevep pisze:

Ale pozostaje pytanie po co cytować nawiedzonego psychola?

Bo oni czasem widza to, czego my nie dostrzegamy.

  Pozdrawiam
   WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"

Data: 2011-12-17 04:59:40
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 15:43:37 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Fakt, w średniowieczu wariatów uważano za świętych.  :D
--
stevep

Data: 2011-12-16 03:47:03
Autor: brat_olin
"Na tym polega wasza hanba"
> [...]

>  Antoni Macierewicz (PiS) zarzucił szefowi MSZ Radosławowi
> Sikorskiemu, że "pcha Polskę" do scenariusza wzorowanego

Nie musicie czytac, p. Stefanie.  Zauwazylem, ze
wstaje Pan wczesnie (ranna szychta?), nie lepiej Wam
na nerwy zaglebic sie w rannym GWnie czy w innej WSI24?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-16 12:56:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:c3e63db2-acec-4df3-a316-cbeee0098af5i6g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

wstaje Pan wczesnie (ranna szychta?), nie lepiej Wam
na nerwy zaglebic sie w rannym GWnie czy w innej WSI24?

Bracie w wierze, odmówiłeś poranną modlitwę o przywrócenie ci rozumu?

BBR

Data: 2011-12-16 15:07:11
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 12:47:03 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

wstaje Pan wczesnie (ranna szychta?), nie lepiej Wam
na nerwy zaglebic sie w rannym GWnie czy w innej WSI24?

Ja wiem na co tego imbecyla stać i przecież nikomu nie odmawiam wątpliwej  przyjemności czytania tego debila.

--
stevep

Data: 2011-12-16 15:13:41
Autor: rAzor
"Na tym polega wasza hanba"
Użytkownik - brat_olin napisał:
[...]

Kubły powystawiać, trotuary poobmiatać, odśnieżyć - to stresujące zajęcie dla kogoś z pretensjami do "inrzyniera". ;-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-17 04:58:12
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 15:13:41 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Hmm, suczce skończyła się cieczka i musisz poujadać?

--
stevep

Data: 2011-12-16 09:29:37
Autor: WW
"Na tym polega wasza hanba"
W dniu 2011-12-16 04:52, stevep pisze:

Musisz cytować tego psychola?

Psychol też może mieć czasem racje, nie sadzisz?
Nie sposób się z nim nie zgodzić gdy twierdzi, że wstępowaliśmy do całkiem innej UE.

Data: 2011-12-16 10:49:38
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcevho$s8f$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-16 04:52, stevep pisze:

Musisz cytować tego psychola?

Psychol też może mieć czasem racje, nie sadzisz?
Nie sposób się z nim nie zgodzić gdy twierdzi, że wstępowaliśmy do całkiem innej UE.

Czasy są też inne. Dzięki tej UE mamy m.in. coraz lepsze drogi, chłopi zamiast uprawiać zboże i hodować swinie biorą kasę UE od hektara nieużytków i bimbają cały rok. Podróżujesz po Europie nawet nie zauważając, że są jakieś granice. Sam więc widzisz, że są plusy i minusy. Nie narzekaj.

BBR

Data: 2011-12-16 12:36:10
Autor: WW
"Na tym polega wasza hanba"
W dniu 2011-12-16 10:49, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Tylko nikt nie policzył ile to nas kosztuje.
Wszyscy zachłystują się tylko dotacjami. Aby je otrzymać, ponosimy gigantyczne koszta dostosowania gospodarki do zachodnich standardów. Tych wydatków nikt nie liczy. Podobnie jak nikt nie policzył, ile firm zniknęło z rynku, bo nie miały kasy aby dostosować się do standardów itp. Nikt też nie policzył, ile z dotacji musimy wydać wyłącznie na rynku UE, nie zawsze najkorzystniej. Za chwile dojedzie pakiet klimatyczny i zapłacimy za nasze elektrownie węglowe. Do tego koszt i skutki zmian ustawodawczych i ...można długo wymieniać.

Dlaczego nikt tych kosztów nie liczy i nie podaje?

Data: 2011-12-16 12:45:58
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcfafh$8co$1node2.news.atman.pl...
[...]

Liczy, liczy. Nie wiem jak inni ja patrzę optymistycznie na nasz kraj. Byłem w wielu krajach EU i na prawdę nie mamy czego się wstydzić. Najbardziej widać to we wsiach i małych miasteczkach. Takich domów za kilkaset tysięcy pln nie spotkasz w takiej ilości w żadnych z krajów starej UE. Jedynie możemy wstydzić się przelicznika wysokości naszych zarobków netto i realnej siły nabywczej złotówki.

BBR

Data: 2011-12-16 14:00:02
Autor: Bogdan Idzikowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4eeb2f75$0$1454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mów tego tak głośno, bo jak piśiaczki przeczytają, z wściekłości gotowe przegryźć światłowody.

Data: 2011-12-16 13:19:55
Autor: White Power
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):
 chłopi zamiast uprawiać zboże i hodować swinie biorą kasę UE od hektara nieużytków i bimbają cały rok.

10/10, to ma napędzać gospodarkę? A dlaczego mi nikt nie płaci bym zamiast pracować siedział w domu przed telewizorem i popijał zimne piwko?

Data: 2011-12-16 15:04:50
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 09:29:37 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Może, ale tylko jak się pomyli, to może uwierzymy, że Hitler miał racje,  że Żydzi to podludzie?

--
stevep

Data: 2011-12-16 15:41:54
Autor: WW
"Na tym polega wasza hanba"
W dniu 2011-12-16 15:04, stevep pisze:
[...]

Jak widzisz, marzenia Hitlera się ziściły.
Cała Europa pod przywództwem Niemiec.
A p. Sikorski to popiera i jeszcze ma pretensje, że ktoś odważa się z nim nie zgadzać.
On weźmie swoje srebrniki i zamieszka w USA a my będziemy mieli IV Rzeszę.

I po to Lechu skakał przez płot?

Data: 2011-12-17 05:00:43
Autor: stevep
"Na tym polega wasza hanba"
Dnia 16-12-2011 o 15:41:54 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

O qrde nie wiedziałem, że wolisz Rosjan z Putinem na czele?

--
stevep

Data: 2011-12-16 08:54:45
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Na tym polega wasza hanba"

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:fb7cb2dc-225d-4383-a5d9-d7e6f4d637dcj10g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Durniowi Macierowiczowi przypominam, że Sikorski był w rządzie PiS ministrem. Czy dlatego chcą się go pozbyć bo zna "tajemnice" PiS?

BBR

Data: 2011-12-16 13:12:02
Autor: White Power
[...]

to że ich czołgi nie będą paradowały w Warszawie nie oznacza ze dany kraj jest naszym przyjacielem. Ten Sikorski jest łatwowierny i głupszy niż ustawa przewiduje. Przecież dziś bez jednego wystrzału można podporządkować sobie jakiś kraj.

Data: 2011-12-16 14:16:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcfg31$mne$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozróżniasz tylko: wróg - przyjaciel?
Toś nieskomplikowany i przewidywalny, jak preziu!

Data: 2011-12-16 13:26:20
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Rozróżniasz tylko: wróg - przyjaciel?
Toś nieskomplikowany i przewidywalny, jak preziu!

Bo takim przyjacielem są np Czechy bo oni nic od nas nie chcą i nie mają żadnego interesu w słabości naszej gospodarki a Niemcy by byli zadowoleni jak by ich wpływy na wschodnim brzegu Odry były coraz większe.

Data: 2011-12-16 15:28:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcfgts$pdf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo nas kochają. Szczególnie po 1968 roku.

a Niemcy by byli zadowoleni jak by ich
wpływy na wschodnim brzegu Odry były coraz większe.

Skąd wiesz? Siedzisz w ich głowie, czy też to są twoje, czy też prezia domysły?

Data: 2011-12-16 14:29:11
Autor: WW

Rozróşniasz tylko: wróg - przyjaciel?
Toś nieskomplikowany i przewidywalny, jak preziu!

Bo w polityce nie ma sentymentów, są tylko interesy.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-16 14:59:29
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 14:12:02 White Power  <linke-hofmann@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Jasne Sikorski jest głupi, a ty jesteś mądry, uważaj bo jeszcze dostaniesz  stołek ciecia w burdelu.

--
stevep

"Na tym polega wasza hanba"