Na weso³o, czy na smutne?

Data: 2009-10-19 11:54:20
Autor: cirrus
Na weso³o, czy na smutne?
# Knajpa na warszawskiej Pradze. Impreza jak w "Psach" Pasikowskiego. Podpite towarzystwo wznosi toasty: "Bóg z nami, ch... z nimi". Na stole wódka, ogórki, piwo i papierosy. Mariusz Kamiñski nie bawi siê najlepiej. Opuszcza lokal o 1:00 w nocy. Jedzie na stacjê benzynow± po alkohol, by dopiæ siê w domu.
Ze zdjêæ, które opublikowa³ dzi¶ "Fakt" wy³ania siê smutny obraz cz³owieka, który przegra³ walkê o w³adzê. Paparazzi donosz±, ¿e wspó³biesiadnicy Mariusza Kamiñskiego bawili siê lepiej ni¿ on sam. Opowiadali dowcipy, wznosili toasty, jednym s³owem bawili siê ci nieszczê¶nicy na Titanicu, którzy uwa¿ali, ¿e nie maj± ju¿ nic do stracenia.
Weso³kowaty nastrój nie udziali³ siê jednak zdymisjonowanemu z funkcji szefa CBA Kamiñskiemu. Zamy¶lony, patrz±c w ¶cianê, powoli s±czy³ piwo. Pierwszy te¿ opu¶ci³ imprezê. Wyszed³ z knajpy kilka minut po godz. 1 w nocy - donosi "Fakt".
Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³ siê w du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych. Dopiero wtedy ruszy³ do domu. Go³ym okiem widaæ, ¿e ¿egna³ siê ze s³u¿b± z bardzo ciê¿kim sercem - czytamy w bulwarówce. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hq8k3

--
stevep

Data: 2009-10-19 11:58:57
Autor: Piotr
Na weso³o, czy na smutne?
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:54:20 +0200, cirrus napisa³(a):

Go³ym okiem widaæ, ¿e ¿egna³ siê ze s³u¿b± z bardzo ciê¿kim sercem - czytamy w bulwarówce. #

Za to u Rycha i Mira musia³o byæ nieco weselej, w koncu zastrzelili
psa.
Piotr

Data: 2009-10-19 11:59:42
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Na weso³o, czy na smutne?

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:hbha8s$k80$1news.vectranet.pl...
[...]

   chiba polubieje tego rzitka.

   ar

Data: 2009-10-19 12:12:20
Autor: mkarwan
Na weso³o, czy na smutne?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbha8s$k80$1news.vectranet.pl...
Mariusz Kamiñski nie bawi siê najlepiej. Weso³kowaty nastrój nie udziali³ siê jednak zdymisjonowanemu z funkcji szefa CBA Kamiñskiemu. Zamy¶lony, patrz±c w ¶cianê, powoli s±czy³ piwo
Opuszcza lokal o 1:00 w nocy. Jedzie na stacjê benzynow± po alkohol, by dopiæ siê w domu.

Czym mia³ sie dopiæ Kamiñski?

Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³ siê w du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.

co za idiota pisa³ ten artyku³?

Data: 2009-10-19 12:38:55
Autor: konserwator
Na weso³o, czy na smutne?

z tekstu wychodzi, ze na "smutne"...

Data: 2009-10-19 14:31:07
Autor: HaMMeR
Na weso³o, czy na smutne?
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zabraklo w tym teksciorze analizy moczu i kalu zdymisjonowanego Kaminskiego...
Co za politrucki debil pisze takie prymitywne pierduly?

Data: 2009-10-19 14:58:14
Autor: jadrys
Na weso³o, czy na smutne?
cirrus pisze:

Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³ siê w du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.

Co to znaczy - du¿e piwo?

Data: 2009-10-19 15:02:50
Autor: Prawusek
Na weso³o, czy na smutne?

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message
cirrus pisze:

> Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³
siê w
> du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.

Co to znaczy - du¿e piwo?

Butelkê 3/4 lub puszkê 1 litr np. FASTE.

Data: 2009-10-19 15:46:41
Autor: jadrys
Na weso³o, czy na smutne?
cirrus pisze:

[...]

Nie spotka³em siê jeszcze z litrowa puszk± piwa..

Data: 2009-10-19 16:24:48
Autor: Prawusek
Na weso³o, czy na smutne?

Prawusek pisze:
> "jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message

> siê w

> Butelkê 3/4 lub puszkê 1 litr np. FASTE.

Nie spotka³em siê jeszcze z litrowa puszk± piwa

Ja mam jeszcze kufel do którego w³o¿ona by³a taka puszka. Pomyli³em jedynie
nazwê FAXE - duñskie piwo pszeniczne:
http://piweczko.org/pl/przegladaj/browary/faxe

Data: 2009-10-19 19:23:02
Autor: jadrys
Na weso³o, czy na smutne?
Prawusek pisze:

[...]

No faktycznie jest. Ja jednak nie mia³em okazji trafiæ na takie piwo.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-20 18:02:31
Autor: konserwator
Na weso³o, czy na smutne?

U¿ytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbi79g$ht9$3news.onet.pl...
Prawusek pisze:

[...]

nie widziales aluminiowej, 50l beczki piwa? to jest duze piwo...
Kaminski to jednak pijak....
do spania beczka piwa - nawet mi to sie nie zdarza....

Data: 2009-10-20 19:35:54
Autor: jadrys
Na weso³o, czy na smutne?

Prawusek pisze:

[...]

:-D  No tak - 50l to faktycznie "du¿e piwo" :-D

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-19 15:03:40
Autor: cirrus
Na weso³o, czy na smutne?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbhnpg$7vm$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³
siê w  du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.
Co to znaczy - du¿e piwo?

Beczka. :)

--
stevep

Data: 2009-10-19 15:05:46
Autor: Prawusek
Na weso³o, czy na smutne?

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Co to znaczy - du¿e piwo?

Beczka. :)

-- stevep

Fakt, s± beczu³ki 3 i 5 litrowe, oraz kegi 5 i 10 litrów.

Data: 2009-10-20 18:03:25
Autor: konserwator
Na weso³o, czy na smutne?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbhlbs$s00$1news.vectranet.pl...
cirrus pisze:
Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³
siê w  du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.
Co to znaczy - du¿e piwo?

Beczka. :)

widziuales beczke piwa? niesamowite!!!
w ktorych "obcasach" o niej wyczytales?

Data: 2009-10-19 16:15:11
Autor: HaMMeR
Na weso³o, czy na smutne?
jadrys wrote:
cirrus pisze:

Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³
siê w du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.

Co to znaczy - du¿e piwo?

To taka licentia poetica wy_cirrusopodobnych tfurcuf..:)

Data: 2009-10-20 18:00:51
Autor: konserwator
Na weso³o, czy na smutne?

cirrus pisze:

Wsiad³ do taksówki i zamówi³ kurs. na stacjê benzynow±. Tam zaopatrzy³ siê w du¿e piwo i puszkê orzeszków ziemnych.

Co to znaczy - du¿e piwo?

dla stefana duze to znaczy pol szklanki
po puszce piwa odwoza go na wytrzezwialke...

Na weso³o, czy na smutne?