Na wesolo - pbank

Data: 2011-09-27 23:51:06
Autor: Feromon
Na wesolo - pbank

Uytkownik "Waldek" <spam@nie.cpam> napisa w wiadomoci news:j5te1d$gd9$1news.onet.pl...
Dzwoni dzis do mnie pani,
jej szczescie ze nie z zastrzezonego, i przedstawia sie ze z pbanku ;)
zatrybilem o co biega, bo kilka dni temu skladalem wniosek o kk
- czy ja moge potwierdzic dane ?
- tak, prosze
- czy pracuje taki a taki pan ?
- tak, pracuje
- a czy ja moge potwierdzic dane z wniosku ?
- tak prosze.....  tu dochod, data zatrudnienia, brak dodatkowych potracen
- a moge zapytac z kim rozmawialam ?
- tak oczywiscie ... i  tu sie przedstawilem LOL
... tu slysze nutke rozbawienia w glosie, widocznie pani nie nalezala do "smutasow" ;)
- a czy ja moglabym jeszcze z kims innym potwierdzic te dane ?
- tak, ale wlasciwie po co ??
I tu chyba pani ostatecznie poczula zabawnosc sytuacji
bo podziekowala i sie rozlaczyla :)

Ale wracajac do sedna, skoro ma zaswiadczenie od pracodawcy
z podpisami 2 osob a nawet pieczatkami, i moje oswiadczenie
to po jakiego grzyba jeszcze ten telefon ?
Zreszta gdyby ktos inny odebral, to i tak wyslalby ja na drzewo,
bo takich informacji telefonicznie nie udzielamy ;P

Tak na "wesoo" to znajoma podaa nie do koca prawdziwe dane
i pewien "bank" nie udzieli jej karty ale te POWIADOMI POLICJ.

Feromon

Data: 2011-09-28 02:30:56
Autor: Waldek
Na wesolo - pbank

Uytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisa w wiadomoci news:4e82454f$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

Tak na "wesoo" to znajoma podaa nie do koca prawdziwe dane
i pewien "bank" nie udzieli jej karty ale te POWIADOMI POLICJ.

Widocznie bank ma takie prawo
jesli doszedl do wniosku ze ma do czynienia z oszustem
A nie do konca prawdziwe dane to ze np. zarabia 5kzl zamiast 1,5k
chcac uzyskac wyzszy limit kredytowy ? czy bardziej nieprawdziwe
typu sfalszowane zaswiadczenie z pracy ;)

Data: 2011-09-28 06:50:38
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Na wesolo - półbank
On 11-09-28 02:30, Waldek wrote:

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Tak na "wesoło" to znajoma podała nie do końca prawdziwe dane
i pewien "bank" nie udzielił jej karty ale też POWIADOMIŁ POLICJĘ.

[...]

tego rodzaju dokumenty mozna podrobic, stad proba zmniejszenia ryzyka przez telefon do kadr - akurat tak sie trafilo w Twoim przypadku.
A na koniec moze sie okazac, ze jednak KK nie dostaniesz, jesli bank uzna, ze to jest ryzyko - ze zaswiadczenie wystawiales sam sobie. Teraz ryzyko jest scisniete i skonczyly sie w wielu instytucjach czasy kredytu na oswiadczenie. A przeciez pare lat temu po KK do Polbanku wchodzilo sie z ulicy i po parunastu minutach wychodzilo z plastikiem wytloczonym na miejscu. Zadnych zaswiadcen, tylko oswiadczenia + BIK.

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Data: 2011-09-27 23:23:19
Autor: krzysztofsf
Na wesolo - pbank
On 28 Wrz, 06:50, Micha 'Amra' Macierzyski <p...@macierzynski.pl>
wrote:

tego rodzaju dokumenty mozna podrobic, stad proba zmniejszenia ryzyka
przez telefon do kadr - akurat tak sie trafilo w Twoim przypadku.

Kiedy banki sie naucza, ze jest to bezprawne i szczerze mowiac
idiotyczne - takie wydzwanianie po kadrach.

Data: 2011-09-29 02:28:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Na wesolo - pbank

"krzysztofsf" 56c0055a-66a4-4608-8614-685503051cd6@fx14g2000vbb.googlegroups.com

tego rodzaju dokumenty mozna podrobic, stad proba zmniejszenia ryzyka
przez telefon do kadr - akurat tak sie trafilo w Twoim przypadku.

Kiedy banki si naucza, ze jest to bezprawne i szczerze mwic
idiotyczne - takie wydzwanianie po kadrach.

Mnie nie przeszkadza. [musz tylko wczeniej poinformowa
,,kadry'' -- na przykad o stanie moich zarobkw]

-=-

Kiedy o tym, e dostan szmal wiedziaem dziki sanktuarium -- gdy
miaem/wyczuwaem parcie na szko nakazujce mi pojechanie do witej
Wody celem zoenia ofiary, wiedziaem, e mj szmal jest w drodze
do mnie. :) Kustosz Butwiowski mia dobrych informatorw. :)

Och, kiedy znw poczuj wewntrzny gos Boga wzywajcy mnie do zoenia
ofiary?! Prezydent Truskolaski spnia si... Nieadnie... Wiem, e jest
kryzys, ale chyba wadza nie chce pozbawi Kocioa jego dochodw?!

Data: 2011-09-28 06:59:15
Autor: Kamil Joca
Na wesolo - pbank
Micha 'Amra' Macierzyski <pbb@macierzynski.pl> writes:

[...]

po KK do Polbanku wchodzilo sie z ulicy i po parunastu minutach
wychodzilo z plastikiem wytloczonym na miejscu. Zadnych zaswiadcen,
tylko oswiadczenia + BIK.

Kto wychodzi, ten wychodzi ...
KJ

Linux jest w stanie przeyc wyjcie procesora - reszt doliczy w pamici.

Data: 2011-09-28 09:38:49
Autor: Waldek
Na wesolo - półbank

Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> napisał w wiadomości news:4e82a79f$1news.home.net.pl...

[...]

Jest na tym zaswiadczeniu pieczesc i podpis osoby odpowiedzialnej
za naliczanie plac, oraz glownego ksiegowego - to malo ?
wczesniej skladajc wniosek sam sie "wyspowiadalem w banku"
Dolaczylem ksero DO potwierdzone przez kuriera i podpisalem umowe
- tez za malo ?

Natomiast to czy pracownik danej firmy np. kadrowiec
udziela takich informacji na telefon - to juz chyba nie jest ok ;)
Jesli bank ma watpliwosci powinien sie raczej zwrocic oficjalnym pismem
choc nie wiem czy tu tez pracodawca ma obowiazek odpowiedziec
u mnie obowiazuje zasada ze kontaktuje sie z zainteresowanym i pyta o zgode udzielenia takich informacji
jezeli ktos tam z banku sie upiera i uwaza zaswiadczenie za "niewiarygodne"
- uwazam ze to dobra praktyka w zakresie ochr.danych osobowych

Teraz  ryzyko jest scisniete i skonczyly sie w wielu instytucjach czasy kredytu na oswiadczenie.

A jak niby inaczej klient ma udowodnic ze nie jest wielbladem ?
sklada wlasne oswiadczenie, zaswiadczenie od pracodawcy, bank go sprawdza w BIK
i co jeszcze ? 2-ch  swiadkow moze ma przyprowadzic na przesluchanie ?

Data: 2011-09-28 08:51:02
Autor: xbartx
Na wesolo - pbank
Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:38:49 +0200, Waldek napisał(a):

A jak niby inaczej klient ma udowodnic ze nie jest wielbladem ? sklada
wlasne oswiadczenie, zaswiadczenie od pracodawcy, bank go sprawdza w BIK
i co jeszcze ? 2-ch  swiadkow moze ma przyprowadzic na przesluchanie ?

Parafrazując słowa kierownika spółdzielni mieszkaniowej z pewnego kultowego serialu:

Musisz jeszcze przynieść zaświadczenie od rodziców, że ta karta jest Ci naprawdę bardzo potrzebna :)

--
xbartx

Data: 2011-09-28 15:16:35
Autor: Bogdan B.
Na wesolo - półbank
W dniu 2011-09-28 10:51, xbartx pisze:

Parafrazując słowa kierownika spółdzielni mieszkaniowej z pewnego
kultowego serialu:

Dla porządku - to był cieć.

Data: 2011-09-28 16:13:33
Autor: MarekZ
Na wesolo - półbank
Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e831e32$0$3504$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-09-28 10:51, xbartx pisze:

Parafrazując słowa kierownika spółdzielni mieszkaniowej z pewnego
kultowego serialu:

Dla porządku - to był cieć.

No jak cieć? Przecież to był prezes spółdzielni mieszkaniowej.

Data: 2011-09-28 19:42:36
Autor: Bogdan B.
Na wesolo - półbank
W dniu 2011-09-28 16:13, MarekZ pisze:
[...]

To był pan Anioł, gospodarz domu przy Alternatywy 4.
Na 100%.

Data: 2011-09-28 20:04:44
Autor: MarekZ
Na wesolo - półbank

http://www.alternatywy4.net/dg,luki-w-dokumentach,1589.html

Data: 2011-09-28 20:18:53
Autor: Bogdan B.
Na wesolo - półbank
W dniu 2011-09-28 20:04, MarekZ pisze:
[...]

Cóż, moja pomyłka :-)

Data: 2011-09-29 00:36:16
Autor: witrak()
Na wesolo - półbank
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> wrote on 2011-09-28_20:18
[...]

Że się myliłeś - to w porządku...
Ale dlaczego się upierałęś ?!?
;-)

witrak()

Data: 2011-09-29 02:22:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Na wesolo - pbank

"Micha 'Amra' Macierzyski" 4e82a79f$1@news.home.net.pl

ryzyko jest scisniete i skonczyly sie w wielu instytucjach czasy kredytu na oswiadczenie.

To zapewne prawda, gdy w BZ WBK te czasy wanie zaczy si. :)

A przeciez pare lat temu po KK do Polbanku wchodzilo sie z ulicy i po parunastu minutach wychodzilo

Weselszym. :)

z plastikiem wytloczonym na miejscu. Zadnych zaswiadcen, tylko oswiadczenia + BIK.

Byo i owiadczenie, i powiadczenie, zawiadczenie -- i nic. :)

Na wesolo - pbank