Na wielu grupach dyskusyjnych bywają rózne ludziska

Data: 2012-10-24 18:17:09
Autor: Trybun
Na wielu grupach dyskusyjnych bywają rózne ludziska
W dniu 2012-10-24 13:39, Stachu Chebel pisze:
Podzielić ich można na 3 kategorie: mądrzy, głupi i mkarwan

4 kategorie - są jeszcze userzy o ptasim móżdżku pozujący na intelektualistów. Chyba wiesz kogo mam na myśli?

Data: 2012-10-26 19:11:13
Autor: pluton_
> [...]

4 kategorie - są jeszcze userzy o ptasim móżdżku pozujący na
intelektualistów. Chyba wiesz kogo mam na myśli?

Komuszków, ktorzy majacza o dalekomorskiej flocie polowu makreli ?

Nullification

Data: 2012-10-26 21:24:54
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-26 19:11, pluton_ pisze:
[...]

W 4tej kategorii nie brałem pod uwagę przepustkowiczów z oddziałów zamkniętych szpitali miejskich.
Oni to kategoria nr 5.

Data: 2012-10-26 21:28:23
Autor: pluton_
> [...]
> Komuszków, ktorzy majacza o dalekomorskiej flocie polowu makreli ?

W 4tej kategorii nie brałem pod uwagę przepustkowiczów z oddziałów

Podpadasz pod dwie kategorie ? No no!

Nullification

Na wielu grupach dyskusyjnych bywają rózne ludziska