Na wybory marsz!

Data: 2010-07-01 10:43:09
Autor: heÂŽsk
Na wybory marsz!
Znalezione w sieci: (c) grandy

"Gamonie - nie idźcie na wybory!
Skoro nie potraficie pokierować własnym życiem, to także nie jesteście w stanie dokonać mądrego wyboru przy urnie
wyborczej. 4 lipca zostańcie w domach i módlcie się, aby inne matoły znów nie wybrały durnia prezydentem RP."

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 09:14:02
Autor: apr...
Na wybory marsz!
he?sk <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

może się ustosunkuję:
tylko durnie wybierają durni.

Data: 2010-07-01 16:53:31
Autor: 'heÂŽsk'
Na wybory marsz!

 a ty kogo wybrales ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 15:32:04
Autor: apr...
Na wybory marsz!
'he?sk' <€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Thu, 1 Jul 2010 09:14:02 +0000 (UTC), " apr..."
> [...]

zawsze wybieram moją żonę, w tych "przesympatycznych" wyborach do żyrandola nie biorę udziału ze względu na miałkość tych pajaców i rangę tego urzędu, i tyle.

Data: 2010-07-01 19:24:45
Autor: 'heÂŽsk'
Na wybory marsz!
On Thu, 1 Jul 2010 15:32:04 +0000 (UTC), " apr..."

>  a ty kogo wybrales ?

zawsze wybieram moją żonę, w tych "przesympatycznych" wyborach do żyrandola nie biorę udziału ze względu na miałkość tych pajaców i rangę tego urzędu, i tyle.

 to cenne. nie kazdy moze wybrac sobie zone.  prezesowi pis sie nie udalo. moze nikomu nie ufa?

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 11:10:52
Autor: awe
Na wybory marsz!

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:50ko26hf3fbaglpdildiuth54j1lseg8qf4ax.com...
[...]

jak rozumiem hesk nie idziesz na wybory?
awe

Na wybory marsz!