Na wymioty mnie zbiera !!!!

Data: 2015-01-19 19:01:56
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia Auschwitz

Na spotkaniu z prezydentem Ukrainy Petrem Poroszenką premier Ewa Kopacz wyraziła nadzieję, że przyjedzie on do Polski na obchody 70. rocznicy wyzwolenia obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau.

- Chciałam zadać pytanie, czy pan prezydent zaszczyci nas podczas uroczystości obchodów 70. rocznicy wyzwolenia nazistowskiego niemieckiego obozu koncentracyjnego w Auschwitz-Birkenau - powiedziała Kopacz na spotkaniu z prezydentem Ukrainy.

Jak dodała, chce również przekazać, że Polska jest gotowa przyjąć na tych uroczystościach żołnierzy, którzy walczyli w ramach I Frontu Ukraińskiego i brali udział w wyzwoleniu obozu.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Ewa-Kopacz-liczy-ze-Petro-Poroszenko-przyjedzie-na-obchody-wyzwolenia-Auschwitz,wid,17189839,wiadomosc.html

~Romer (16:04)

Na wymioty mnie zbiera !!!!

~Elżbieta 1 godzinę i 35 minut temu
Płakać mi się chce, jak polscy zdrajcy liżą tyłek Ukraińcom.

~res 1 godzinę i 21 minut temu
mnie tez

~solar (16:04)

Jak szybko zapomnieli co ukraińcy robili z polakami teraz to nasi najlepsi przyjaciele

~Hańba (16:10)

Wstyd i Hańba dla Polski za takie postępowanie pani premier

~Michał (16:08)

A nie w celu uczczenia ukraińskich wachmanów??

~xyz (16:08)

Po co tam pojechała. Banderowców zapraszać. Kogo ona reprezentuje bo napewno nie Polaków.

~!!! (16:09)

I Front Ukraiński to Jednostka Armii Czerwonej a nie armii ukraińskiej.

~sas (16:07)

Lawiryntka 100% pojechała osobiście knura zaprosić na "ich" imprezkę!!!

~mirko (16:10)

niech zaproszą własowców co byli katami w Oświęcimiu imordowali Warszawiaków w czasie powstania oni byli bardziej okrutniod ss nie pluicie na ofiary wstyd jak szybko mija pamięć

~rey (16:05)

msciowosc, nienawisc itd , motywacja do decyzji. Jaka wiec bedzie odpowiedz zwrotna . Zaproszenia dla P. Putina zabraklo , tak jak nam honoru i pamieci dla wyzwolicieli. Wartosciowanie etyczne nie z tej cywilizacji .

~qweq (16:15)

No to już Kopaczowa pojechała po bandzie. Po tym jak otwarcie w mediach nie zaproszono Prezydenta Federacji Rosyjskiej, tłumacząc się że w obchodach ogólnie nie będą brali udział przywódcy państw, Premier Polski oficjalnie zaprasza na obchody Prezydenta Ukrainy? To jest dyplomatyczna wtopa jak stąd do Władywostoku!

~Viola (16:09)

Na Kopacz i PO JUZ NIE GŁOSUJCIE !!!! widzicie z kim sie układa i gdzie nasze pieniądze bedzie pchać. A do lekarza będziecie stać nie 5 lat tylko 10!!!!!

~stasek (16:16)

W końcu rodacy zbrodniarza Poroszenki kiedyś byli strażnikami w niemieckim obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu!

~obywatel (16:14)

Jakie to szkoły kończyła pani premier? Gdzie pobierała nauki?. Ta pani wmawia nam, że obóz w Auschwitz wyzwolili Ukraińcy z dywizji SS Galizien wespół z niemieckimi dywizjami SS. Z pewnością dowiemy się też, że obóz zbudował Stalin.!!! Hańba, hańba, hańba!!! Wpływy IPN-u są zastraszające.

Data: 2015-01-19 19:18:51
Autor: Alex
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9jgqj$tu5$1@speranza.aioe.org...
Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia Auschwitz

Wołałbyś by przyjechał Putin?

Alex

Data: 2015-01-19 10:51:17
Autor: Stachu Chebel
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 19:19:17 UTC+1 użytkownik Alex napisał:
> [...]
> Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia > Auschwitz

Ty zapewne wolałbyś reprezentantkę założycieli KL Auschwitz, A. Merkel.
I dyrektora KL Gaza Killing Zone, B. Netanjahu .

Data: 2015-01-19 21:15:59
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Ty zapewne wolałbyś reprezentantkę założycieli KL Auschwitz, A. Merkel.

Ona przynajmniej nie ma problemu z tym aby przyznać, że to co niemcy robili w Auschwitz było złe.
Gdyby to był obóz rosyjski to pewnie do dzis byłaby dyskusja czy to Rosjanie zabijali czy moze nieudolnie leczyli...

Data: 2015-01-19 22:34:33
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA427E2898F333budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie do wszystkiego się Niemcy przyznają, np. w Borne Sulinowo gwałcili i robili eksperymenty na kobietach, żeby rodziły niemieckie dzieci, o tym się i w Niemczech i w Polsce milczy. Przykłady się mnożą...

Data: 2015-01-19 13:46:43
Autor: leming.show
Na wymioty mnie zbiera !!!!
 użytkownik El Comandante napisał:

Nie do wszystkiego się Niemcy przyznają, np. w Borne Sulinowo gwałcili i robili eksperymenty na kobietach, żeby rodziły niemieckie dzieci, o tym się i w Niemczech i w Polsce milczy. Przykłady się mnożą...

http://miastojestnasze.org/chcemy-dachu-dla-prudentialu/
Wyrwiem my kase od gojcow na remont "Naszego" :)

Wszyćko nasze, nasze kurwa nasze:)
http://maparoszczen.miastojestnasze.org/

Data: 2015-01-19 13:50:58
Autor: leming.show
Na wymioty mnie zbiera !!!!
użytkownik lemin...@gmail.com napisał:

Wszyćko nasze, nasze kurwa nasze:)
http://maparoszczen.miastojestnasze.org/

Bronek talar 300% normy odbudowal, gojce odmalowali,
a tera my to wszyćko chaps:)

http://historykon.pl/wp-content/uploads/2013/10/Zburzona-Warszawa-e1381239472936.jpg

Data: 2015-01-20 05:24:29
Autor: babel77
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu 2015-01-19 o 22:50, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Ciekawe czy nie dałoby się wystawiać rachunku za odbudowe i utrzymanie przez tyle lat tych "ich" dobr przez te wsztstkie lata? Tak np. 500 % wartosci tych dóbr.

Data: 2015-01-20 07:08:00
Autor: babel77
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu 2015-01-20 o 05:24, babel77 pisze:
[...]

przepraszam za zapętlenie się z tymi "latami".

Data: 2015-01-19 22:41:46
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
[...]

A gdybys miał ocenic ogólnie?

Data: 2015-01-19 23:51:45
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA427EC563C167budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Immer Drang nach Osten
und Rassismus...

Data: 2015-01-20 10:38:38
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42863E80A2C6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ciągłe parcie na wschód i rasizm...

Data: 2015-01-20 11:00:00
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
[...]

Szkoda ze nie zrozumiałes pytania...

Data: 2015-01-20 12:19:17
Autor: Lord Donald
Na wymioty mnie zbiera !!!!
No widzisz a Basf dawna część kartelu IG-Farben nadal robi miliardy na na starych patentach z ich fabryki śmierci w Oświęcimiuę, po za tym naziści z gestapo i SS co wydali rozkaz budowy komór gazowych, dożyli sędziwego wieku bo zachód i USA udzielili im bezpiecznego azylu, co śmieszniejsze po krótkich śmiesznych symbolicznych wyrokach niektórzy wrócili i nadal zarządzali przegrupowanym kartelem IG-Farben, tak zwaną Dead Factory, nie wiem czy działanie tego kartelu usprawiedliwiają krokodyle łzy pani kanclerz, ale faktem jest, że gdyby nie Ruscy nie było by naszych dziadków, zapewne zniknęli by krwawych eksperymentach zachodnich karterów farmaceutycznych, a może by zostali przerobieni na środki czystości. Teraz w Polsce nie obchodzą 70 rocznicy wyzwolenia obozu tylko 70 rocznicę upadku biznesu nazizmu.

Data: 2015-01-19 21:06:21
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Alex" <alex.ander@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:m9jhr5$v6$1news.albasani.net...
[...]

W 60 rocznicę był, nie pamiętasz? Jeszcze polskie żydziaki mieli trochę za grosz honoru...

Data: 2015-01-19 19:35:12
Autor: Lord Donald
Na wymioty mnie zbiera !!!!
To chyba obchodzą 70 rocznicę żałoby po upadku obozu, sami faszyści, będą teraz wymieniać greckie saluty.

Data: 2015-01-19 12:34:12
Autor: Stachu Chebel
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 19:35:14 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
To chyba obchodzą 70 rocznicę żałoby po upadku obozu, sami faszyści, będą teraz wymieniać greckie saluty.

Coś w tym stylu. I wcale się nie zdziwię, jeśli do Świętości zostanie wyniesiony Willy Brandt za tzw. Warschauer Kniefall. Plebs to kupi z pomocą mediów..  Tak jak Banderę i jego kumpli od "Polska Masakra Piłą Mechaniczną No. 2015".

Data: 2015-01-19 21:07:40
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9jiot$2ah$2speranza.aioe.org...
To chyba obchodzą 70 rocznicę żałoby po upadku obozu, sami faszyści, będą teraz wymieniać greckie saluty.

To będzie hucpa na całego, te tegoroczne obchody... Świat się śmieje z POjebów...

Data: 2015-01-20 16:23:15
Autor: Alex
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9jgqj$tu5$1@speranza.aioe.org...
Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia Auschwitz

Była u niego z wizytą to wypadało zaprosić. W zamian Petro obiecał, że kupi każdą tonę wegla z polskich kopalni. A to, że potem odsprzeda je polskim elektrowniom po wyższej cenia jako węgiel ukraiński to już inna sprawa.

Alex

Data: 2015-01-20 17:05:15
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Alex" <alex.ander@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:m9lrts$f7i$1news.albasani.net...
[...]

Jakim prawem POjechała do oligarchy i samozwańczego banderowca i zbrodniarza?
Jakim prawem banderowców i zbrodniarzy wojennych zaprasza do naszego kraju?
Z czego kupi, z polskiego kredytu czy pożyczki? A za co kupią amunicję, by zabijać ludzi na wschodzie Ukrainy?

Na wymioty mnie zbiera !!!!