Na wymioty mnie zbiera !!!!

Data: 2015-01-19 19:18:51
Autor: Alex
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m9jgqj$tu5$1@speranza.aioe.org...
Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia Auschwitz

Wołałby¶ by przyjechał Putin?

Alex

Data: 2015-01-19 10:51:17
Autor: Stachu Chebel
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 19:19:17 UTC+1 użytkownik Alex napisał:
> [...]
> Ewa Kopacz liczy, że Petro Poroszenko przyjedzie na obchody wyzwolenia > Auschwitz

Ty zapewne wolałby¶ reprezentantkę założycieli KL Auschwitz, A. Merkel.
I dyrektora KL Gaza Killing Zone, B. Netanjahu .

Data: 2015-01-19 21:15:59
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Ty zapewne wolałby¶ reprezentantkę założycieli KL Auschwitz, A. Merkel.

Ona przynajmniej nie ma problemu z tym aby przyznać, że to co niemcy robili w Auschwitz było złe.
Gdyby to był obóz rosyjski to pewnie do dzis byłaby dyskusja czy to Rosjanie zabijali czy moze nieudolnie leczyli...

Data: 2015-01-19 22:34:33
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA427E2898F333budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie do wszystkiego się Niemcy przyznaj±, np. w Borne Sulinowo gwałcili i robili eksperymenty na kobietach, żeby rodziły niemieckie dzieci, o tym się i w Niemczech i w Polsce milczy. Przykłady się mnoż±...

Data: 2015-01-19 13:46:43
Autor: leming.show
Na wymioty mnie zbiera !!!!
 użytkownik El Comandante napisał:

Nie do wszystkiego się Niemcy przyznaj±, np. w Borne Sulinowo gwałcili i robili eksperymenty na kobietach, żeby rodziły niemieckie dzieci, o tym się i w Niemczech i w Polsce milczy. Przykłady się mnoż±...

http://miastojestnasze.org/chcemy-dachu-dla-prudentialu/
Wyrwiem my kase od gojcow na remont "Naszego" :)

Wszyćko nasze, nasze kurwa nasze:)
http://maparoszczen.miastojestnasze.org/

Data: 2015-01-19 13:50:58
Autor: leming.show
Na wymioty mnie zbiera !!!!
użytkownik lemin...@gmail.com napisał:

Wszyćko nasze, nasze kurwa nasze:)
http://maparoszczen.miastojestnasze.org/

Bronek talar 300% normy odbudowal, gojce odmalowali,
a tera my to wszyćko chaps:)

http://historykon.pl/wp-content/uploads/2013/10/Zburzona-Warszawa-e1381239472936.jpg

Data: 2015-01-20 05:24:29
Autor: babel77
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu 2015-01-19 o 22:50, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Ciekawe czy nie dałoby się wystawiać rachunku za odbudowe i utrzymanie przez tyle lat tych "ich" dobr przez te wsztstkie lata? Tak np. 500 % wartosci tych dóbr.

Data: 2015-01-20 07:08:00
Autor: babel77
Na wymioty mnie zbiera !!!!
W dniu 2015-01-20 o 05:24, babel77 pisze:
[...]

przepraszam za zapętlenie się z tymi "latami".

Data: 2015-01-19 22:41:46
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
[...]

A gdybys miał ocenic ogólnie?

Data: 2015-01-19 23:51:45
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA427EC563C167budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Immer Drang nach Osten
und Rassismus...

Data: 2015-01-20 10:38:38
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA42863E80A2C6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ci±głe parcie na wschód i rasizm...

Data: 2015-01-20 11:00:00
Autor: Budzik
Na wymioty mnie zbiera !!!!
[...]

Szkoda ze nie zrozumiałes pytania...

Data: 2015-01-20 12:19:17
Autor: Lord Donald
Na wymioty mnie zbiera !!!!
No widzisz a Basf dawna część kartelu IG-Farben nadal robi miliardy na na starych patentach z ich fabryki śmierci w Oświęcimiuę, po za tym naziści z gestapo i SS co wydali rozkaz budowy komór gazowych, dożyli sędziwego wieku bo zachód i USA udzielili im bezpiecznego azylu, co śmieszniejsze po krótkich śmiesznych symbolicznych wyrokach niektórzy wrócili i nadal zarządzali przegrupowanym kartelem IG-Farben, tak zwaną Dead Factory, nie wiem czy działanie tego kartelu usprawiedliwiają krokodyle łzy pani kanclerz, ale faktem jest, że gdyby nie Ruscy nie było by naszych dziadków, zapewne zniknęli by krwawych eksperymentach zachodnich karterów farmaceutycznych, a może by zostali przerobieni na środki czystości. Teraz w Polsce nie obchodzą 70 rocznicy wyzwolenia obozu tylko 70 rocznicę upadku biznesu nazizmu.

Data: 2015-01-19 21:06:21
Autor: El Comandante
Na wymioty mnie zbiera !!!!
"Alex" <alex.ander@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:m9jhr5$v6$1news.albasani.net...
[...]

W 60 rocznicę był, nie pamiętasz? Jeszcze polskie żydziaki mieli trochę za grosz honoru...

Na wymioty mnie zbiera !!!!