Na złość tacie zesrajmy się w gaciQ1|AćeŠL"včޛ"

Data: 2019-09-12 07:07:13
Autor: Runt
Na złość tacie zesrajmy się w gaciQ1|AćeŠL"včޛ"
W dniu 2019-09-10 o 21:34, Jacek Bialy pisze:
Gdy Platforma powróci do władzy, zlikwidujemy IPN.
Na nowo opiszemy Niepokalany Żywot Genialnego Elektryka a wszelkie heretyckie publikacje na ten temat wciągniemy na indeks ksiąg zakazanych. Ponadto roztoczymy troskliwą opiekę nad ośrodkami naukowymi - a bluźnierców to my już potrafimy przekonać, żeby nie ośmielali się nawet pomyśleć o tym...

__XXI-wieczne Oficjum

Tak wygląda twój "liberalizm"?

--
Runt

Data: 2019-09-12 00:23:53
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
[...]

Dlaczego mój, skoro platformiany?  To Platforma Obywatelska wprowadziła średniowieczne standardy do życia publicznego. To rząd Platformy Obywatelskiej nasłał komisję na Uniwersytet Jagielloński, którego pracownik napisał doktorat na temat Wałęsy. Ludzie niby wiedzą, że Ziemia jest okrągła, ale pisać o ty nie wolno. Mówić też nie wolno, bo prawnicy Wałęsy zaraz zrobią ci proces - nie było tak za czasów PO? Jeśli Wałęsa rozkaże, Platforma zabronił ludziom nawet myśleć o tym, że on był Bolkiem, jeśli tylko wygra wybory.

JB

Data: 2019-09-12 16:10:23
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 09:23, palant Jacek Bialy pisze:
[...]

Niby kto w PO był/jest liberałem?

To Platforma Obywatelska wprowadziła średniowieczne standardy do życia publicznego.

Przykłady?

To rząd Platformy Obywatelskiej nasłał komisję na Uniwersytet Jagielloński,
którego pracownik napisał doktorat na temat Wałęsy.

Przecież mógł napisać na temat J.Kaczyńskiego.

Ludzie niby wiedzą, że Ziemia jest okrągła,

Ziemia nie jest "okrągła". ;-)))

ale pisać o ty nie wolno.

Spróbuj, a się przekonamy.

Mówić też nie wolno, bo prawnicy Wałęsy zaraz zrobią ci proces

Zaryzykuj z J.Kaczyńskim albo kimkolwiek z PiS.

- nie było tak za czasów PO?

Nie.

Jeśli Wałęsa rozkaże,

O czym ty chłopie bełkoczesz?

Platforma zabronił ludziom nawet myśleć o tym,
że on był Bolkiem, jeśli tylko wygra wybory.

Nabiłeś sobie łeb bredniami J.Kaczyńskiego i SB.

--
Runt

Data: 2019-09-12 08:13:23
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
       -- - Tak wygląda twój "liberalizm"?

Dlaczego mój, skoro platformiany?

   -- - Niby kto w PO był/jest liberałem?

Napisałeś w cudzysłowie i w cudzysłowie domyślnie tego słowa użyłem. W rzeczywistości platformiarze nie mają żadnych poglądów - oni mają jedynie interesy.
Główny interes widzą we wpasowaniu się w quasi-feudalny porządek skonstruowany w końcówce lat 80 ub wieku i przypieczętowany przy okrągłym meblu. Dlatego nienawidzą wszystkiego, co temu układowi mogłoby zagrozić - na przykład renegata Kaczyńskiego. Gdyby Jarosław Kaczyński nie buntował się przeciw porządkowi IIIRP, byłby na salonach traktowany jako good felow, a jego brat być może żyłby do dziś.

JB

Data: 2019-09-12 17:16:16
Autor: u2
W dniu 12.09.2019 o 17:13, Jacek Bialy pisze:
Napisałeś w cudzysłowie i w cudzysłowie domyślnie tego słowa użyłem. W rzeczywistości platformiarze nie mają żadnych poglądów - oni mają jedynie interesy.

ano, które robią na c-mentarzach i innych takich typowo mafijnych miejscach:)

--
I love love

Data: 2019-09-12 19:53:40
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 17:13, Jacek Bialy pisze:
> [...]

>W rzeczywistości platformiarze nie mają żadnych poglądów - oni mają jedynie interesy.

Mozesz to jakoś udowodnić?

Główny interes widzą we wpasowaniu się w quasi-feudalny porządek

Feudalny POwiadasz. Możesz to jakoś udowodnić?

skonstruowany w końcówce lat 80 ub wieku i przypieczętowany przy okrągłym meblu.

Czy przy brydżowym stoliku nie uczestniczyli Kaczyńscy?
PO wtedy jeszcze nie było.

Dlatego nienawidzą wszystkiego,

Dobrze sie czujesz?

co temu układowi mogłoby zagrozić - na przykład renegata Kaczyńskiego.

Kaczyński to juz staruszek. Reszte sobie doPOwiedz.

Gdyby Jarosław Kaczyński nie buntował się przeciw porządkowi IIIRP,

Żartujesz sobie. Spółka Srebrna i dwie wieże J&L to bunt? ;-))

byłby na salonach traktowany jako good felow,

Przez kogo?

a jego brat być może żyłby do dziś.

Jego brat zginął przez głupotę i pychę Jarosława.

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:46:29
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
Główny interes widzą we wpasowaniu się w quasi-feudalny porządek

  -- - Feudalny POwiadasz. Możesz to jakoś udowodnić?

O ile ustrój sowiecki był rodzajem państwowego niewolnictwa (do państwa należeli wszyscy - łącznie z aparatem władzy), o tyle transformacja i uwłaszczenie polegały na budowaniu relacji feudalnych (np. rozpuszcza się jakiś PGR, a partyjny dyrektor zaczyna zatrudniać niektórych byłych pracowników w jakiejś swojej spółce. Podobne historie działy się na południu USA po zniesieniu niewolnictwa: uwalniani Murzyni zaczęli szukać zatrudnienia u swoich byłych panów. Bardziej przedsiębiorczy uciekli na bogatą Północ - zupełnie jak z III RP.

JB

Data: 2019-09-13 07:10:56
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 20:46, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Przestań bełkotać o "niewolnctwie".

POdaj przykłady, na to, że "quasi-feudalny porządek" to robota PO.

--
Runt

Data: 2019-09-13 01:18:19
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
O ile ustrój sowiecki był rodzajem państwowego niewolnictwa (do państwa należeli wszyscy - łącznie z aparatem władzy),

   -- - Przestań bełkotać o "niewolnctwie".

Jeżeli człowiek ma nakaz pracy i zakaz opuszczania terytorium objętego nakazem, to jest niewolnikiem.

  -- - POdaj przykłady, na to, że "quasi-feudalny porządek" to robota PO.

Zamiast skakać jak orangutan, czytaj uważnie, a nie będziesz głupio się pytał. Quasi-feudalny porządek III RP stworzyły służby specjalne PRL, natomiast ugrupowania takie jak KLD i Platforma Obywatelska były tego porządku beneficjentami i zarazem strażnikami gotowymi ruszać do boju z każdym, kto temu porządkowi zagrażał - np. 'nocna zmiana' (1992), 'obywatelskie nieposłuszeństwo' (2005-7) no i teraz 'totalna opozycja'.

JB

Data: 2019-09-13 11:20:53
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 10:18, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tak było za czasów twego PRL.

   -- - POdaj przykłady, na to, że "quasi-feudalny porządek" to robota PO.

Zamiast skakać jak orangutan,

Zamiast iskać swego orangutana myśl!

czytaj uważnie, a nie będziesz głupio się pytał.

Nie ma głupich pytań. Nie wiesz tego koniu boży? ;-)))

Quasi-feudalny porządek III RP stworzyły służby specjalne PRL,

Czy "służby" należały do PiS czy PO?

natomiast ugrupowania takie jak KLD i Platforma Obywatelska

A co z Porozumieniem Centrum?

były tego porządku beneficjentami

Jak POwstała spółka Srebrna? Na czyim majątku wyrosła?
Czy ktoś z KLD albo PO zgromadził taki majątek jak J.Kaczyński & Kolesie?

i zarazem strażnikami gotowymi ruszać do boju z każdym, kto temu porządkowi zagrażał - np. 'nocna zmiana' (1992),

PO - rok założenia - 2001

KLD - rok założenia - 1990

Porozumienie Centrum - rok założenia - 1990

Chcesz coś POwiedzieć? ;-)))

'obywatelskie nieposłuszeństwo' (2005-7)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_i_Sprawiedliwo%C5%9B%C4%87

"Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - polska narodowo-konserwatywna partia polityczna założona na kongresie 29 maja 2001 roku przez braci Lecha i Jarosława Kaczyńskich, zarejestrowana sądownie 13 czerwca 2001. Powstała na fali popularności uzyskanej przez Lecha Kaczyńskiego podczas sprawowania przez niego funkcji ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego w rządzie Akcji Wyborczej Solidarność."

"Po raz pierwszy Prawo i Sprawiedliwość uczestniczyło w sprawowaniu władzy w latach 2005-2007, tworząc rząd Kazimierza Marcinkiewicza i rząd Jarosława Kaczyńskiego - od 2006 do 2007 w koalicji z Samoobroną RP i Ligą Polskich Rodzin, zaś do 2006 i w schyłkowym okresie w 2007 rząd mniejszościowy. "

no i teraz 'totalna opozycja'.

Termin uknuty przez PiS na potrzeb ogłupianego elektoratu.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/glinski-trzy-lata-temu-przedstawil-rzad-techniczny,622130.html

Co to było twoim zdaniem: zamach stanu czy próba obalenia? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:52:06
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
i przypieczętowany przy okrągłym meblu.

  -- - Czy przy brydżowym stoliku nie uczestniczyli Kaczyńscy?

Odpowiadasz nie czytając całości, a ja nie chcę się powtarzać.

JB

Data: 2019-09-13 07:14:35
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 20:52, Jacek Bialy pisze:
i przypieczętowany przy okrągłym meblu.

   -- - Czy przy brydżowym stoliku nie uczestniczyli Kaczyńscy?

Odpowiadasz nie czytając całości, a ja nie chcę się powtarzać.

JB

Coś ci nie pasuje?

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jaroslaw-kaczynski-o-obradach-okraglego-stolu-to-nie-byl-spisek,909173.html

https://www.newsweek.pl/polska/lech-kaczynski-o-okraglym-stole-i-rozmowach-w-magdalence/kzvpc24

https://oko.press/pil-ale-sie-nie-fraternizowal-co-robil-lech-kaczynski-w-magdalence/

https://wiadomosci.wp.pl/przypomnienie-afery-fozz-lawina-o-kaczynskich-najbardziej-niebezpieczni-w-kraju-6361392941254273a

--
Runt

Data: 2019-09-13 01:03:21
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
Odpowiadasz nie czytając całości, a ja nie chcę się powtarzać.

JB

    -- - Coś ci nie pasuje?

Dokładnie to, co napisałem (głupa rżniesz?)

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Gdybyś uważnie czytał czyjeś posty, to byś nie musiał się wysilać skacząc po linkach jak małpa po gałęziach drzew.

JB

Data: 2019-09-13 11:07:37
Autor: Runt
Na złość tacie Biełyj zesra się wQ1|Bœ‰
W dniu 2019-09-13 o 10:03, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
[...]

Bełkot i mamrotania nawiedzonej małpy takiej jak czytam "po łebkach".

to byś nie musiał się wysilać skacząc po linkach jak małpa po gałęziach drzew.

Koniu boży, zabolało? ;-))

--
Runt

Data: 2019-09-13 09:10:42
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie Biełyj zesra się w gacie
Gdybyś uważnie czytał czyjeś posty,

Bełkot i mamrotania nawiedzonej małpy takiej jak czytam "po łebkach".
-- -- -- -- -- -- -- -

Dlatego odpowiadasz jak półgłówek.
JB

Data: 2019-09-14 07:27:21
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 18:10, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
Gdybyś uważnie czytał czyjeś posty,

Bełkot i mamrotania nawiedzonej małpy takiej jak czytam "po łebkach".

Dlatego odpowiadasz jak półgłówek.
JB

Nie moja wina, że twój mózg pełen oślich szczyn nic z tego nie rozumie.

Pamietaj, na zaczepkę odpowiadam "targaniem po szczękach" wiec zastanów się zanim znów wyskoczysz z obelgami pod moim adresem.

Dociera półgłówku?

--
Runt

Na złość tacie zesrajmy się w gaciQ1|AćeŠL"včޛ"