Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!

Data: 2019-09-10 14:17:21
Autor: Bruno Brunowski
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
W dniu wtorek, 10 września 2019 21:34:43 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Gdy Platforma powróci do władzy, zlikwidujemy IPN.
Na nowo opiszemy Niepokalany Żywot Genialnego Elektryka a wszelkie heretyckie publikacje na ten temat wciągniemy na indeks ksiąg zakazanych. Ponadto roztoczymy troskliwą opiekę nad ośrodkami naukowymi - a bluźnierców to my już potrafimy przekonać, żeby nie ośmielali się nawet pomyśleć o tym...

__XXI-wieczne Oficjum

A w zasadzie to po co nam ten IPN? Zostały w nim jedynie papiery odtajnione, gdyż tajne zabrały odpowiednie służby na podstawie pisowskiej ustawy o odtajnieniu.

Archiwa wraz z archiwistami przekazać do Archiwum Państwowego, prokuratorów do prokuratury, a historyków do szkół i uczelni, administrację i niesklasyfikowanych zagonić do jakiejś pożytecznej roboty.

--
Bruno

Data: 2019-09-10 22:47:35
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
   -- - A w zasadzie to po co nam ten IPN?

Jak to po co?  IPN powstał m.in. po to, żeby ścigać komunistyczne zbrodnie!   Sowieciarstwo musi wiedzieć, że jest ścigane - inaczej zaczyna tworzyć przestępcze struktury o charakterze feudalnym, co odbija się katastrofalnie na gospodarce kraju i jego finansach (pisałeś tutaj o służbie zdrowia)

   -- - Zostały w nim jedynie papiery odtajnione, gdyż tajne zabrały odpowiednie służby na podstawie pisowskiej ustawy o odtajnieniu.

Jeśli PiS coś ukrywa, to predzej czy później za to odpowie (rządzić wiecznie nie będą).

 -- Archiwa wraz z archiwistami przekazać do Archiwum Państwowego, prokuratorów do prokuratury, a historyków do szkół i uczelni, administrację i niesklasyfikowanych zagonić do jakiejś pożytecznej roboty.
-- -- -- -- -- -- --

Widać Bruno, że tobie ten IPN bardzo przeszkadza. Służbę zdrowia chciałbyś mieć na poziomie europejskim, a społeczeństwo nadal sowieckie - ot, mrzonki komunistów.

JB

Data: 2019-09-11 00:54:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 11 września 2019 07:47:36 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Od ścigania jest prokuratura.

Jak się uda do tego dokopać w archiwach służb. https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-03-08/abw-odpowiedzialna-za-opoznienia-w-odtajnieniu-komunistycznych-akt-ipn-nie-wyklucza-pozwu/

[...]

Mowa trawa. Brak argumentów za utrzymaniem IPN próbujesz przykryć narodowo-patriotycznym bełkotem.

--
Bruno

Data: 2019-09-11 02:20:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

Od tego w IPN są prokuratorzy.  Nie było IPN, prokuratura nie robiła nic.

JB

Data: 2019-09-12 08:55:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 11 września 2019 11:20:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Od ścigania jest prokuratura.

Od tego w IPN są prokuratorzy.  Nie było IPN, prokuratura nie robiła nic.

Łżesz. Była Główna Komisja Zbrodni Hitlerowskich, która w 1991 roku została przekształcona w Główną Komisję Badania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, a następnie zlikwidowana po powołaniu IPN.

--
Bruno

Data: 2019-09-12 11:33:20
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
   -- - Była Główna Komisja Zbrodni Hitlerowskich, która w 1991 roku została przekształcona w Główną Komisję Badania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu (...)

Ale niewiele robiła - zresztą IPN też niewiele robił za czasów rządów SLD i PO. Prezes ksywka "galareta" wyciągał jakiegoś odźwiernego z Watykanu i to była jego największa zasługa. Zresztą IPN nie powinien zajmować się tylko zbrodniami przeciwko narodowi polskiemu, jako że komuniści dopuszczali się na terenie PRL również zbrodni przeciw innym nacjom, o które teraz my jesteśmy oskarżani jako naród.

JB

Data: 2019-09-13 00:33:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 12 września 2019 20:33:21 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Czy jesteś za likwidacją niesprawnego molocha? ;)

--
Bruno

Data: 2019-09-13 01:23:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dlaczego niesprawnego? Pod obecnym kierownictwem IPN zaczął robić wiele dobrego (poprzednie nie było najgorsze, lecz polityczny klimat miało niesprzyjający). Lecz mógłby działać w nieco poszerzonym zakresie, o czym już pisałem.

JB

Data: 2019-09-13 01:30:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 10:23:35 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Dlaczego niesprawnego? Pod obecnym kierownictwem IPN zaczął robić wiele dobrego (poprzednie nie było najgorsze, lecz polityczny klimat miało niesprzyjający). Lecz mógłby działać w nieco poszerzonym zakresie, o czym już pisałem.

A co konkretnie takiego dobrego zrobił, po za pozbyciem się niewygodnych dla polityków historyków?

--
Bruno

Data: 2019-09-13 02:07:05
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
   -- - A co konkretnie takiego dobrego zrobił (...)

Nu, Bruno... Ja wiem, że ty byś wolał, żeby IPN zajmował się Bitwą pod Grunwaldem, lub składaniem jakichś skorup z jeszcze wcześniejszych epok. Ale sowietyzm jest złem obiektywnym niezależnie od tego, czy ktoś to subiektywnie odczuwa czy nie. Sowietyzm tylko wtedy przestanie być toksyczny, kiedy sobie uświadomi, że nie jest bezkarny. Dlatego powinien być ścigany pro publico bono.

JB

Data: 2019-09-13 02:10:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 11:07:06 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

A co konkretnie takiego dobrego zrobił? Skoro tak IPN bronisz, to z pewnością bez problemu sypniesz przykładami.

--
Bruno

Data: 2019-09-13 09:29:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Problem jest fundamentalny:  czy ty uważasz, że ściganie sowieckiego dziedzictwa i sowieckiej racji stanu jest czymś dobrym? Bo jeśli tak nie uważasz, to ja nie mogę przekonywać wilka, jaką powinien jeść sałatę.

JB

Data: 2019-09-13 09:57:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 18:29:54 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Problem jest fundamentalny:  czy ty uważasz, że ściganie sowieckiego dziedzictwa i sowieckiej racji stanu jest czymś dobrym? Bo jeśli tak nie uważasz, to ja nie mogę przekonywać wilka, jaką powinien jeść sałatę.

Nie uciekaj w puste ogólniki i nietrafione analogie. Konkretnie, co takiego dobrego neoIPN zrobił? Skoro tak go bronisz, to na pewno masz na podorędziu kilka przykładów.

--
Bruno

Data: 2019-09-14 02:01:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Czyżby nietrafione?

  -- - Konkretnie, co takiego dobrego neoIPN zrobił? Skoro tak go bronisz, to na pewno masz na podorędziu kilka przykładów.

Nie obraź się Bruno, ale nie mam zwyczaju wdawać się z komunistami w szczegóły. Dlatego dam ci przykład wirtualny: Wiesz co by było, gdyby wdowa po Kiszczaku przyniosła ten kwit za rządów PO? Natychmiast powiadomili by o tym Wałęsę, który kazałby go na miejscu zniszczyć. Na drugi dzień pani Kiszczakowa miałaby w swojej willi wybuch gazu, albo jakiś napad rabunkowy (jak np. u Jaroszewiczów). Tak więc sam IPN nie jest tak ważny, jak to, kto tym zarządza. Lecz gdyby nie IPN, to te wszystkie kwity leżałyby do dziś w szafach rozmaitych Kiszczaków czy Lesiaków, albo na jakichś działkach ich potomków jako polisy ubezpieczeniowe godnego życia.
Tymczasem fotokopie wszystkiego i tak szły do Moskwy. Jeśli więc zlikwidujemy IPN, to jego odpowiednik będziemy mieć na Kremlu. Jeśli tobie o to chodzi, to powiedz to wprost, zamiast udawać, że jakiegoś szczegółu nie rozumiesz.

JB

Data: 2019-09-14 07:28:25
Autor: Runt
Na złość tacie zesrajmy się w gaciQ1|AćeŠL"včޛ"
W dniu 2019-09-13 o 18:57, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Nie licz na to.

Zaserwuje ci jedynie bełkot nie mający związku z tematem.

--
Runt

Data: 2019-09-13 22:46:04
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

Problem jest fundamentalny:  czy ty uważasz, że ściganie sowieckiego dziedzictwa i sowieckiej racji stanu jest czymś dobrym? Bo jeśli tak nie uważasz, to ja nie mogę przekonywać wilka, jaką powinien jeść sałatę.

czyli nic nie zrobił jak sam przyznajesz
smutne

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-13 11:13:21
Autor: u2
Na złość tacie zesrajmy się w gaciQ1|AćeŠL"včޛ"
A co konkretnie takiego dobrego zrobił? Skoro tak IPN bronisz, to z pewnością bez problemu sypniesz przykładami.

ty brutuś boisz się lustracji jak diabeł święconej wody:))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-13 11:09:38
Autor: u2
W dniu 13.09.2019 o 11:07, Jacek Bialy pisze:
Nu, Bruno... Ja wiem, że ty byś wolał, żeby IPN zajmował się Bitwą pod Grunwaldem

nie no, tylko nie pod Grunwaldem, gdzie jak ogólnie wiadomo Niemcy wygrali z ciemnym moherowym l*dem:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-11 02:40:46
Autor: Jacek Bialy
[...]

Tutaj sprawa narodu nie ma nic do rzeczy. To jest kwestia modelu społeczeństwa i jego instytucji. Ze służby zdrowia komuniści zrobili rozdęty bezduszny urząd, który najbardziej dba o swoją powagę. Potem doszli do wniosku, że skoro nie wyszedł im socjalizm, to zbudują kapitalizm według własnych wulgarnych na ten temat wyobrażeń. W efekcie powstała jakaś feudalno mafijna struktura, w której nic nie funkcjonuje jak trzeba.

JB

Data: 2019-09-11 11:08:29
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

bzdury chorego umysłu
sowieckie menelstwo to teraz twój rząd

Data: 2019-09-13 09:22:20
Autor: Ukryty kontemplator
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - A w zasadzie to po co nam ten IPN?

Jak to po co?  IPN powstał m.in. po to, żeby ścigać komunistyczne zbrodnie!

I ile tych zbborni IPN ścignął?

Ilu komuszków/pełowian rozliczył?

Coś tam dłubią, ale dalej nie wiemy co Kiszczakowa dała IPNowi,
więc ten IPN przypomina bardziej skupisko ciepłych posadek (wysoko opłacanych)
dla swojaków, zresztą poprzednie rządy też tworzyły takie urzędy/instytuty
i robiły reformy:) Czyli po staremu.

Data: 2019-09-14 01:21:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Niestety wygląda na to, że PiS-owi również nie zależy na rozliczeniu PRL. Bo w końcu dlaczego mieliby rozliczać coś, co chcieli ratować przy okrągłym mebelku?
Na korwinistyczną Konfederację też nie ma co liczyć, bo to jest tak, jakbym miał liczyć na 'Jego Ekscelencję' Towarzysza Putina. Jest jeszcze Unia Polityki Realnej bez Korwina, ale gdzie? Ci głupsi poszli z Kukizem terminować u arbuzów, mądrzejsi woleli uciekać do PiS - i tak koło się zamyka.

JB

Data: 2019-09-14 02:22:11
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!
   -- - Coś tam dłubią, ale dalej nie wiemy co Kiszczakowa dała IPNowi

Na temat Bolka dużo rzeczy opublikowali, ale Kiszczak nie trzymał tylko Bolka!  Ja myślę, że PiS generalnie kryje kler katolicki - szczególnie wyższą hierarchię. Za pierwszego PiS-u wyszło mnóstwo ciemnych kościelnych spraw z okresu PRL, książki o esbekach w sutannach, skandal z Wielgusem i tak dalej. To spowodowało agresję kościelnych dostojników na ówczesny rząd - taki Glemp czy Gocłowski do śmierci nienawidzieli PiS-u. Teraz Kaczka jest bardziej ostrożna i woli z kościelnymi nie zadzierać... KK w Polsce to ostatnia niezdekomunizowana instytucja - niestety!

JB

Data: 2019-09-14 03:11:44
Autor: Ukryty kontemplator
[...]

Czyli przyjęli sposób od Stolcmana, nic nie robić to nikomu się nie narażąć.

Na złość tacie zesrajmy się w gacie - Zlikwi dujemy IPN!