Na zĹ‚ość tacie zesramy siÄ™ w gacieQ1|BX›z¶Ą‹9Ź‰

Data: 2019-09-12 16:18:24
Autor: Runt
Na zĹ‚ość tacie zesramy siÄ™ w gacieQ1|BX›z¶Ą‹9Ź‰
W dniu 2019-09-12 o 08:33, Jacek Bialy pisze:
Gdy Platforma wygra wybory, zatrzymamy budowę Via Carpatia.

Kto zatrzyma? Co za "my"?

Na poczatek pójdzie port lotniczy w Barnowie ;-)))

Totalnie idiotyczny POmysł.

Po nim weĽmiemy się za spółkę "Srebrna".

Cele w Brzegu czekaj± na "pensonariuszy".

Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POgl±dy liberalne? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 08:38:35
Autor: Jacek Bialy
Na zło¶ć tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POgl±dy
liberalne? ;-)))
-- -- -- -- -

PiS to katolewica - ich pogl±dy w ogóle mi nie odpowiadaj±. Ale niszcz± feudalne struktury III RP, przez co uwalniaj± ludzk± energię. Tak więc nie ważne jaki jest kot...

JB

Data: 2019-09-12 19:47:39
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 17:38, Jacek Bialy pisze:
Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POgl±dy
liberalne? ;-)))
-- -- -- -- -

PiS to katolewica - ich pogl±dy w ogóle mi nie odpowiadaj±.

To dlaczego uwzi±łe¶ się na PO?

Ale niszcz± feudalne struktury III RP,

Dobrze się czujesz?

przez co uwalniaj± ludzk± energię.

Chyba moherow± ;-)))

Tak więc nie ważne jaki jest kot...

Ważne, że za wszystkie zło obwiniasz PO ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:21:15
Autor: Jacek Bialy
Na zło¶ć tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
PiS to katolewica - ich pogl±dy w ogóle mi nie odpowiadaj±..

   -- - To dlaczego uwzi±łe¶ się na PO?

Na nikogo się nie uwzi±łem - głosowałem kiedy¶ na PO, ale okazali się gorsi od SLD.  Na przykład postkomuchy nie sprzedali Michnikowi telewizji, choć ten dla nich bardzo wiele uczynił. Tymczasem Platforma jak doszła do władzy, chciała sprywatyzować media publiczne, a głównym prowodyrem tej akcji była posłanka wydelegowana do Sejmu przez koncern wydawniczy 'Agora' (to tak jakby Kaczyński chciał sprzedać TVP ojcu Rydzykowi - jak by¶ się czuł?)

JB

Data: 2019-09-13 07:09:06
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 20:21, Jacek Bialy pisze:
PiS to katolewica - ich pogl±dy w ogóle mi nie odpowiadaj±.

    -- - To dlaczego uwzi±łe¶ się na PO?

Na nikogo się nie uwzi±łem

Czyżby?

- głosowałem kiedy¶ na PO, ale okazali się gorsi od SLD.

Jako komuch POwiniene¶ stać murem za socjalizmem z ludzk± twarz±!

Na przykład postkomuchy nie sprzedali Michnikowi telewizji,

https://pl.wikipedia.org/wiki/Srebrna_(przedsi%C4%99biorstwo)

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

POdaj przykłady.

Tymczasem Platforma jak doszła do władzy,
chciała sprywatyzować media publiczne,

Wła¶nie, Chciała. Teraz s± "społeczne"?

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

"Antykomunizm PiS zawsze był finansowany za pieni±dze postkomunistów, osłaniany przez ludzi, którzy pracowali w PRL-- owskim s±downictwie i aparacie represji."

https://wiadomosci.wp.pl/przypomnienie-afery-fozz-lawina-o-kaczynskich-najbardziej-niebezpieczni-w-kraju-6361392941254273a

a głównym prowodyrem tej akcji była posłanka wydelegowana
  do Sejmu przez koncern wydawniczy 'Agora'

Czyzby Agora "liczyła" głosy w wyborach albo decydowała kto do niego się załapie?

Jak się nazywa ta "POsłanka"?

(to tak jakby Kaczyński chciał sprzedać TVP ojcu Rydzykowi - jak by¶ się czuł?)

Co ty POwiesz?

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/rydzyk-dostal-z-kasy-panstwa-ok-214-mln-zl-nie-wiadomo-na-co-te-pieniadze-wydal-bo/vrk859k

--
Runt

Data: 2019-09-13 00:28:56
Autor: Jacek Bialy
Na zło¶ć tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

   -- - POdaj przykłady.

Swoje motywy wyłożyłem. A teraz ustalmy protokół rozbieżno¶ci:
Ja uważam, że Michnik uczynił wiele dobrego dla polskich komunistów, ty możesz uważać, że jest inaczej.

JB

Data: 2019-09-13 11:00:59
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 09:28, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

    -- - POdaj przykłady.

Swoje motywy wyłożyłem.

PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

A teraz ustalmy protokół rozbieżno¶ci:

Sam sobie ustalaj.

Ja uważam, że Michnik uczynił wiele dobrego dla polskich komunistów,

PODAJ PRZYKŁADY!

ty możesz uważać, że jest inaczej.

Nie jesty ważne co ja uważam, twoja teza że Michnik uczynił wiele dobrego dla komunistów wymaga dowodów. Jeżeli nie masz to twoje bełkotanie mało jest warte.

--
Runt

Data: 2019-09-13 03:53:10
Autor: Jacek Bialy
Na zło¶ć tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
Swoje motywy wyłożyłem.

   -- - PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

Nie będę ci udowadniał własnych motywacji - mnie one wystarczaj±. Jeżeli nie możesz z tym się pogodzić, to bujaj się dalej wielkimi literami.

JB

Data: 2019-09-13 12:59:16
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 12:53, PAJAC Jacek Bialy pisze:
Swoje motywy wyłożyłem.

    -- - PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

Nie będę ci udowadniał własnych motywacji - mnie one wystarczaj±.

Czyli znów zaliczyłe¶ prztyczek w nos! ;-)))

Jeżeli nie możesz z tym się pogodzić,

Jest mi to zupełnie obojetne.

to bujaj się dalej wielkimi literami.

Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-14 00:19:37
Autor: Jacek Bialy
Na zło¶ć tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
to bujaj się dalej wielkimi literami.

  -- Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

To uważaj, żeby się pod tob± jaka¶ gał±Ľ nie złamała..

Data: 2019-09-15 07:03:59
Autor: Runt
W dniu 2019-09-14 o 09:19, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
to bujaj się dalej wielkimi literami.

   -- Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

To uważaj, żeby się pod tob± jaka¶ gał±Ľ nie złamała..

Dobrze Kałecki ;-)))

--
Runt

Na zĹ‚ość tacie zesramy siÄ™ w gacieQ1|BX›z¶Ą‹9Ź‰