Na zdrowie !!!

Data: 2011-11-18 18:24:08
Autor: MH
Na zdrowie !!!
Właśnie "odpalam" z barku chivasa !!!

MH

--

Data: 2011-11-18 19:34:10
Autor: oyster
Na zdrowie !!!
Użytkownik -  MH napisał:
Właśnie "odpalam" z barku chivasa !!!

MH

Taaa, chyba tego fioletowego. :-P

Data: 2011-11-18 18:40:39
Autor: MH
Na zdrowie !!!
oyster <z.lewactwem.si.nie.dyskutuje\@do
lewactwa.si.strzela.w.obronie.wBasnej.pl> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> Właśnie "odpalam" z barku chivasa !!!
>
> MH

Taaa, chyba tego fioletowego. :-P

=============

Nie mam chleba !!

MH

Data: 2011-11-18 19:52:12
Autor: wolim
Na zdrowie !!!
Ano zdrówko.
Ja już ćwiartkę zrobiłem :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 19:36:13
Autor: MH
Na zdrowie !!!
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):
Ano zdrówko.
Ja już ćwiartkę zrobiłem :)

Pozdry,
MW

================

I słusznie !!  I gdzieś tam mam exposy , takoż właściwe odpowiedzi , i takie
tam..  I niech se "kżyże" postawią gdzie tylko...  IDIOCI !!!

MH

P.S. Co mnie wkurwia ?!  Że ta cała zabawa jest za naszą forsę !!

Data: 2011-11-18 19:53:50
Autor: MH
Na zdrowie !!!
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

MH

P.S. Co mnie wkurwia ?!  Że ta cała zabawa jest za naszą forsę !!

, daje podstawy ku temu , by znaleźć odpowiednie określenie wobec takiej
osoby....  Hmm.. , niestety , mocne , ale prawdziwe :

SZMATA !!!

MH --

Data: 2011-11-18 20:57:55
Autor: wolim
Na zdrowie !!!
W dniu 2011-11-18 20:53,  MH pisze:
  MH<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

Ano zdrówko.
Ja już ćwiartkę zrobiłem :)

Pozdry,
MW

================

[...]

Widzę, że już sporo pękło z tego łiskacza. Pij, pij. Dzisiaj piątek, weekendu początek :)

Data: 2011-11-18 20:09:05
Autor: MH
Na zdrowie !!!
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

> [...]
>
> SZMATA !!!

Widzę, że już sporo pękło z tego łiskacza. Pij, pij. Dzisiaj piątek, weekendu początek :)

Hola, hola....  No baa... , Pewnie  , że barek został już naruszony..  Nie
mniej jednak , odnieś się metry.. , merty... , merytorycnie do tego co
napisałem. OK??

MH

Data: 2011-11-18 21:15:23
Autor: wolim
Na zdrowie !!!
W dniu 2011-11-18 21:09,  MH pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

W dniu 2011-11-18 20:53,  MH pisze:
   MH<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl>   napisał(a):

wolim<nospam@tu.pl>   napisał(a):

Ano zdrówko.
Ja już ćwiartkę zrobiłem :)

Pozdry,
MW

================

[...]

Merytorycznie masz trochę racji.
Nie wiem do końca co się działo w kokpicie, ale obecność Generała może świadczyć o tym, że nie działo się najlepiej.
Nie mam pojęcia w temacie małżonki obecnego prezydenta. Dla mnie jest tylko małżonką. Mało apetyczną.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 20:55:05
Autor: wolim
Na zdrowie !!!
W dniu 2011-11-18 20:36,  MH pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

Ano zdrówko.
Ja już ćwiartkę zrobiłem :)

Pozdry,
MW

================

[...]

Naszą, nie naszą, żyć trzeba. Nie ma co biadolić.

Data: 2011-11-18 20:12:03
Autor: MH
Na zdrowie !!!
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

> [...]
>
> P.S. Co mnie wkurwia ?!  Że ta cała zabawa jest za naszą forsę !!

Naszą, nie naszą, żyć trzeba. Nie ma co biadolić.

Baa , proste jak 2x2. Ino pisiki tego niewiedzom !!

MH

Data: 2011-11-18 21:20:54
Autor: Lorn
Na zdrowie !!!
W dniu 2011-11-18 21:12,  MH pisze:

Baa , proste jak 2x2. Ino pisiki tego niewiedzom !!

.... I wiedzieć nie będą. Mając takiego lolka co to się w sklepie gubi za swego wodza... Piwko trzeba otworzyć.

Na zdrowie !!!