Na złość Kaczyńskiemu oddać Śląsk Niemcom

Data: 2011-04-03 19:16:02
Autor: abc
Na złość Kaczyńskiemu oddać Śląsk Niemcom
I szczerze mówiąc tylko jednego już brakuje. Politycy i publicyści powinni
wspólnie wydać oświadczenie, że chcą oddać Śląsk Niemcom.

W ten sposób dowieliby, że są prawdziwie otwartymi Europejczykami, którzy
potrafią okazać wdzięczność sąsiadom zza między za przyjęcie do UE.

A do tego mieliby nową okazję do tego, by przyładować Kaczyńskiemu za
antyniemieckość, gdyby on zdecydował się takim pomysłom sprzeciwić.

Niemożliwe? Oj mam co do tego coraz poważniejsze wątpliwości.

Nasza klasa polityczna i medialna jest tak zaślepiona nienawiścią do
Kaczyńskiego, że aby mu dokopać jest w stanie zdradzić najbardziej żywotne
interesy naszego kraju.

Tak zrobiła w przypadku katastrofy smoleńskiej i dochodzenia w jej sprawie,
to dlaczego nie miałaby tego zrobić w kwestii Śląska czy Niemiec?

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/terlikowski_na_zlosc_kaczynskiemu_oddac_slask_niemcom

Data: 2011-04-03 19:51:07
Autor: bolek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d98ab53$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież on sam sobie dokopał.

bolek

Data: 2011-04-03 19:58:22
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:
[...]

    Sam to się Ty wkopujesz takimi komentarzami!

Data: 2011-04-03 20:00:23
Autor: abc
Na złość Kaczyńskiemu oddać Śląsk Niemcom
Przecież on sam sobie dokopał.

Bolku, spróbuj pomyśleć....

Dlaczego nikt nic nie ma przeciwko Kaszubom, Mazurom czy Góralom
Podhalańskim, a ma przeciw Ruchowi Autonomii Śląska? Bo poza Ruchem
Autonomii Śląska nikt ani jednym słowem nie wspomina o autonomii.

A do czego ma doprowadzić autonomia?  Ano do utraty przez Polskę części jej
terytorium?

A czym jest popieranie działań na rzecz utraty przez Ojczyznę części jej
terytorium?  Ano zdradą!

Data: 2011-04-03 20:13:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-03 20:00, abc pisze:

[...]

Ale moĹźe ta zdrada podyktowana jest dobrymi chęciami, - po co nam ten Śląsk? Ĺťebyśmy my Polacy płacili za węgiel cenę trzykrotnie przewyĹźszającą światowe ceny tego paliwa?   Moje zdanie jest takie - niech ten Śląski idzie własna drogą, tak dla Polski i PolakĂłw będzie najlepiej. I *mĂłdlmy* się Ĺźeby nam gdzieś ropa, albo gaz nie trysnęły bo będzie analogiczna sytuacji jak ze śląskim węglem.

Data: 2011-04-03 20:22:06
Autor: bolek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d98b5b8$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie. Autonomia może doprowadzić do tego, że pieniądze wypracowane na Śląsku
zostaną na Śląsku. I z czego będą sobie wypłacać diety ?

bolek

Data: 2011-04-03 20:28:11
Autor: abc
[...]

Próba samodzielnego myślenia na razie się nie powiodła. Ale nie zrażaj się i
próbuj dalej....

Data: 2011-04-03 20:33:34
Autor: bolek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d98bc3b$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby Śląsk nie był dojną krową to by się go dawno pozbyli.

Data: 2011-04-03 20:41:46
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:
[...]

    Pozbyliśmy się innych mniej dojonych terenów - mają one swoją autonomię?
    Marzy Ci się Katanga inni niech zdychają!

Data: 2011-04-03 20:46:42
Autor: bolek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:inaf1n$dfq$1news.onet.pl...
Użytkownik bolek napisał:
[...]

A ci inni to kto ?
Mają ręce to niech się wezmą za jakąś robotę.

Data: 2011-04-03 20:57:10
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:
[...]

     Nie każda dzielnica Polski jest taka bogata w surowce i nie w każdą wpompowano
     tyle  kapitału. Myślenie Cię boli?

Data: 2011-04-04 16:24:22
Autor: bolek

Użytkownik bolek napisał:
[...]

Gdyby pompowali kapitał to by się Śląska dawno pozbyli.
Dotychczas tylko doili. Myślenie Cię boli ?

Data: 2011-04-04 17:09:09
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:

Gdyby pompowali kapitał to by się Śląska dawno pozbyli.
Dotychczas tylko doili. Myślenie Cię boli ?

    Czyli jak pompowano kapitał na Śląsk budując fabryki rozwijając
    infrastrukturę za czasów Gierka wszystko było OK, A kiedy
    przyszły chudsze lata przestało się podobać? Poza tym Śląsk
    i tak jest najbogatszą polską dzielnicą wiem coś o tym bo mieszkam
    na Śląsku co prawda Cieszyńskim.

Data: 2011-04-04 15:49:04
Autor: obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
Użytkownik bolek napisał:

> [...]

    przyszły chudsze lata przestało się podobać? Poza tym Śląsk
    i tak jest najbogatszą polską dzielnicą wiem coś o tym bo mieszkam

przeciez Gierek inwestowal w Slask najwiecej. To sie niestety nie pamieta,
Po *okraglym stole*, zaczelo sie rozkladanie Slaska, podobnie jak niszczenie
przemyslu stoczniowego, ktory byl na duzow wyzszym poziomie, anizeli
konkurencja niemiecka. Tusk dobil stocznie.

Data: 2011-04-04 18:27:46
Autor: bolek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:incmv3$794$1news.onet.pl...
Użytkownik bolek napisał:

[...]

To co wybudował Gierek już dawno zostało zniszczone.
Właśnie dlatego, że było na Śląsku.
A chudych lat na Śląsku nigdy nie brakowało.
Tylko dlaczego podczas chudych lat mamy finansować
tłuste apanaże nieroboli na Wiejskiej itp.

bolek

Data: 2011-04-04 09:34:51
Autor: Hans Kloss
On 4 Kwi, 18:27, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Tylko dlaczego podczas chudych lat mamy finansować
tłuste apanaże nieroboli na Wiejskiej itp.

bolek
A dlaczego finansować mamy ją MY?
Nam o wiele dalej do tuskodoństwa niż wam, choć w domu mojej babki też
mówiło się po niemiecku.
J-23
Narodowości austriackiej

Data: 2011-04-04 18:50:44
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:
Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Czyli tam ojczyzna, gdzie grubszy cycek?  Są ludzie
    którzy wyjeżdżają na misję by pomóc budować
    dobrobyt w biedniejszych krajach. Naprawdę biedna
    Polska, że dochowała się takich wyrodków dbających
    tylko o swoją kabzę. Kennedy prezydent najbogatszego
    kraju świata powiedział "nie pytaj co Ameryka może
    zrobić dla Ciebie - pytaj co Ty możesz zrobić dla Ameryki".
    Coś Ty zrobił dla Polski, że chcesz dobrobytu ponad miarę.
    Należysz i tak do uprzywilejowanej części ludzkości, korzystasz
    z wielu dóbr o jakich 90% ludzkości może tylko pomarzyć
    i ciągle Ci mało?

Data: 2011-04-04 19:10:11
Autor: bolek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:incsti$ve5$1news.onet.pl...
Użytkownik bolek napisał:
Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Całe życie pracuję  dla Polski. I gdzie są jakieś efekty ?
W paplamencie banda nieroboli nie raczy nawet stawić się na obradach.
Jedyne o co dbają to o swoje diety.
40 lat już płacę podatek drogowy/teraz w paliwie/
i gdzie są te drogi ?
40 lat płacę na ubezpieczenie zdrowotne i gdzie jest ta służba zdrowia ?
Niedługo będę musiał płacić za poradę lekarską.
To kto zajebał moje pieniądze. Pomijam komunę, ale od 89 roku
minęło już trochę czasu. Nie ?

bolek

Data: 2011-04-04 19:25:34
Autor: Klin
Użytkownik bolek napisał:

[...]

      Efekty należą do Boga.  Od nas wymagana jest bezinteresowna służba.
      A  "nie będę służył..."  wiesz kto powiedział?

Data: 2011-04-04 16:41:20
Autor: the_foe
Na złość Kaczyńskiemu oddać Śląsk Niemcom
W dniu 2011-04-03 20:00, abc pisze:
A do czego ma doprowadzić autonomia?  Ano do utraty przez Polskę części jej
terytorium?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sejm_%C5%9Al%C4%85ski_%28II_RP%29

nie gadaj glupot.

--
the_foe

Data: 2011-04-04 16:39:13
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-03 19:16, abc pisze:
[...]

zabawne jest jak klakierzy dopasuja gornolotna ideologie do kazdej gafy Kaczynskiego.

--
the_foe

Data: 2011-04-04 08:38:06
Autor: Hans Kloss
On 4 Kwi, 16:39, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

zabawne jest jak klakierzy dopasuja gornolotna ideologie do kazdej gafy
Kaczynskiego.
 Bardziej ciekawe jest jak antykaczaystowscy fanatycy z każdej
wypowiedzi JK na siłę robią "gafy" "obrażanie" albo się nad jegov
"stanem psychicznym" rozwodzą. Na szczęście nikt rozsądny  waszych
bredzeń o "obrażonych gafach" nie słucha, jedynie wy sami nakręcacie
się nimi coraz bardziej.
A o tym czym jest RAŚ (a jest dokładnie tym co głośno powiedział JK)
Ślązakom nie trzeba mówić- ilość glosujących na tę separatystyczną i z
założenia NACJONALISTYCZNĄ organizację mówi najlepiej gdzie ją Ślązacy
mają.
J-23
Narodowości austriackiej

Na złość Kaczyńskiemu oddać Śląsk Niemcom