Na złość tacie zesramy się w gacie - Zatrzymamy budowę Via Carpatia

Data: 2019-09-11 23:33:20
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - Zatrzymamy budowę Via Carpatia
Gdy Platforma wygra wybory, zatrzymamy budowę Via Carpatia. Jest to projekt nieopłacalny i z gruntu zaściankowy. Bo niby kto miałby tamtędy jeździć - jacyś rumuńscy cyganie swoimi furmankami? Nie ma sensu budować autostrad, które nie prowadzą ani do Berlina ani do Moskwy.
Oby żyło się lepiej - nam wszystkim!

_kolektyw

Data: 2019-09-12 00:37:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 12 września 2019 08:33:21 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

To żeś pojechał. Budowę Via Carpatii zatrzymał PiS na ponad 2 lata. Przetargi na odcinek Rzeszów-Lublin ogłoszono na jesieni 2015, a zaczęto je rozstrzygać dopiero w zeszłym roku. Podobnie z pozostałymi odcinkami Granica-Rzeszów i Lublin-A2, gdzie dopiero w zeszłym roku zainteresowano się papierologią i zaczęto ogłaszać przetargi na Koncepcje Programowe. Dobrze że PO przygotowała na te odcinki DŚU, bo i tego by nie było. Dalej na północ to już kolejna kompletna porażka PiS na froncie "priorytetowej drogi".

Podsumowując, trafiłeś kulą w płot. Budowę tej drogi blokują gównie pisiory.
Dla nich to być, albo nie być i bez walki cywilizacji na wschód nie wpuszczą.

--
Bruno

Data: 2019-09-12 00:58:07
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - Zatrzymamy budowę Via Carpatia
    -- - Przetargi na odcinek Rzeszów-Lublin ogłoszono na jesieni 2015, a zaczęto je rozstrzygać dopiero w zeszłym roku.

Gdyby nie 500+ już dawno by zbudowali.  Kaczor najpierw stęka do kamer jakby na srocu siedział, a potem rozdaje publiczne pieniądze, żeby ludzie głosowali na jego partię.  Ale nicto baśka...  Jak wróci PO, kasa pójdzie na ośmiorniczki, za to Schetyna będzie się coraz piękniej uśmiechał.

JB

Data: 2019-09-12 01:59:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 12 września 2019 09:58:08 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Na tę drogę można bez problemu wywalczyć dofinansowanie z Unii. Procedura od złożenia wniosku do decyzji trwa koło roku. https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/23599/Kolejne-odcinki-S19-z-unijnym-dofinansowaniem
Za PO wyglądało to tak: zaczynamy budowę z wlasnych funduszy i jednocześnie składamy wniosek, po jego pozytywnym rozpatrzeniu uwolnione w ten sposób srodki kierujemy na kolejne zadanie.

Ale najpierw trzeba dobry wniosek złożyć (tak jak PO na S61), a to pisiorów najwyraźniej przerasta.

--
Bruno

Data: 2019-09-12 16:20:21
Autor: Runt
Na złość tacie zesramy się w gacieQ1|A–­Ż<Śjl›šÚ0s}V&‚jşZś&
W dniu 2019-09-12 o 09:58, Jacek Bialy pisze:
Jak wróci PO, kasa pójdzie na ośmiorniczki,

Najniższa łapówka to 40 mln.

za to Schetyna będzie się coraz piękniej uśmiechał.

Tobie uśmiech z twarzyczki zniknie ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 01:06:09
Autor: japanizer
On Thursday, September 12, 2019 at 9:37:40 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

Dla nich to być, albo nie być i bez walki cywilizacji na wschód nie wpuszczą.

Ta komunistyczna PiSda, Jacek Bialy, ma jakąś sraczkę przedwyborczą... Kłamie rano, kłamie wieczorem... Jak na PiSdę przystało.

Data: 2019-09-13 09:34:42
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Ty chyba tak sobie radośnie wklejasz i myślisz że nikt
tego nie sprawdzi?

Lublin A2 jest trasą pn-pd? Ochujałeś waść.

Data: 2019-09-13 10:07:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 18:34:43 UTC+2 użytkownik Ukryty kontemplator napisał:
> [...]

Ty chyba tak sobie radośnie wklejasz i myślisz że nikt
tego nie sprawdzi?

Lublin A2 jest trasą pn-pd? Ochujałeś waść.

Popatrz Nocnik na mapę zanim coś palniesz. --
Bruno

Data: 2019-09-13 10:09:04
Autor: Bruno Brunowski

Najlepiej na tę: https://dl.dropboxusercontent.com/s/hklowukui4pepx6/mapka-igorsel.png

--
Bruno

Data: 2019-09-14 07:09:18
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 19:07, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Przeciez to głupek, mapę powiesił tak,
że Wisła płynie od Gdańska do Tatr.

--
Runt

Data: 2019-09-12 04:53:19
Autor: Zenek Kapelinder
Na złość tacie zesramy się w gacie - Zatrzymamy budowę Via Carpatia
Placforma ma taka szanse na wygranie wyborow jak .... na przezycie. Kto gdzie i kiedy mial taka szanse nie napisze bo moglbym byc posadzony o anty.....m.

Data: 2019-09-12 16:18:24
Autor: Runt
Na złość tacie zesramy się w gacieQ1|BX›zśĽ‹9‰
W dniu 2019-09-12 o 08:33, Jacek Bialy pisze:
Gdy Platforma wygra wybory, zatrzymamy budowę Via Carpatia.

Kto zatrzyma? Co za "my"?

Na poczatek pójdzie port lotniczy w Barnowie ;-)))

Totalnie idiotyczny POmysł.

Po nim weźmiemy się za spółkę "Srebrna".

Cele w Brzegu czekają na "pensonariuszy".

Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POglądy liberalne? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 08:38:35
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POglądy
liberalne? ;-)))
-- -- -- -- -

PiS to katolewica - ich poglądy w ogóle mi nie odpowiadają. Ale niszczą feudalne struktury III RP, przez co uwalniają ludzką energię. Tak więc nie ważne jaki jest kot...

JB

Data: 2019-09-12 19:47:39
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 17:38, Jacek Bialy pisze:
Tak przy okazji: obrzucasz błotem PO, czyżby wg ciebie PiS miało POglądy
liberalne? ;-)))
-- -- -- -- -

PiS to katolewica - ich poglądy w ogóle mi nie odpowiadają.

To dlaczego uwziąłeś się na PO?

Ale niszczą feudalne struktury III RP,

Dobrze się czujesz?

przez co uwalniają ludzką energię.

Chyba moherową ;-)))

Tak więc nie ważne jaki jest kot...

Ważne, że za wszystkie zło obwiniasz PO ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:21:15
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
PiS to katolewica - ich poglądy w ogóle mi nie odpowiadają..

   -- - To dlaczego uwziąłeś się na PO?

Na nikogo się nie uwziąłem - głosowałem kiedyś na PO, ale okazali się gorsi od SLD.  Na przykład postkomuchy nie sprzedali Michnikowi telewizji, choć ten dla nich bardzo wiele uczynił. Tymczasem Platforma jak doszła do władzy, chciała sprywatyzować media publiczne, a głównym prowodyrem tej akcji była posłanka wydelegowana do Sejmu przez koncern wydawniczy 'Agora' (to tak jakby Kaczyński chciał sprzedać TVP ojcu Rydzykowi - jak byś się czuł?)

JB

Data: 2019-09-13 07:09:06
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 20:21, Jacek Bialy pisze:
PiS to katolewica - ich poglądy w ogóle mi nie odpowiadają.

    -- - To dlaczego uwziąłeś się na PO?

Na nikogo się nie uwziąłem

Czyżby?

- głosowałem kiedyś na PO, ale okazali się gorsi od SLD.

Jako komuch POwinieneś stać murem za socjalizmem z ludzką twarzą!

Na przykład postkomuchy nie sprzedali Michnikowi telewizji,

https://pl.wikipedia.org/wiki/Srebrna_(przedsi%C4%99biorstwo)

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

POdaj przykłady.

Tymczasem Platforma jak doszła do władzy,
chciała sprywatyzować media publiczne,

Właśnie, Chciała. Teraz są "społeczne"?

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

"Antykomunizm PiS zawsze był finansowany za pieniądze postkomunistów, osłaniany przez ludzi, którzy pracowali w PRL-- owskim sądownictwie i aparacie represji."

https://wiadomosci.wp.pl/przypomnienie-afery-fozz-lawina-o-kaczynskich-najbardziej-niebezpieczni-w-kraju-6361392941254273a

a głównym prowodyrem tej akcji była posłanka wydelegowana
  do Sejmu przez koncern wydawniczy 'Agora'

Czyzby Agora "liczyła" głosy w wyborach albo decydowała kto do niego się załapie?

Jak się nazywa ta "POsłanka"?

(to tak jakby Kaczyński chciał sprzedać TVP ojcu Rydzykowi - jak byś się czuł?)

Co ty POwiesz?

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/rydzyk-dostal-z-kasy-panstwa-ok-214-mln-zl-nie-wiadomo-na-co-te-pieniadze-wydal-bo/vrk859k

--
Runt

Data: 2019-09-13 00:28:56
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

   -- - POdaj przykłady.

Swoje motywy wyłożyłem. A teraz ustalmy protokół rozbieżności:
Ja uważam, że Michnik uczynił wiele dobrego dla polskich komunistów, ty możesz uważać, że jest inaczej.

JB

Data: 2019-09-13 11:00:59
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 09:28, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
choć ten dla nich bardzo wiele uczynił.

    -- - POdaj przykłady.

Swoje motywy wyłożyłem.

PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

A teraz ustalmy protokół rozbieżności:

Sam sobie ustalaj.

Ja uważam, że Michnik uczynił wiele dobrego dla polskich komunistów,

PODAJ PRZYKŁADY!

ty możesz uważać, że jest inaczej.

Nie jesty ważne co ja uważam, twoja teza że Michnik uczynił wiele dobrego dla komunistów wymaga dowodów. Jeżeli nie masz to twoje bełkotanie mało jest warte.

--
Runt

Data: 2019-09-13 03:53:10
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
Swoje motywy wyłożyłem.

   -- - PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

Nie będę ci udowadniał własnych motywacji - mnie one wystarczają. Jeżeli nie możesz z tym się pogodzić, to bujaj się dalej wielkimi literami.

JB

Data: 2019-09-13 12:59:16
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 12:53, PAJAC Jacek Bialy pisze:
Swoje motywy wyłożyłem.

    -- - PRZYKŁADY... PRZYKŁADY... Masz czy nie?!

Nie będę ci udowadniał własnych motywacji - mnie one wystarczają.

Czyli znów zaliczyłeś prztyczek w nos! ;-)))

Jeżeli nie możesz z tym się pogodzić,

Jest mi to zupełnie obojetne.

to bujaj się dalej wielkimi literami.

Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-14 00:19:37
Autor: Jacek Bialy
Na złość tacie zesramy się w gacie - liberalizm PiS
to bujaj się dalej wielkimi literami.

  -- Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

To uważaj, żeby się pod tobą jakaś gałąź nie złamała..

Data: 2019-09-15 07:03:59
Autor: Runt
W dniu 2019-09-14 o 09:19, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
to bujaj się dalej wielkimi literami.

   -- Jak dla mnie ZA CIENKI JESTES I ZA CHUDY W USZACH ;-)))

To uważaj, żeby się pod tobą jakaś gałąź nie złamała..

Dobrze Kałecki ;-)))

--
Runt

Na złość tacie zesramy się w gacie - Zatrzymamy budowę Via Carpatia