Na znak protestu, przeciwko newage'owskiej propagandzie i głupocie, totalnie roz¶wietliłam mój dom ooo!

Data: 2012-03-31 11:44:50
Autor: Antenka
Na znak protestu, przeciwko newage'owskiej propagandzie i głupocie, totalnie roz¶wietliłam mój dom ooo!
Zachęcam wszystkich do zrobienia tego samego! Kij wam w dupeeę
jewrokołchgozowi, NWO-dowi popaprańcy! :-P

Antenka

Data: 2012-04-03 01:06:27
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-31 20:44, Antenka pisze:
Zachęcam wszystkich do zrobienia tego samego! Kij wam w dupeeę
jewrokołchgozowi, NWO-dowi popaprańcy! :-P

Szykujesz się na EURO2012 zapraszaj±c holendrów?

Data: 2012-04-03 03:04:03
Autor: smrod
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2012-03-31 20:44, Antenka pisze:
> Zachęcam wszystkich do zrobienia tego samego! Kij wam w dupeeę
> jewrokołchgozowi, NWO-dowi popaprańcy! :-P

Szykujesz się na EURO2012 zapraszaj±c holendrów?

Oni wol± deklaracje wrażenia czego¶ innego w ich d... niż kije ;)

--

Na znak protestu, przeciwko newage'owskiej propagandzie i głupocie, totalnie roz¶wietliłam mój dom ooo!