Na żywo

Data: 2011-07-02 13:28:30
Autor: JacekPlacek
Na żywo
Data: 2011-07-02 14:43:48
Autor: Sylwester Łazar
Na żywo
Użytkownik "JacekPlacek" <jp2@placek.nu> napisał w wiadomości
news:iumvv4$i1b$1mx1.internetia.pl...
Jako on wyjedzie?
http://www.rewal.pl/rew9/index.php/kamerka/478
Nie musi.
Dla ogólnego dobra zostaliście zmanipulowani i zagłosowaliście za Unią
Europejską,
a ta zabroniła w Polsce motoryzacji i ta gangrena się rozwija.
A propos...
Jechał ktoś przez Gryfice do tego Rewala?
Jakie wrażenia z "ulepszonej" drogi w centrum pod tytułem:
"Gryfice nam pięknieją"?

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-07-02 17:20:47
Autor: J.F.
Na żywo
On Sat, 2 Jul 2011 14:43:48 +0200,  Sylwester Łazar wrote:
[...]

Prosimy glupot nie p*.
Nie tylko nie zabrania motoryzacji, ale zabrania owatowac uzywki z
unii, zabrania utrudniac sprowadzanie oraz ale daje pieniadze na nowe
drogi.

J.

Data: 2011-07-02 22:15:50
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Na żywo
Powitanko,

 ale daje pieniadze na nowe
drogi.

A skad bierze, ze potem daje?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-07-03 12:09:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
Na żywo

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iunu9m$i4e$1inews.gazeta.pl...
Powitanko,

 ale daje pieniadze na nowe
drogi.

A skad bierze, ze potem daje?

a widzialeś bilans składek i dotacji dla polski?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-03 16:52:50
Autor: Sylwester Łazar
Na żywo
> A skad bierze, ze potem daje?

a widzialeś bilans składek i dotacji dla polski?
Bilans to pojęcie względne.
Księgowość kreatywna robi swoje.
Może inaczej - wykaż bilans zysków dla Polski po wejściu do Unii na
podstawie poniższych pytań:
1) Kupiłeś samochód z salonu za zarobione tutaj pieniądze od czasu wejścia
Polski do Unii?
2) Pozbyłeś się przez ten czas kredytu, czy wręcz przeciwnie, a ewentualny
samochód z punktu 1. nie jest na kredyt, ani żaden leasing?
3) Stać Cię już na nowe mieszkanie i dom?
4) Czy pracujesz teraz mniej niż 42h tygodniowo?
5) Czy Twoi znajomi rzadziej rozmawiają o pieniądzach, a są za to bardziej
uśmiechnięci?
6) Czy znasz takich, którzy nie dziwią się że rodziny, które mają piątkę
dzieci, nie proszą o pieniądze z opieki społecznej?
7) Czy wiesz, że w dwudziestoleciu międzywojennym, ludzie często wychowywali
sześcioro i więcej dzieci,
mimo, że ogólnie uważano, że jest tak zwany kryzys światowy?
 8) Czy uważasz, że ktoś wybuduje dla Ciebie drogi za darmo, bo Cię lubi,
wierzy, że na to zasługujesz i kocha, chociaz Cię w ogóle nie zna
a katolikiem też nie jest?
9) Wiesz kto powiedział, że dobroczynność jest często podszyta chciwością?

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-07-03 18:38:16
Autor: J.F.
Na żywo
On Sun, 3 Jul 2011 16:52:50 +0200,  Sylwester Łazar wrote:
[...]

a jakim samochodem jezdzisz teraz, a jakim w powiedzmy w 2002 roku

2) Pozbyłeś się przez ten czas kredytu, czy wręcz przeciwnie, a ewentualny
samochód z punktu 1. nie jest na kredyt, ani żaden leasing?
3) Stać Cię już na nowe mieszkanie i dom?

A czy bylo cie stac w 2002 ?
7) Czy wiesz, że w dwudziestoleciu międzywojennym, ludzie często wychowywali
sześcioro i więcej dzieci,
mimo, że ogólnie uważano, że jest tak zwany kryzys światowy?

sie urodzily to co mieli zrobic.

8) Czy uważasz, że ktoś wybuduje dla Ciebie drogi za darmo, bo Cię lubi,
wierzy, że na to zasługujesz i kocha, chociaz Cię w ogóle nie zna
a katolikiem też nie jest?

A w ta pomoc spoleczna z pkt 6 wierzysz ? J.

Data: 2011-07-03 18:55:32
Autor: Sylwester Łazar
Na żywo
A w ta pomoc spoleczna z pkt 6 wierzysz ?
Nie. Nie działa. Dobry przykład na "lepsze" czasy z unią.
Poczytaj o zamrożonych progach zasiłku.
Jarku. Obiektywnie proszę.
Wiem, że to trudne, ale spróbuj.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-07-04 18:44:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Na żywo

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:iupvto$rdg$1mx1.internetia.pl...
> A skad bierze, ze potem daje?

a widzialeś bilans składek i dotacji dla polski?
Bilans to pojęcie względne.
(...)

no dobra, tylko zapomnialeś zrobić tą tabelke z pytaniami "czy przed wejsciem do unii..."

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-02 15:46:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
Na żywo

Użytkownik "JacekPlacek" <jp2@placek.nu> napisał w wiadomości news:iumvv4$i1b$1mx1.internetia.pl...
Jako on wyjedzie?
http://www.rewal.pl/rew9/index.php/kamerka/478

powiedz mi na co patrze, bo chyba ślepy jestem i nie wiem co komentować...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-03 13:26:28
Autor: Kwik
Na żywo

powiedz mi na co patrze, bo chyba ślepy jestem i nie wiem co komentować...

Chyba chodzi o to jak ten kuter z plazy wyjedzie ;-)
Kwik

Data: 2011-07-03 13:39:44
Autor: JacekPlacek
Na żywo

Użytkownik "Kwik" <kwik@interia.pl> napisał w wiadomości
Chyba chodzi o to jak ten kuter z plazy wyjedzie ;-)
Było i wyjechało
http://allegro.zapodaj.net/b2d5c47133c8.jpg.html

Data: 2011-07-04 18:45:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Na żywo

Użytkownik "JacekPlacek" <jp2@placek.nu> napisał w wiadomości news:iupl0b$79b$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Kwik" <kwik@interia.pl> napisał w wiadomości
Chyba chodzi o to jak ten kuter z plazy wyjedzie ;-)
Było i wyjechało
http://allegro.zapodaj.net/b2d5c47133c8.jpg.html

ooo tu widać o co chodzi..

--