Nabici w rurę przez Niemców

Data: 2010-01-06 17:08:30
Autor: u2
Nabici w rurę przez Niemców
http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=409926

"Jak dowiedział się "Nasz Dziennik", w zezwoleniu wydanym przez
Federalny Urząd Żeglugi i Hydrografii (BSH) w Hamburgu dotyczącym budowy
gazociÄ…gu Nord Stream w niemieckiej strefie ekonomicznej nie ma klauzuli
o konieczności wkopania rury w dno Bałtyku. A to oznacza, że wbrew temu,
co mówił szef polskiej dyplomacji Radosław Sikorski, postulaty Warszawy
mające zabezpieczyć drożność torów wodnych prowadzących do Szczecina i
Świnoujścia, nie zostały uwzględnione."

Data: 2010-01-06 16:54:07
Autor: apr...
Nabici w rurê przez Niemców
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
[...]

gdy¿ nied³ugo jak ruscy przejm± stoczniê w gdyni to zaczn± produkowaæ dla nas podziemno - podwodne gazowce napêdzane rop±.

Data: 2010-01-06 19:43:11
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-06 17:54,  apr... pisze:

gdy¿ nied³ugo jak ruscy przejm± stoczniê w gdyni to zaczn± produkowaæ dla nas podziemno - podwodne gazowce napêdzane rop±.

Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

Data: 2010-01-06 19:02:37
Autor: apr...
Nabici w rurê przez Niemców
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

nas
 > podziemno - podwodne gazowce napêdzane rop±.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

Data: 2010-01-06 20:16:54
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-06 20:02,  apr... pisze:

Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

G³upi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Data: 2010-01-06 22:22:04
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nabici w rurê przez Niemców
u2 wrote:

W dniu 2010-01-06 20:02,  apr... pisze:

Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

G³upi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Jedni i drudzy nas kiwaj±.
--
Pit

Data: 2010-01-07 06:18:56
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-06 23:22, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

G³upi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Jedni i drudzy nas kiwaj±.

No nie,w Rosji kiwaj± swoich w³asnych obywateli, w Niemczech obcych,
n.p. Polaków.

Data: 2010-01-07 06:25:49
Autor: Prawusek
Nabici w rurê przez Niemców
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

> Jedni i drudzy nas kiwaj±.

No nie,w Rosji kiwaj± swoich w³asnych obywateli, w Niemczech obcych,
n.p. Polaków.

    Sprawa by³a do rozwi±zania, ale w Polsce nie rz±dz± Polacy i nie jest
przestrzegana polska racja stanu. Polacy kiwaja siê sami pozwalaj±c na rz±dy
parchów i obcych agentów.

Data: 2010-01-07 16:39:46
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-07 06:25, Prawusek pisze:

[...]

A jak definiujesz Polaka ? Co do rury to nie chodzi o dok³adanie siê do
podejrzanego Nord Streamu, tylko po przestrzeganie zasad
miêdzynarodowego wspó³¿ycia przez Niemców. Najwyra¼niej Niemcy nie
potrafi± tego.

Data: 2010-01-06 20:09:56
Autor: matador
Nabici w rurê przez Niemców
u2 pisze:
W dniu 2010-01-06 17:54,  apr... pisze:

gdy¿ nied³ugo jak ruscy przejm± stoczniê w gdyni to zaczn± produkowaæ dla nas podziemno - podwodne gazowce napêdzane rop±.

Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

Gazoci±g Pó³nocny umo¿liwi Rosji ¶ledzenie okrêtów podwodnych:

http://fakty.interia.pl/swiat/news/nordstream-szpiegiem-rosyjskiego-wywiadu,1420594

Z deszczu, pod kurwa rurê... N(i)ATO!

matador.

Data: 2010-01-06 21:28:44
Autor: sofu
Nabici w rurê przez Niemców

U¿ytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
u2 pisze:

> Piszê o Niemcach,a nie ruskich.

Gazoci±g Pó³nocny umo¿liwi Rosji ¶ledzenie okrêtów podwodnych:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Mnie sie podoba³o retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci POLSAT2: To
zdrada, g³upota czy ignorancja?
Naleza³oby to wyjasnic!

sofu

Data: 2010-01-06 21:40:00
Autor: matador
Nabici w rurê przez Niemców
sofu pisze:

Mnie sie podoba³o retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci POLSAT2: To
zdrada, g³upota czy ignorancja?
Naleza³oby to wyjasnic!

To jest pakt "Merkel - Putin".
I tak to bêd± nazywaæ za parê lat...

matador.

Data: 2010-01-07 04:55:00
Autor: sofu
Nabici w rurê przez Niemców

U¿ytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
sofu pisze:

> Mnie sie podoba³o retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --

To dotyczylo braku reakcji w³adz polskich. A moze oni juz nic nie maja do
gadania?
W kazdym razie Rosja i niemcy zabluja nasz Port a na dodatek Rosja bedzie
wiedziala o kazdym pierdnieciu w nie tylko naszym obszarze wybrzeza i
Baltyku.
Az sie prosi aby tam namontowac czujników przy takiej rurze.

sofu

Data: 2010-01-07 10:48:53
Autor: WW
Nabici w rurê przez Niemców
u2 pisze:
http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=409926

"Jak dowiedzia³ siê "Nasz Dziennik", w zezwoleniu wydanym przez
Federalny Urz±d ¯eglugi i Hydrografii (BSH) w Hamburgu dotycz±cym budowy
gazoci±gu Nord Stream w niemieckiej strefie ekonomicznej nie ma klauzuli
o konieczno¶ci wkopania rury w dno Ba³tyku. A to oznacza, ¿e wbrew temu,
co mówi³ szef polskiej dyplomacji Rados³aw Sikorski, postulaty Warszawy
maj±ce zabezpieczyæ dro¿no¶æ torów wodnych prowadz±cych do Szczecina i
¦winouj¶cia, nie zosta³y uwzglêdnione."

Chyba jest jeszcze organizacje i prawa ponadnarodowe.
Tam mo¿emy zakwestionowaæ blokowanie przez obce pañstwo naszego portu.
Tylko - czy chcemy ?

Druga sprawa to fakt, ¿e zawadza to o bezpieczeñstwo Polski a wiec mo¿e i NATO mia³o by co¶ do powiedzenia.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2010-01-07 16:42:51
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-07 10:48, WW pisze:

[...]

W±tpliwe aby Donek o to walczy³. Nieprzypadkowo jego dziadek zosta³
wcielony do Wehrmachtu. Sikorski kiedy¶ porówna³ Nord Stream do paktu
Ribbentrop - Mo³otow, ale nie widaæ skuteczno¶ci w jego obecnych
dzia³aniach.

Data: 2010-01-08 10:34:00
Autor: WW
Nabici w rurê przez Niemców
u2 pisze:
[...]

To mo¿e czas przemy¶leæ nasz udzia³ w tym ca³ym NATO. ?
Skoro w tak drobnej i bezpiecznej sprawie nie pomo¿e, to czy zechce umieraæ za Gdañsk?

Data: 2010-01-08 14:58:44
Autor: u2
Nabici w rurê przez Niemców
W dniu 2010-01-08 10:34, WW pisze:

[...]

Obecnie ABW bada czy nie zdefraudowano w Polsce setek milionów ojro z NATO :

http://www.wprost.pl/ar/183826/ABW-bada-czy-Polska-nie-zdefraudowala-setek-milionow-euro-z-NATO/

"W podlegaj±cym MON Zak³adzie Inwestycji Organizacji Traktatu
Pó³nocnoatlantyckiego, który zarz±dza pieniêdzmi przekazywanymi Polsce
przez NATO mog³o doj¶æ do ogromnych nadu¿yæ. ¦ledztwo w tej sprawie
prowadzi obecnie ABW. Wiadomo, ¿e w grê mog± wchodziæ setki milionów
z³otych - instytucja dysponowa³a bowiem niemal miliardem euro."

Nabici w rurę przez Niemców