Nabici w rurę przez Niemców

Data: 2010-01-06 16:54:07
Autor: apr...
Nabici w rurę przez Niemców
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=409926

"Jak dowiedział się "Nasz Dziennik", w zezwoleniu wydanym przez
Federalny Urząd Żeglugi i Hydrografii (BSH) w Hamburgu dotyczącym budowy
gazociÄ…gu Nord Stream w niemieckiej strefie ekonomicznej nie ma klauzuli
o konieczności wkopania rury w dno Bałtyku. A to oznacza, że wbrew temu,
co mówił szef polskiej dyplomacji Radosław Sikorski, postulaty Warszawy
mające zabezpieczyć drożność torów wodnych prowadzących do Szczecina
Świnoujścia, nie zostały uwzględnione."
gdyż niedługo jak ruscy przejm± stocznię w gdyni to zaczn± produkować dla nas podziemno - podwodne gazowce napędzane rop±.

Data: 2010-01-06 19:43:11
Autor: u2
Nabici w rurę przez Niemców
W dniu 2010-01-06 17:54,  apr... pisze:

gdyż niedługo jak ruscy przejm± stocznię w gdyni to zaczn± produkować dla nas podziemno - podwodne gazowce napędzane rop±.

Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

Data: 2010-01-06 19:02:37
Autor: apr...
Nabici w rurę przez Niemców
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

nas
 > podziemno - podwodne gazowce napędzane rop±.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

Data: 2010-01-06 20:16:54
Autor: u2
Nabici w rurę przez Niemców
W dniu 2010-01-06 20:02,  apr... pisze:

Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

Głupi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Data: 2010-01-06 22:22:04
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Nabici w rurę przez Niemców
u2 wrote:

W dniu 2010-01-06 20:02,  apr... pisze:

Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

Głupi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Jedni i drudzy nas kiwaj±.
--
Pit

Data: 2010-01-07 06:18:56
Autor: u2
Nabici w rurę przez Niemców
W dniu 2010-01-06 23:22, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

kolego bono, a czyj jest ten gazo_ciong ?

Głupi¶, to Niemaszki kiwaj± Polaków jak chc±.

Jedni i drudzy nas kiwaj±.

No nie,w Rosji kiwaj± swoich własnych obywateli, w Niemczech obcych,
n.p. Polaków.

Data: 2010-01-07 06:25:49
Autor: Prawusek
Nabici w rurę przez Niemców
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

> Jedni i drudzy nas kiwaj±.

No nie,w Rosji kiwaj± swoich własnych obywateli, w Niemczech obcych,
n.p. Polaków.

    Sprawa była do rozwi±zania, ale w Polsce nie rz±dz± Polacy i nie jest
przestrzegana polska racja stanu. Polacy kiwaja się sami pozwalaj±c na rz±dy
parchów i obcych agentów.

Data: 2010-01-07 16:39:46
Autor: u2
Nabici w rurę przez Niemców
W dniu 2010-01-07 06:25, Prawusek pisze:

[...]

A jak definiujesz Polaka ? Co do rury to nie chodzi o dokładanie się do
podejrzanego Nord Streamu, tylko po przestrzeganie zasad
międzynarodowego współżycia przez Niemców. NajwyraĽniej Niemcy nie
potrafi± tego.

Data: 2010-01-06 20:09:56
Autor: matador
Nabici w rurę przez Niemców
u2 pisze:
W dniu 2010-01-06 17:54,  apr... pisze:

gdyż niedługo jak ruscy przejm± stocznię w gdyni to zaczn± produkować dla nas podziemno - podwodne gazowce napędzane rop±.

Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

Gazoci±g Północny umożliwi Rosji ¶ledzenie okrętów podwodnych:

http://fakty.interia.pl/swiat/news/nordstream-szpiegiem-rosyjskiego-wywiadu,1420594

Z deszczu, pod kurwa rurę... N(i)ATO!

matador.

Data: 2010-01-06 21:28:44
Autor: sofu
Nabici w rurę przez Niemców

Użytkownik "matador" <matador@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
u2 pisze:

> Piszę o Niemcach,a nie ruskich.

Gazoci±g Północny umożliwi Rosji ¶ledzenie okrętów podwodnych:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Mnie sie podobało retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci POLSAT2: To
zdrada, głupota czy ignorancja?
Nalezałoby to wyjasnic!

sofu

Data: 2010-01-06 21:40:00
Autor: matador
Nabici w rurę przez Niemców
sofu pisze:

Mnie sie podobało retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci POLSAT2: To
zdrada, głupota czy ignorancja?
Nalezałoby to wyjasnic!

To jest pakt "Merkel - Putin".
I tak to będ± nazywać za parę lat...

matador.

Data: 2010-01-07 04:55:00
Autor: sofu
Nabici w rurę przez Niemców

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
sofu pisze:

> Mnie sie podobało retoryczne zapytanie dziennikarzy z wiadomo¶ci
> [...]

To dotyczylo braku reakcji władz polskich. A moze oni juz nic nie maja do
gadania?
W kazdym razie Rosja i niemcy zabluja nasz Port a na dodatek Rosja bedzie
wiedziala o kazdym pierdnieciu w nie tylko naszym obszarze wybrzeza i
Baltyku.
Az sie prosi aby tam namontowac czujników przy takiej rurze.

sofu

Nabici w rurę przez Niemców