Nabicie klimatyzacji za jedyne 1,1 kzł

Data: 2014-06-10 18:20:30
Autor: jerzu
Nabicie klimatyzacji za jedyne 1,1 kzł
On Tue, 10 Jun 2014 08:41:13 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Odebrałem autko po dzwonie, patrzę na FV, a tam nabicie klimatyzacji
1100 zł. WTF? Co to jest HFO-1234YF i dlaczego to tyle kosztuje? ;)

Zamiast pisać, to czasem poczytaj grupę. Była tu dość spora dyskusja
na ten temat :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-10 18:33:19
Autor: anacron
wrote:

[...]

Czasami czytam, nadrobię. W szpitalnym łóżku dużo czasu na czytanie. :)

--
anacron

Data: 2014-06-10 21:37:35
Autor: WOJO
Nabicie klimatyzacji za jedyne 1,1 kzł
Czasami czytam, nadrobię. W szpitalnym łóżku dużo czasu na czytanie. :)
Współczuję, a jak trafisz na "współwięźnia" bojącego się otwartego okna, to współczuję x2.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-10 23:14:35
Autor: AZ
wrote:

[...]

Czyzby nowoczesna technologia nie pozwolila uniknac obrazen?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-11 11:33:49
Autor: Marcin N
wrote:

[...]

Najzabawniejsze, że pytałem Anacrona o ten czynnik w innym wątku, w którym pochwalił się, że ma Hyundaia. Wtedy pisał, że problemu nie widzi. Teraz dojrzał.

--
MN

Nabicie klimatyzacji za jedyne 1,1 kzł