Nabijanie kasy przez awansa

Data: 2011-01-10 11:59:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nabijanie kasy przez awansa
Witam,

zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep
nie pracuje.

Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę
nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie
jest sprzeczne z prawem?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
(J 1,14)

Data: 2011-01-10 12:01:04
Autor: Liwiusz
Nabijanie kasy przez awansa

jest sprzeczne z prawem?

Nie.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 17:13:04
Autor: adam
[...]

Q..wa, miałem to samo ze swoim bankiem. Oni są chyba wszyscy w zmowie.

Nabijanie kasy przez awansa