Data: 2011-01-10 11:59:20 | |
Autor: Przemysław Adam Śmiejek | |
Nabijanie kasy przez awansa | |
Witam,
zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep nie pracuje. Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie jest sprzeczne z prawem? -- Przemysław Adam Śmiejek Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego (J 1,14) |
|
Data: 2011-01-10 12:01:04 | |
Autor: Liwiusz | |
Nabijanie kasy przez awansa | |
W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
jest sprzeczne z prawem? Nie. -- Liwiusz |
|
Data: 2011-01-10 17:13:04 | |
Autor: adam | |
Nabijanie kasy przez awansa | |
W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Witam,Q..wa, miałem to samo ze swoim bankiem. Oni są chyba wszyscy w zmowie. |