Nabity w LongPlay i 10pln zni?ki na abonament

Data: 2011-02-18 12:11:46
Autor: ownzq
Nabity w LongPlay i 10pln zni?ki na abonament
Wydaje mi się że przy zmianach umowy telekomunikacyjnej na odległość
mają obowiązek nagrywania dyspozycji i przechowywania tego rok ? Z
drugiej strony jak nie mają nagrania to skąd wiedzieli jakie warunki
przysłać i gdzie ?

Data: 2011-02-18 21:22:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-02-18 21:11, ownzq@jadamspam.pl pisze:
[...]

Wiedzieli z tego, co wyklikał konsultant.

--
Liwiusz

Data: 2011-02-18 12:56:09
Autor: ownzq
On 18 Lut, 21:22, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-02-18 21:11, ow...@jadamspam.pl pisze:

> Wydaje mi si e przy zmianach umowy telekomunikacyjnej na odleg o
> maj obowi zek nagrywania dyspozycji i przechowywania tego rok ? Z
> drugiej strony jak nie maj nagrania to sk d wiedzieli jakie warunki
> przys a i gdzie ?

Wiedzieli z tego, co wyklika konsultant.

Z tego co widzę operator potwierdza na piśmie dyspozycje. Musieli
chyba coś zmienić bo wcześniej było coś o nagrywaniu ? Sam
przedłużałem umowę przez kuriera który się ponoć bardzo spieszył i
dodatkowo wsadzili nieaktualny regulamin promocji. Czyli jak chcą to
mogą z człowieka zrobić durnia. Jest 10 dni na odstąpienie
ale .........Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej
zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług,
za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi
warunkami umowy.

Nabity w LongPlay i 10pln zni?ki na abonament