Naboje do syfonu

Data: 2017-07-08 15:46:14
Autor: 2late
Naboje do syfonu
Co to moze byc?
http://i.imgur.com/bL6eTML.jpg
Lezy tego sporo przy drodze.
Dzisiaj w koncu byla okazja na swiatlach zeby zabrac ze soba jeden, zrobic zdjecie i zapytac.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-07-09 01:17:53
Autor: Coaster
Naboje do syfonu
2late wrote:
Co to moze byc?
http://i.imgur.com/bL6eTML.jpg
Lezy tego sporo przy drodze.
Dzisiaj w koncu byla okazja na swiatlach zeby zabrac ze soba jeden, zrobic zdjecie i zapytac.

Przypuszczalnie naboj po CO2 od systemu szybkiego pompowania w wersji bez gwintu:
http://tinyurl.com/bezgwintowy

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2017-07-09 09:38:12
Autor: 2late
Naboje do syfonu
On 09/07/2017 12:17 AM, Coaster wrote:
2late wrote:
[...]

Podejrzewalem taka opcje ale tego jest dosc sporo.
Nadaje sie to do czegos innego niz rower?
No chyba ze motorower i ci wszyscy kurierzy, dostawcy zarcia, itp...

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-07-09 12:26:00
Autor: Szuwarek
Naboje do syfonu
2late wrote:
[...]

Podobnie wyglądające wykorzystuje się do ASG, ale nie miałem w rękach żadnego z nich.
Może miała być impreza integracyjna z ASG i zgubili zasilanie.
Pozdrawiam

Data: 2017-07-09 11:45:16
Autor: 2late
Naboje do syfonu
2late wrote:
[...]

Co to jest ASG?
Widze tego zbyt duzo, w zdluz drogi, najczesciej jak sie zatrzymam na swiatlach. Nie ma az tylu rowerzystow, zwlaszcza ze wiekszosc i tak pomuje tradycyjnie.
http://i.imgur.com/ZPRfgYO.jpg

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-07-09 18:39:13
Autor: Szuwarek
Naboje do syfonu
2late wrote:
[...]

ASG = Air Soft Gun, czyli pistolety i karabiny na plastikowe kulki. Pasjonaci robią całe bitwy. Ze sprzętu ochronnego wystarczą okulary.
Z tego co wiem bywają na sprężyny, CO2, sprężone powietrze i elektryczne.
Pozdrawiam

Data: 2017-07-09 21:02:07
Autor: 2late
Naboje do syfonu
On 09/07/2017 05:39 PM, Szuwarek wrote:

[...]

Nie przypuszczam zeby sie tym bawili na ulicy.
A dzisiaj to sie chyba komus cale pudelko wysypalo, tak ze czterdzieści moglo byc w jednym miejscu.
Poki co, mam zagadke . :)

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-07-09 16:30:37
Autor: Olivander
Naboje do syfonu
poza tematem

jesli ktos chce powiedziec ze pokazalby łobrazeczek, ale nie pokaże, bo nie to może użyć imgur

Data: 2017-07-10 19:40:43
Autor: Jawi
Naboje do syfonu
W dniu 2017-07-09 o 12:26, Szuwarek pisze:

Może miała być impreza integracyjna z ASG i zgubili zasilanie.
Pozdrawiam
Do ASG, do wiatrówek, do paintbala, do tych wszystkich używa się naboi 12g.  Do pompowania kół są chyba takie same jak do syfonów czyli 8g?

Data: 2017-07-11 00:10:56
Autor: rmikke
Naboje do syfonu
On Monday, 10 July 2017 19:41:16 UTC+2, Jawi  wrote:
> [...]

Do ASG, do wiatrówek, do paintbala, do tych wszystkich używa się naboi 12g.  Do pompowania kół są chyba takie same jak do syfonów czyli 8g?

Do pompowania używa się tego, co w pompkę wejdzie.
Podobnie, jak do ASG i paintballa zresztą.

Naboje do syfonu