Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.

Data: 2011-09-01 11:28:28
Autor: jadrys
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
W dniu 2011-08-31 16:08, Grzegorz Z. pisze:
Prawica Rzeczpospolitej Marka Jurka oraz Nowa Prawica Janusza
Korwin-Mikkego nie wezmą udziału w wyborach do sejmu.

Szkoda, choć jestem na wskroś lewicowy, to jednak przydałaby się jakaś przeciwwaga dla układu okrągłostołowego w parlamencie.

Data: 2011-09-01 11:55:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3nj8t$fu5$1news.onet.pl...
[...]

A ja wprost przeciwnie. Dobrze, że pajaca i sukienkowego nie będzie w wyborach.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-09-01 15:00:35
Autor: Przemysław W
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Szkoda, choć jestem na wskroś lewicowy....

Raczej dwulicowy.

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.