Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.

Data: 2011-08-31 16:08:02
Autor: Grzegorz Z.
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
Prawica Rzeczpospolitej Marka Jurka oraz Nowa Prawica Janusza
Korwin-Mikkego nie wezm± udziału w wyborach do sejmu. Ich partiom nie udało
się zebrać wymaganej ilo¶ci podpisów, żeby zarejestrować listy kandydatów w
całej Polsce - informuje RMF FM. Jurek i Korwin-Mikke w ostatnich wyborach
uzyskali niecałe 600 tys. głosów (4%).

Sekretarz Państwowej Komisji Wyborczej Kazimierz Czaplicki poinformował, że
na chwilę obecn± żaden komitet wyborczy nie zarejestrował się we wszystkich
okręgach. PKW podkre¶liło jednocze¶nie, że sytuacja ta może się zmienić,
ponieważ zgłoszenia s± nadal badane. Według Czaplickiego, najbliższa tego
jest PO, a następnie PJN.

Jak poinformowała PKW, sze¶ć komitetów wyborczych może mieć zarejestrowane
listy we wszystkich okręgach wyborczych - PO, PJN, PiS, SLD, PSL oraz Ruch
Palikota. (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kleska-Jurka-i-Korwin-Mikkego,wid,13736200,wiadomosc.html?ticaid=1cf0d

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-08-31 17:06:40
Autor: zdumiony
W dniu 2011-08-31 16:08, Grzegorz Z. pisze:
Prawica Rzeczpospolitej Marka Jurka oraz Nowa Prawica Janusza
Korwin-Mikkego nie wezm± udziału w wyborach do sejmu. Ich partiom nie udało

Spisek Onych?

Data: 2011-08-31 19:01:22
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:401a1olf42fw$.xwxa7onptvl$.dlg40tude.net...
[...]

No widzisz, Grzesio, cos masz jednak skapcaniale te wiadomosci:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Niespodzianka-Korwin-Mikkemu-jednak-sie-udalo,wid,13738898,wiadomosc.html?ticaid=1cf13&_ticrsn=3

R.

Data: 2011-09-01 11:24:03
Autor: Grzegorz Z.
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
raff napisał:

No widzisz, Grzesio

Potrafisz kokietko napisać choć jedn± odpowiedĽ na mój post bez tych twoich
pedalskich odzywek?

Data: 2011-09-01 18:30:03
Autor: =He®Sk=
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
On Thu, 1 Sep 2011 11:24:03 +0200, "Grzegorz Z."

raff napisał:

> No widzisz, Grzesio

Potrafisz kokietko napisać choć jedn± odpowiedĽ na mój post bez tych twoich
pedalskich odzywek?

 olej tego chlopczyka. on jak i u2 nigdy nie mieli nic do powiedzenia.
 sa upierdliwi jak jesienne muchy.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-01 11:28:28
Autor: jadrys
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
W dniu 2011-08-31 16:08, Grzegorz Z. pisze:
Prawica Rzeczpospolitej Marka Jurka oraz Nowa Prawica Janusza
Korwin-Mikkego nie wezmą udziału w wyborach do sejmu.

Szkoda, choć jestem na wskroś lewicowy, to jednak przydałaby się jakaś przeciwwaga dla układu okrągłostołowego w parlamencie.

Data: 2011-09-01 11:55:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3nj8t$fu5$1news.onet.pl...
[...]

A ja wprost przeciwnie. Dobrze, że pajaca i sukienkowego nie będzie w wyborach.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-09-01 15:00:35
Autor: Przemysław W
Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Szkoda, choć jestem na wskroś lewicowy....

Raczej dwulicowy.

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Nachalna uliczna żebranina nie pomogła.