Nachodzenie, prześladowanie prcownika w miejscu pracy

Data: 2010-05-04 13:23:16
Autor: Icek
Nachodzenie, prześladowanie prcownika w miejscu pracy
Próbowałem rozmawiać z tą kobietą - bezskutecznie (to jakaś totalna
wariatka) Policja też nam nie pomogła (zanim przyjadą to jej już nie

nagraj to na jakis dyktafon, popros o opuszczenie lokalu. Jezeli dalej sie
bedzie nawanturowac zamknij drzwi, zadzwon po policje informujac, ze
zatrzymales ja do ich przyjazdu

Nagranie jest raczej wazne bo pozniej sie wyprze wszystkiego i bedzie mowic,
ze sama przyszla na chwile zobaczyc sie z mezem a Ty ja tam prawie
zgwalciles.

Icek

Nachodzenie, prześladowanie prcownika w miejscu pracy