Naciągacze czy oszuści?

Data: 2011-07-28 13:26:13
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
Naciągacze czy oszuści?

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:j0qui2$ch6$1news.onet.pl...
Czołem.
Nie proszę Was o szczegółowe analizowanie przykładowej oferty, pytam jedynie, czy ktoś to może zgłębiał i pokaże z daleka "wilcze doły".

Jest np. takie cóś:
http://www.consulto.com.pl/lokata.html

(mnie od razu kojarzy się z amber-gold, czy jak-mu-tam-było)

Piszą tam m.in.:

- - - cyt
- Załóż lokatę, która da Ci bezpieczeństwo i zagwarantuje w 100% zwrot zarówno kapitału jak i odsetek.

- Oferujemy Państwu inwestycje oprocentowane  11% w skali roku.
- - - end cyt

Na moje oko albo firma-krzak z nieograniczoną nieodpowiedzialnością, albo pokrętny marketing.

-- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Wygląda zupełnie jakby byli dystrybutorem Amber Gold... Generalnie na stronie za mało informacji. Warunki zbyt piękne by były prawdziwe, to wszystko kupy się nie trzyma.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk