Naciągnięte (?) kolano a pe dałowanie.

Data: 2009-03-30 22:49:19
Autor: Szprota aka Stefandora
Naciągnięte (?) kolano a pe dałowanie.
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Cześć!
Jakoś dwa miesiące temu naciągnąłem (?) sobie kolano - krzywo stanąłem w
czasie biegu. Od tamtego czasu po większym wysiłku, w który wchodzi
niestety przejechanie 30km na rowerze, kolano mnie boli, dokładnie w
miejscu, gdzie bolało na początku. Czy ktoś z Was przechodził podobne akcje?

A ja biegłam w zawodach i teraz jak chodzę w butach na obcasach, to mnie boli w kolanie tam gdzie mnie bolało po bieganiu. Też tak macie?
:)

Że miałem iść do lekarza to ja
wiem, ale teraz to już pewnie za późno, ergo takie rady proszę sobie
odpuścić.

Mimo wszystko, idź do lekarza. Serio.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 22:56:58
Autor: lenicz
Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.

Użytkownik "Szprota aka Stefandora"  A ja biegłam w zawodach i teraz jak chodzę w butach na obcasach, to mnie
boli w kolanie tam gdzie mnie bolało po bieganiu. Też tak macie?

To od biodra idzie. Fakt, na lekarzy szkoda kasy. Buciki bez szpileczek Cie do czasu skremowania czekają. Na przewlekłe zapalenie ścięgna mocnych nie ma:-) SPD!!

Data: 2009-03-30 23:02:00
Autor: Szprota aka Stefandora
lenicz wrote:
[...]

No pacz pan, a ja po przychodniach się szlajam. A tu wystarczy na precla napisać i jest diagnoza.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 23:25:47
Autor: lenicz

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gqrc0h$afm$3news.onet.pl...
No pacz pan, a ja po przychodniach się szlajam. A tu wystarczy na precla napisać i jest diagnoza.
Brutalna prawda niestety. To podrecznikowe dolegliwości  zwyrodnieniowe. Sport to zdrowie, pamiętaj :-) ale póki chrząstke będziesz mieć bez przewlekłych stanów zapalnych  to będzie Ok ale jak zasiarczysz w wyniku zaniedbania to niestety pożegnaj się z bucikami na obcasie.
Advocent... sportem się tak wykończyłem, że jestem lekarzem rencistą:-)

Data: 2009-03-30 23:28:23
Autor: Szprota aka Stefandora
lenicz wrote:
[...]

Akurat z ortopedami miałam dosyć dużo doświadczenia i wiem, że wizyta u dobrego lekarza przynosi skutki. Tylko trzeba go trochę poszukać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 23:04:21
Autor: granat
Szprota aka Stefandora pisze:

Mimo wszystko, idź do lekarza. Serio.

....bo mozesz zrobic sobie gorzej.

pierwszy z brzegu link do hasla "wiazadlo":
http://www.carolina.pl/article.php?id=148

i kilka wartych podkreslenia zdan:
"(...)Zawodnik odczuwa silny ból, jakkolwiek może być zdolny do kontynuowania wysiłku(...)"

"(...)Nieprawidłowo funkcjonujący staw zaczyna zużywać się w przyśpieszonym tempie. Nawet normale funkcjonowanie, które wiąże się przeciętnie z wykonaniem ok. 1,5 mln kroków rocznie (nie mówiąc już o uprawianiu sportu), doprowadza do całkowitego zniszczenia kolana i konieczności stosowania protez już w ciągu kilkunastu lat(...)"

granat

Data: 2009-03-31 10:35:03
Autor: amrac
granat pisze:
Szprota aka Stefandora pisze:

Mimo wszystko, idź do lekarza. Serio.

...bo mozesz zrobic sobie gorzej.

pierwszy z brzegu link do hasla "wiazadlo":

Chyba więzadło? :P

Naciągnięte (?) kolano a pe dałowanie.