Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.

Data: 2009-03-30 22:50:08
Autor: lenicz
Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
Marku  z kontuzją kolana jest jak z syfilisem. Lepiej późno niż wcale. Idź do ortopedy traumatologa. Znając życie zrób fotki, napewno będziesz mieć osteofity ale najlepiej zrobić artroskopię. Inwazyjna ale praktycznie jedyna metoda zdiagnozowania przyczepów i wiązadeł. Internistą  jestem ale coś ze szkoły i stażu pamiętam..powiedzmy:-)

Data: 2009-03-30 23:11:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.
Panie lenicz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gqrbra$896$1mx1.internetia.pl> przy ul....

Marku  z kontuzją kolana jest jak z syfilisem. Lepiej późno niż wcale.

:-/
Już to widzę:
-Dzień dobry.
-Dzień dobry.
-Panie dotkrze... Bo ja ten... Dwa miesiące temu sobie chyba nogę
skręciłem...
-Choćpantu. Opaska uciskowa na szyję załatwi sprawę.

Data: 2009-03-30 23:15:40
Autor: Szprota aka Stefandora
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

aha, czyli tylko pogaworzyć chciałeś? Bo myślałam, że pytasz o poradę.
Sorry.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-30 23:22:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naciągnięte (?) kolano a pe dałowanie.
Panie Szprota aka Stefandora, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gqrcq5$afm$4news.onet.pl> przy ul....

[...]

A gdzie ja tak napisałem? Ot, żartuję z wizyty u lekarza. Spokojnie,
Doroto, spokojnie! Mnie naprawdę nie kręci ból w kolanie po 30km.

Data: 2009-03-30 23:22:19
Autor: Schliesky
[...]

No właśnie, tak może być. Na studiach źle wylądowałem na siatkówce, przez tydzień nie mogłem przy chodzeniu wyprostować kolana i dostałem zwolnienie, a lekarz miał minę "następny przyszedł po zwolnienie". Do tej pory czuję, że to kolano jest lekko niepewne, ale rowerowe mięśnie zapewniają jakąś tam stabilizację.

No, ale pójść do lekarza trzeba.

Wniosek jest jeden - nie biegać, w siatkę nie grać, bo to szkodliwe.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-03-30 23:33:09
Autor: lenicz
Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> -Choćpantu. Opaska uciskowa na szyję załatwi sprawę.

Tak piszesz bo piszesz a byłeś o traumatologa? Nie każdy cyklista to mason i nie każdy doktor to kurwa.

Data: 2009-03-30 23:37:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.
Panie lenicz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gqrebv$79v$1mx1.internetia.pl> przy ul....

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> -Choćpantu. Opaska uciskowa na szyję załatwi sprawę.

Tak piszesz bo piszesz a byłeś o traumatologa? Nie każdy cyklista to mason i nie każdy doktor to kurwa.

I nie każdy post w usenecie jest na serio.
Jeszcze nie byłem. Jak miałem być? W 5 minut? ;-)

Data: 2009-03-31 10:03:36
Autor: Przemek M

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:15f4kitj0yzrp.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Kurcze kilka dni temu dostałem skierowanie do ortopedy - bóle pleców i lewe kolano przy mocnych skrętach nogi oraz dluższym wysiłku na rowerze.
U "fachowca" byłem max 5 min - obejrzał głównie plecy, wszystko wyglada ok - prosze cwiczyc miesnie plecow aby je wzmocnic, jak bardzo Pana bola to przepisze masaze. Mowie ze jeszcze kolano a duzo jezdze na rowerze - na to fachman - ooo jak Pan duzo jezdzi to tym bardziej plecy beda bolec i powiedzial ze to koniec badania. Wyszedlem. Plecy bola dalej, ostantio na treningu na szosie bylo kolo 6km bardzo kiepskiego asfaktu (strasznie szarpalo) i ledwo wrocilem do domu tak kolano rwalo, na drugi dzien jazda po ladnym plaskim 3h i wszystko ok.

Niestety w regionie nie ma zadnego fachowca nawet prywatnie. Troche przestalem wierzyc w lekarzy.

Naciągnięte (?) kolano a pedałowanie.