Naciski wyparowały z smoleńsk± mgł±... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!

Data: 2011-01-26 05:38:34
Autor: muto2100
Naciski wyparowały z smoleńsk± mgł±... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
Data: 2011-01-26 08:47:28
Autor: Bruner
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
cytujac durne propisowskie strony, ktora kazdy debil moze sobie zalozyc, zawsze musisz zadac sobie pytanie

czy zrobisz z siebie debila probujac przekonac do swoich idotyzmow, prawda zawsze wyjdzie na jaw nie teraz to za jakis czas

Data: 2011-01-26 06:02:01
Autor: muto2100
On 26 Sty, 14:47, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
[...]

no   to  powiedz   wkoncu   dlaczego   PO    tak  bardzo  boi   sie
dopuscic    ludzi  z    UE    do  tego   sledztwa!-  bo  wyjdzie
natychmiast     co   kryja     przed     opinia    swiatowa!
pamietaj    to   juz   bylby    koniec    i  rewolucjia     jakiej
swiat     niewidzial!  maja    kurwa    problemy    w
znalezieniu     prawdy     wiec   pytam    jeszcze  raz:
dlaczego     niechca    nikogo     dopuscic     do  sledztwa
nawet    z  UE!
Wczoraj    tez   to  pisalem    -gdzie    PO    ma  twarde
dowody    na  to   ze    wysylali   do  Rosji     list    z   prosba
azeby    ci  przyslali   nam    tego   Navigatora    ,mialo  to
miec    miejsce   18   Marca  2010!    wiec     prosze     pokazcie
calemu    swiatu    ze  macie    czyste  rece!   Ale
niepokarza    bo   takiego    Navigatora     PO    niepotrzebowalo
od  poczatku        ,   poniewaz     wlasnie    on    Bedac     w
kabinie    pilotow     widzialby    wszystko     i  zapewne
zdazylby
przekazac     wiele     cennych    informacji    ,  ktore    zapewne
tez     nagralyby  sie    na   czarnych    skrzynkach!
Wiec     wlasnie    PO   mordercze       przekrety     wyjda    na
wierzch-  ale     niechcialbym     wtenczas    zyc    w  Polsce
bo    bedzie    bardzo    krwawa     zemsta    na  ulicach!

Data: 2011-01-26 09:45:22
Autor: Bruner
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
albo jestes durny i podlegasz fali dezinformacji albo robisz to swiadomie

jak masz dowody swoich teorii spiskowych to je przedstaw bo kazdy moze pierdolic od rzeczy i podawac sie za ekspertow od czegos o czym nie ma sie pojecia

mgla to jest mgla sztuczna czy prawdziwa jaka roznica, lotniska sie nie widzi to sie nie laduje, reszta szczegolow jest malo istotna

Data: 2011-01-26 15:56:42
Autor: cytryna
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
albo jestes durny i podlegasz fali dezinformacji albo robisz to swiadomie
jak masz dowody swoich teorii spiskowych to je przedstaw bo kazdy moze piendolic od rzeczy i podawac sie za ekspertow od czegos o czym nie ma sie pojecia. Mgla to jest mgla sztuczna czy prawdziwa jaka roznica, lotniska sie nie widzi to sie nie laduje, reszta szczegolow jest malo istotna

***********************

Ejże, ejże cwaniaczku, to wła¶nie ta reszta szczegółów ?(diabeł tkwi w szczegółach) jest najważniejsza. A te szczegóły to niemożno¶ć wej¶cia na
drugi kr±g (awaria usterzenia?), rozpad samolotu na tysi±ce drobnych czę¶ci
przy spadku z 10 metrów, brak kokpitu, oszustwa MAK i szajki Donia, ukrywanie
prawdy, akceptacja przez POjebów ruskich obietnic i raportowych elukubracji.
A więć japa w kubeł, póki lud nie wyszedł na ulice!

Data: 2011-01-26 10:12:16
Autor: Bruner

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:2679.000000fa.4d40362anewsgate.onet.pl...
przy spadku z 10 metrów, brak kokpitu, oszustwa MAK i szajki Donia, ukrywanie
prawdy, akceptacja przez POjebów ruskich obietnic i raportowych elukubracji.

tu lezy caly wrak

http://picasaweb.google.com/105273060728792022084/KatastrofaSmolenska#5495889496780105954

jak nadal kokpitu nie widzisz to juz nic na to nie poradze

jak bys wyjebal sie z predkoscia 300 km/h o ziemie to wedlug ciebie i reszty PIS wszystko powinno zostac nienaruszone

Data: 2011-01-26 16:25:47
Autor: A. Filip
"Bruner" <bruner@bruner.bruner> pisze:
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:2679.000000fa.4d40362anewsgate.onet.pl...
przy spadku z 10 metrĂłw, brak kokpitu, oszustwa MAK i szajki Donia, ukrywanie
prawdy, akceptacja przez POjebĂłw ruskich obietnic i raportowych elukubracji.

tu lezy caly wrak

http://picasaweb.google.com/105273060728792022084/KatastrofaSmolenska#5495889496780105954

jak nadal kokpitu nie widzisz to juz nic na to nie poradze

A ty widzisz? :-)
A widzę "sugestie znalezienia" nieco części z kokpitu.
jak bys wyjebal sie z predkoscia 300 km/h o ziemie to wedlug ciebie i reszty PIS wszystko powinno zostac nienaruszone

Prędkość lądowania TU-154 to 230 km/h.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kobiety czci, kto sam jest czci godzien;

Data: 2011-01-26 10:48:55
Autor: Bruner
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!

"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:k8932di9go+B1Q@duane.huge.strangled.net...

Predkosc ladowania TU-154 to 230 km/h.

nie podchodzil do ladowania tylko szukal pasa i w zwiazku z tym nie lecial 230 km/h a nieco szybciej, bylo juz to 1000 razy podawane

zreszta i tak nie ma znaczenia, samochodem przy 100 km/h jak walniesz w slup czy drzewo to przewaznie silnik znajduja dopiero w bagazniku lub jeszcze dalej

a co dopiero jak bys jechal 200 czym 300 na godzine, jeszcze ryl maska po ziemi przez kilkase metrow  zanim sie zatrzymasz, to co myslisz ze zostanie z przodu, zastanow sie chwile zanim napiszesz

i tu wlasnie powstaja mity tworzone przez idotow co nie maja zielonego pojecia o czym mowia

Data: 2011-01-27 08:36:27
Autor: cytryna
[...]

**********

Bruner na kolania "ty ¶winio" jak mawiał Hans Kloss, czytaj ze zrozumieniem charakterystykę swojego idola w wydaniu vice szefa gazety koszernej.
"Tusk to bęcwał"  Takiego okre¶lenia w stosunku do premiera Donalda Tuska użył w dzisiejszym programie "Loża prasowa" (TVN24) red. Piotr Stasiński z Gazety Wyborczej. Z kontekstu przypuszczam, że chciał w do¶ć osobliwy i emocjonalny sposób bronić premiera przed zarzutami o nieudolno¶ć i oszukiwanie opinii publicznej w sprawie raportu MAK. Ale czy jednak nie powiedział czego¶ co już od dawna w nim i w wielu dotychczasowych stronnikach premiera oraz jego obozu politycznego siedziało i w duszy grało ?"

Data: 2011-01-26 16:15:24
Autor: A. Filip
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
[...]

Ejże, ejże cwaniaczku, to właśnie ta reszta szczegółów ?(diabeł tkwi w szczegółach) jest najważniejsza. A te szczegóły to [...] rozpad
samolotu na tysiące drobnych części przy spadku z 10 metrów, [...]

A wy tępa cytryno potraficie sobie przeczytać jaka jest prędkość
lÄ…dowania TU-154? :-) [Odp: 230 kilometrĂłw na godzinÄ™]
[ Pytanie w tĹ‚umaczeniu: jesteĹ› aĹĽ tak wielkim  idiotÄ… czy rĹĽniesz gĹ‚upa?]

http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/itf/tu154.htm
  Landing speed:   124 kts   230 km/h
  Landing distance:   7874 ft  2400 m

Ponieważ aż tak manipulejesz w jednej części to *tobie* nie warto już
odpowiadać na inne zarzuty. Tylko że pewnie ktoś bardziej inteligentny
oraz z poczuciem odpowiedzialności i przyzwoitości je w sporej części
i tak podejhmie - one tak po prostu nie zniknÄ….

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ludzie stają się dobrzy przez ćwiczenie i praktykowanie dobroci;

Data: 2011-01-26 16:40:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:v02w39fdks+B1Q@duane.huge.strangled.net...
[...]

A oni zasuwali 300 km/h poziomo i 8 m/sek w dół. I co im zrobisz?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-26 17:58:20
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Dołączę cię do cytryny? :-)
Te 230km/h to oszacowanie *z dołu* prędkości poziomej. Zapewne była
"nieco" większa. A te 8m/sek w dół *w chwili końcowego uderzenia* jakoś
nie "współgra" z przerzuceniem silników na moc startową przynajmniej nie
bez 50 słów wyjaśnień lublinka do takich wyjaśnień.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Człowiek honoru mści się nawet po dziesięciu latach.

Data: 2011-01-26 19:08:26
Autor: cyc
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:blvc3gx4bj+B1Q@duane.huge.strangled.net...
[...]

A wy tępa cytryno potraficie sobie przeczytać jaka jest prędko¶ć
l±dowania TU-154? :-) [Odp: 230 kilometrów na godzinę]
[ Pytanie w tłumaczeniu: jeste¶ aż tak wielkim  idiot± czy rżniesz głupa?]

http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/itf/tu154.htm
 Landing speed:   124 kts   230 km/h
 Landing distance:   7874 ft  2400 m

Ponieważ aż tak manipulejesz w jednej czę¶ci to *tobie* nie warto już
odpowiadać na inne zarzuty. Tylko że pewnie kto¶ bardziej inteligentny
oraz z poczuciem odpowiedzialno¶ci i przyzwoito¶ci je w sporej czę¶ci
i tak podejhmie - one tak po prostu nie znikn±.

A oni zasuwali 300 km/h poziomo i 8 m/sek w dół. I co im zrobisz?

Doł±czę cię do cytryny? :-)
Te 230km/h to oszacowanie *z dołu* prędko¶ci poziomej. Zapewne była
"nieco" większa. A te 8m/sek w dół *w chwili końcowego uderzenia* jako¶
nie "współgra" z przerzuceniem silników na moc startow± przynajmniej nie
bez 50 słów wyja¶nień lublinka do takich wyja¶nień.

-- A. Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Człowiek honoru m¶ci się nawet po dziesięciu latach.
 -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

W tym PiS-ie to sami eksperci ? .

cyc

Data: 2011-01-26 20:05:12
Autor: A. Filip
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:blvc3gx4bj+B1Q@duane.huge.strangled.net...
[...]

<pół-demagogia> Ekspertom się płaci w 90% "zdrowy chłopski rozum"
wzmocniony znajomością tych *kluczowych* 10% gdzie prosty chłopski rozum zawodzi (przynajmniej w pierwszym podejściu). </pół-demagogia>

Wiec jak ktoś nie potrafi wskazać "jak inżynierowi" dlaczego
zdroworozsądkowe "pierwsze przybliżenie fachowca z innej dziedziny" nie jest prawidłowe to znaczy że sam gówno rozumie a tylko "*wierzy* fachowcom". A "fachowcom" można wierzyć *różnym*.

A ja wierze w "wierz *i sprawdzaj* (wyrywkowo)".

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Noc jest przedsionkiem dnia.

Data: 2011-01-26 18:08:37
Autor: złodziej podatków
> [...]

prawdy, akceptacja przez POjebów ruskich obietnic i raportowych elukubracji.

A więć japa w kubeł, póki lud nie wyszedł na ulice!

W domu wszyscy zdrowi mam nadzieję. Dociera do was że tego samolotu nie miało prawa tam być, czy przeliterować ?

Data: 2011-01-26 16:51:08
Autor: cyc
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:328ab561-7347-441a-823a-262ce26710b4u9g2000prm.googlegroups.com...
[...]

...........<

Jak to dlaczego ?.
Przeciez wszystkim wiadom , ze boi sie bo za raedia stoi Tusk razem z Putiunem , ktorzy do spolki i w porowuzmieniu i akceptacja Komorowskiego i Miedwiediewa  " zamachneli sie " i dokonali najsmielszej w historii swiata zbrodni zabijajac prezydenta i 95 innych osob .
Caly siwat o tym wie a \Ty pytasz " dlaczego sie boja " !.Juz nie ma co wyjsc bo nawet murzyni w murzynii wiedza ze byl to zamach przy pomocy sztucznej mgly , broni magnetycznej i jeszcze innej ktora dotad nie zostala zidentyfikowana !. Potem podobijano tych ktorzy przezyli a innym ktorzy nie uczestniczyli w zdarzeniu jako ofiary zamachu ale zwiazani sa z PiS -em i zyja , odebrano ................................rozum .

cyc

Data: 2011-01-27 09:13:35
Autor: Azor jest kapusiem
Naciski wyparowaly z smolenska mgla... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
Użytkownik "cyc"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ihpftm$fbb$1@news.onet.pl...

[...]

http://miniurl.pl/wyborcza_raport
Do niedawna mówił, iż premier  Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu
ogłoszenia raportu rz±d nie miał
prawa ujawniać tego co dzieje się w sprawie katastrofy.
No tak, bo debile zazwyczaj s± zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż
stringi, mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci j±dra ze
stringów nie wypadły. he, he, he! Dobre!

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-26 16:02:46
Autor: A. Filip
[...]

Zostaną wyprodukowane nowe *DOWODY*? :-) Min. Klich (PO) dzięki
pozostaniu na stanowisku wykopie coś co osłoni jego bezcenne cztery
litery? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Chcesz być spokojny - bądź głuchy.

Data: 2011-01-26 18:15:37
Autor: Grzegorz Z.
Naciski wyparowały z smoleńsk± mgł±... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!
Rzygam Smoleńskiem.

Naciski wyparowały z smoleńsk± mgł±... no i co na to uciekinierzy z domu wariatow z PO!