Nacjonalbolszewicy mają już swoją oficjalną stronę internetową...

Data: 2009-08-09 00:23:50
Autor: Tzva Adonai
Nacjonalbolszewicy mają już swoją oficjalną stronę internetową...
Nacjonalbolszewizm to prężnie rozwijający się rosyjski ruch
polityczny, mający już prawie 5 milionów zwolenników

Co ciekawe ruch ten nie jest antysemicki, choć symbolika i retoryka
jakiej używa powinny to sugerować... Eduard Limonow - lider i
założyciel ruchu nacjonalbolszewickiego, dogmatycznie stwierdził, że
antysemityzm był najgorszą i zupełnie niepotrzebną stroną nazizmu i
dlatego postanowił go usunąć.. Posunął się nawet dalej twierdząc, że
po rewolucji nacjonalbolszewickiej rosyjskie społeczeństwo powinno
zostać zorganizowane na wzór starorosyjskich gmin żydowskich...

Tak więc skrajna, wręcz ekstremalna germanofilia i pozytywny stosunek
do narodu żydowskiego piszą się im zdecydowanie na plus... Tym, co
mnie od nich odrzuca to  skrajny antyintelektualizm i kult
"proletariackiego nacjonalizmu"...

Nie podoba mi się też ich totalny antypolonizm... Ale jakoś już chyba
przywykłem do faktu, że Polak jest kopany po zadku w każdej
konstelacji politycznej.. ;}

Nacjonalbolszewicy mają już swoją oficjalną stronę internetową...