Naczelnik obiecał drugą Irlandię, to będzie druga Irlandia.

Data: 2020-12-17 10:04:08
Autor: Zenek Kapelinder
Naczelnik obiecał drugą Irlandię, to będzie druga Irlandia.
czwartek, 17 grudnia 2020 o 18:29:36 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
"Już we wrześniu 2020 r. - przy okazji publikacji poprzedniego badania CBOS - mówiło się o dużym spadku pozytywnych opinii wobec Kościoła. Od marca 2020 r. - czyli w pół roku - ich odsetek spadł z 57 proc. do 49 proc. Teraz w zaledwie trzy miesiące - o kolejne 8 pkt. procentowych. To absolutny rekord. Opinia o Kościele katolickim w badaniu CBOS nie była tak zła od 1993 r. Pierwszy raz od 27 lat odsetek opinii negatywnych przewyższa odsetek opinii pozytywnych." https://oko.press/opinie-o-kosciele-katolickim-w-badaniu-cbos/ Chyba nie do końca o to mu chodziło, ale pewnie i tak się pewnie pochwali spełnioną obietnicą ;) -- Bruno
Placforma miała duże osiągnięcia w spełnianiu obietnic. Najlepiej wychodzilo im spelnianie tego ze cos zabiora, czegos zakaza itd.

Data: 2020-12-17 10:06:38
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 17 grudnia 2020 o 19:04:10 UTC+1 4kogu...@gmail.com napisał(a):
[...]

Pisiorom ostatnio dobrze wychodzi nie wprowadzanie podatków i wygrywanie z epidemią. --
Bruno

Data: 2020-12-17 16:12:12
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 17 grudnia 2020 o 19:06:39 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
czwartek, 17 grudnia 2020 o 19:04:10 UTC+1 4kogu...@gmail.com napisał(a): > czwartek, 17 grudnia 2020 o 18:29:36 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > > "Już we wrześniu 2020 r. - przy okazji publikacji poprzedniego badania CBOS - mówiło się o dużym spadku pozytywnych opinii wobec Kościoła. Od marca 2020 r. - czyli w pół roku - ich odsetek spadł z 57 proc. do 49 proc. Teraz w zaledwie trzy miesiące - o kolejne 8 pkt. procentowych. To absolutny rekord. > > > > Opinia o Kościele katolickim w badaniu CBOS nie była tak zła od 1993 r. Pierwszy raz od 27 lat odsetek opinii negatywnych przewyższa odsetek opinii pozytywnych." > > https://oko.press/opinie-o-kosciele-katolickim-w-badaniu-cbos/ > > > > Chyba nie do końca o to mu chodziło, ale pewnie i tak się pewnie pochwali spełnioną obietnicą ;) > > > >
> [...]
Pisiorom ostatnio dobrze wychodzi nie wprowadzanie podatków i wygrywanie z epidemią. -- Bruno
Czepiasz sie pisiorow. Każdy chuj na swoj strój. Jesli idzie o gospodarke to specjalnie pisiorow nie mam jak się czepić. Inflacja na rozsądnym poziomie. Można by rzec ze ma wielkość opisywana jako optymalna lub niewiele rozniaca sie od optymalnej. Dług do PKB na korzystniejszym poziomie niz praktycznie we wszystkich państwach starej chujnii. W takiej sytuacji jakieś ich religijne odchylenia można odpuścić. Zeby cos uczciwie ocenić trzeba zrobić bilans zysków i strat a nie tylko strat albo zysków.

Data: 2020-12-18 15:59:48
Autor: Budzik
Naczelnik obiecał drugą Irlandię, to będzie druga Irlandia.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jesli idzie o gospodarke to specjalnie pisiorow nie mam jak się
czepić. Inflacja na rozsądnym poziomie.

Pomyslałbymze jak sie nie ma zadnych oszczednosci to mozna tak myslec :))) ale przeciez koszty biezacej konsumpcji rosna nawet bardziej niz utrata wartosci oszczednosci. CZyzbys był az tak zaslepiony? :))

Można by rzec ze ma
wielkość opisywana jako optymalna lub niewiele rozniaca sie od
optymalnej.

ROTFL

Dług do PKB na korzystniejszym poziomie niz
praktycznie we wszystkich państwach starej chujnii.

JESZCZE!
Zaczynali z poziomu 850mld a 2020 skoncza na poziomie 1400mld... :)
Ale jak cie ostatnio pytałem o zadłuzanie to ci sie nie podobało.
Teraz ci sie znów podoba? Kurcze, jak kierunkowskazy - działa, nie działa, działa, nie działa...

W takiej
sytuacji jakieś ich religijne odchylenia można odpuścić. Zeby cos
uczciwie ocenić trzeba zrobić bilans zysków i strat a nie tylko
strat albo zysków.
I tu jest miedzy nami zgoda - znaczy ze trzeba oceniac całosciowo ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Naczelnik obiecał drugą Irlandię, to będzie druga Irlandia.