Naczelny Genetyk Kraju

Data: 2015-12-14 12:33:55
Autor: silvio balconetti
Naczelny Genetyk Kraju
>Najnowszym urojeniem prezesa PiS, choć on myśli, że wiekopomnym odkryciem, jest „gen zdrady narodowej”, który ponoć występuje u Polaków. Na szczęście nie wszystkich, a tylko w „najgorszym sorcie”.<

http://tinyurl.com/nm5ggqp

Autorki co prawda nie znosze, ale napisala to, co mi przyszlo na mysl, czytajac najnowsze rewelacje Prezesa Polski.
Gosc zapatrzyl sie pewnie w innego geniusza ludzkosci, Wielkiego Jezykoznawce?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-12-14 16:33:58
Autor: Marek Czaplicki
Naczelny Genetyk Kraju
silvio balconetti pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 12:33:

> [...]

czytajac najnowsze rewelacje Prezesa Polski.
Gosc zapatrzyl sie pewnie w innego geniusza ludzkosci, Wielkiego

Szczęściem tylko, gdy rozbierali I Rzeczpospolitą genetyka nie istniała, bo znalazłoby się cała kupa twierdzących zza obcych granic, że Polskę należy zniszczyć, bo Naród jest "genetycznie obciążony" dowolnym genem. :-)

Data: 2015-12-14 16:37:51
Autor: u2
Naczelny Genetyk Kraju
W dniu 2015-12-14 o 12:33, syf pisze:
Autorki co prawda nie znosze, ale napisala to, co mi przyszlo na mysl,
czytajac najnowsze rewelacje Prezesa Polski.

czyli nie tylko wspólny gen z ałtorkom ma syf, ale nawet nadają na wspólnej fali:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-15 12:52:07
Autor: Marek
Naczelny Genetyk Kraju
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 12:33:57 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Gosc zapatrzyl sie pewnie w innego geniusza ludzkosci, Wielkiego Jezykoznawce?

Izraelskim haplotypem s± haplogrupy  oznaczona literami J oraz E, które s± typowe dla Bliskiego Wschodu. Chromosom Y - w przypadku haplogrupy J (zwanej kapłańsk±) - przechodzi tylko w linii ojca,  i z tego powodu kapłaństwo lewickie przechodziło z ojca na syna. Cechy tych haplogrup odnaleziono u następuj±cych społeczno¶ci żydowskich na ¶wiecie:

Aszkenazim (czyli Żydzi niemieccy i wschodnioeuropejscy), Sefardim (czyli Żydzi hiszpańscy i portugalscy), Mizrachim (czyli Żydzi z Bliskiego Wschodu), Juhurim (czyli Żydzi z gór na Kaukazie), Italkim (czyli Żydzi włoscy), jak również w większo¶ci innych społeczno¶ci żydowskich na ¶wiecie, które zostały zaliczone do genetycznej rodziny Izraelitów.

Naczelny Genetyk Kraju