Naczelny Genetyk Kraju

Data: 2015-12-15 12:52:07
Autor: Marek
Naczelny Genetyk Kraju
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 12:33:57 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
>Najnowszym urojeniem prezesa PiS, choć on myśli, że wiekopomnym odkryciem, jest "gen zdrady narodowej", który ponoć występuje u Polaków. Na szczęście nie wszystkich, a tylko w "najgorszym sorcie".<

http://tinyurl.com/nm5ggqp

Autorki co prawda nie znosze, ale napisala to, co mi przyszlo na mysl, czytajac najnowsze rewelacje Prezesa Polski.
Gosc zapatrzyl sie pewnie w innego geniusza ludzkosci, Wielkiego Jezykoznawce?
-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Izraelskim haplotypem są haplogrupy  oznaczona literami J oraz E, które są typowe dla Bliskiego Wschodu. Chromosom Y - w przypadku haplogrupy J (zwanej kapłańską) - przechodzi tylko w linii ojca,  i z tego powodu kapłaństwo lewickie przechodziło z ojca na syna. Cechy tych haplogrup odnaleziono u następujących społeczności żydowskich na świecie:

Aszkenazim (czyli Żydzi niemieccy i wschodnioeuropejscy), Sefardim (czyli Żydzi hiszpańscy i portugalscy), Mizrachim (czyli Żydzi z Bliskiego Wschodu), Juhurim (czyli Żydzi z gór na Kaukazie), Italkim (czyli Żydzi włoscy), jak również w większości innych społeczności żydowskich na świecie, które zostały zaliczone do genetycznej rodziny Izraelitów.

Naczelny Genetyk Kraju